Mitä teetä raskausaikana?
Mitä kuumia juomia olette juoneet raskausaikana? Juon yleensä paljon erilaisia yrttihaudukkeita. Aika nopealla googlauksella selviää että kaikki yrttihaudukkeet kielletty.
kerrotteko mitä olette itse juoneet, mikä olisi hyvä korvike teen lipittäjälle?
Kommentit (11)
Esim. rooibosta join. Suomessa tosiaan kaikki on kategorisesti kielletty ilman erityisiä perusteita, koska osa yrittihaudukkeita onkin sellaisia, että niistä voi olla haittaa. Googlasin, mitä Etelä-Afrikassa (rooibosin kotimaa) sanotaan, ja siellä oikein erityisesti suositeltiin rooibosia raskausaikana.
Itse olen juonut hyvillä mielin kofeiinitonta vihreää teetä sekä tavallista vihreää ja myös valkoista teetä.
Moni asia on kielletty sen tähden, että niiten vaikutuksia sikiöön ei ole tutkittu.
Muistaakseni vihreää, valkoista ja mustaa teetä saa juoda raskaana. Itselleni raskaana tuli noista kaikista tee laaduista kuitenkin äklötys olo, vaikka ennen raskautta pidin teestä. Niin olen juonut kaakaota.
Mä en uskalla juoda mitään mitä on kiellettyjen listalla. Kaakao ja hopeatee hyvät ideat kiitos . Ap
Kofeiinitonta mustaa teetä kai voisi juoda
Join pari kuppia vihreää teetä päivässä. Sisältää jonkin verran kofeiinia, mutta sitähän saa jonkin verran juodakkin. Ruusunmarja"tee" oli myös käytössä. Vadelmanlehtiteetä join runsasti vikalla kolmanneksella.
Mitä keho pyytää. Lääketeollisuus kieltää kaikki koska niitä ei ole tutkittu, ei tarkoita sitä että kaikki olisivat haitallisia. Myöskin lakritsia voi syödä oman mielen mukaan ja ottaa vaikka joskus sen lasin viiniä jos siltä tuntuu. Mitään rynnäkkökänniä en ehkä suosittele
Älä toimi omaa kehoasi vastaan. Jos on selkeä himo johonkin, noudata sitä. Luonto on viisaampi kuin yksikään tiedeukko tai armeija heitä
Kyllä raskaanakin voi juoda yrttihaudukkeita. Suomessa vaan tykätään kieltää kaikkI. Lue yrttien ominaisuuksista, joitain ei todellakaan pidä juoda raskaana, mutta kyllä sopiviakin löytyy.