Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksiä asento ne, kokemukset ja edut

Vierailija
17.03.2025 |

Missä asennoissa teillä on parhaat kokemukset suuseksistä? Jaksaako mies siinä asennossa nuolla, onko olonne siinä parhain? Väsyykö kumpikaan liikaa? 

Pystytkö ottamaan siinä asennossa miehesi loppuun asti ja onko siinä asennossa spermat  mahdollista niellä?

Vai 69 ja yhdessä loppuun asti vai vuorotellen. 

Eli muutama perusasento perustellen, ja oletko nainen vai mies. 

Meillä nautitaan suuseksistä

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla tuo orgasmit ainoastaan kun nuolen pillua ja klitorista sivuttain. Olen polvillani hänen kyljellään sängyssä, tyyny hänen lantion alla. Tuen toisella kädellä sänkyyy ja toinen käsi jää pillua nuollessa vapaaksi hyväilemään pillua ja sormettamaan. Tuossa asennossa jaksaa nuolla vaikka puolituntia, eli tarpeeksi pitkään, että vaimolta tulee jos haluaa nuollessa orgasmin.

Itse saan parhaiten vaimon ottaessa suihin, kun olen pystyasennossa, joko sängyllä polvillani tai seisten ja vaimo polvillaan. Jos olen selälläni on ollut välillä vaikea tulla tai mennyt turhan pitkään.

Vierailija
2/9 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tarkka kuvaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään eniten ottaa suihin sängyssä selälläni, kun mies on hajareisin mun rinnan päällä. Ei oo ikinä tullut tunnetta että en jaksais enää 😄 

Kun mies nuolee pilluani, olen mieluiten selälläni sängyssä tai sohvan reunalla. Jos istun miehen naamalla, en pysty oikein rentoutumaan täysin, ja orgasmiin ei meinaa päästä. 

Vierailija
4/9 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kulli pepussa ja yhtä lutkutan polvillaan. Olen poika 

Vierailija
5/9 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mistä suunnasta tai missä asennossa minua nuollaan, niin aina saan orgasmini. Olen  keski-ikäinen seksistä pitävä nainen.

Vierailija
6/9 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen on oltava alasti, polvillaan, rukoilijan asennossa, kädet miehen pakaroilla.

Vierailija
7/9 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama mistä suunnasta tai missä asennossa minua nuollaan, niin aina saan orgasmini. Olen  keski-ikäinen seksistä pitävä nainen.

Missä asennossa miehesi mieluiten sinua nuolee? 

Missä asennossa saa miehesi helpoiten syöksyn ja saatko nieltyä siinä? 

Vierailija
8/9 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selälläni ja keskityn vain nauttimaan.

Vierailija
9/9 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta suuseksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän