Mies pesee itsensä KÄDELLÄ
Eli tuli vastaan tosi oksettava paljastus miehestä. Ollaan tapailtu kuukauden verran ja sain selville, ETTÄ
Pesee kädellä itsensä suihkussa. Ei käytä pesusientä tai mitään muutakaan pesuvälinettä. HYI!!!!!!!!!
Kommentit (36)
Inttikaveri ei pese itseään. Misu sitä varten olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin saippuoin märkää vartaloani kädellä ja nestemäisellä saippualla. Liukuu hyvin. Sienissä muhii kaiken maailman pöpöt, se on yöks.
Ja olen nainen.
Nainen tässä myös, ja todellakin pesen käsin ja suihkusaippualla, kasvojenpesuaineella, ja shampoolla tietysti. Joku märkä riepu olisi bakteeripesä, pyyhkeetkin on syytä pestä viikottain kuumassa, ja niihin sentään kietoudutaan kun on puhdasta jo. Missä AP ajatteli pestä jonkun suihkusienen, ei niissä ole edes pesuohjetta, yäk.
Hellästi painepesurilla. Puhdasta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole hyvä, että pesee ja oletkos tullut ajatelleeksi minkälainen bakteeripesä tuollainen sieni on?
Tämä! Hyi.
Oksettava ajatuskin, että joku pesee itsensä jollakin sienellä.🤢 Hitto, mitä pöpöpesiä.
Mies painaa kädellänsä uneen pään! Kutsuu vielä ystävätkin lepäämään.
Mie oon Karjalasta ja pesen itseni käellä
Kai nyt sentään vettä ja saippuaa käyttää käen lisäksi? Vai tekeekö niin kuin tosimiehet, että kädellä vaan pyyhkäisee enimmät irtorojut ja kädet pyyhkii sitten housun lahkeeseen?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole hyvä, että pesee ja oletkos tullut ajatelleeksi minkälainen bakteeripesä tuollainen sieni on?
Onko ap:n miehellä alkoholiongelma? Minusta tämä ei käynyt ilmi aloituksesta.
Oletko miettinyt että sienessäsi on ihon kappaleita, mitkä ei ikinä ehdi kuivumaan ja siihen kehittyy bakteereja ja sieniä. Näitä sinä hierot itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Käki parka.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nykypäivänä on sen verran hygieniaosaamista, että kukaan ei käytä mitään pesusientä. Hyi mikä bakteeripesäke.
Ja tiskirättien vaihtaminen riittävän usein on suotavaa. Pyyhkeetkin kuuluu pestä tasaisin väliajoin jne
Olen samaa mieltä. Jos mies on ihan sieni tai tiskirätti niin nopeasti vaihtoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käki parka.
Sama. Jättäisivät edes luontokappaleet rauhaan.
Kai tiesit, että noi pesusienet on yksiä kodin epähygieenisimpiä asioita? Niitä ei tajuta vaihtaa tarpeeksi usein, vaan viikkoja hinkataan samalla bakteeripesällä.
"Sujuu kuin v!tun pesu talon saippualla!"
Vanha sanonta, Koillismaalta.
Määki pesen kädellä ja saippualla. Sää oot pimee!