Kellään raskaustesti näyttänyt negaa vaikka menkat reilusti myöhässä ja sitten ollut kuitenkin raskaana?
Kommentit (9)
nebkat tulee yleensä kellontarkkuudella. no menin sit gynelle joak tuki ja sanoi että mä kärsin valeraskaudesta .. hih ja mä kun luulin että vain koirat siitä kärsii :)
Toisesta testistä taisi kulua taas kolmisen päivää kun tein testin ja sitten olikin vahva plussa!
No empä tienny minäkään että se ihmisellä voi olla.
" menkkakivut" päällä. TIESIN olevani raskaana. Plussatestin tein joskus viikon päästä, muistaakseni.
Kyllä. Kuukautta.
Uutta testiä en tehnyt, vaan raskaus paljastui myöhemmin ultrassa.
Mulla oli menkat melkein 2 viikkoa myöhässä kunnes testi näytti plussaa. Testailin 2-4 päivän välein.
Ekassa ultrassa selvis, että hedelmöittyminen olikin tapahtunut viikkoa myöhemmin mitä luulin. Se selitti miksi testi näytti niin myöhään plussaa.
Sitten kp 37 kun menkkoja ei vieläkään kuulunut tein plussatestin. Kierto mulla 30-34. Ja tyttö syntyi yliaikaisena, ovis saattoi olla myöhään.
Siitä viikko eteenpäin oli sit plussa.
ja lähdin pikkujouluihin. Viini maistui pahalle ja tupakansavu oksetti. Tein uuden testi seuraavana päivänä (ostin apteekista kalleimman) ja plussaa näytti.