Uskotteko punaisten hiusten olevan noidan merkki?
Vihreät silmät yhdistettyinä punaisiin hiuksiin on jo todella epäilyttävää.
Kommentit (78)
Mutta jos punatukkaiset ja vihreäsilmäiset ihmiset ovat oikein todella vaikeita ja kärttyisiä luonteeltaan?
Jos heillä on synnynnäisesti hankala luonne ja siitä tulee kyseinen uskomus?
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos punatukkaiset ja vihreäsilmäiset ihmiset ovat oikein todella vaikeita ja kärttyisiä luonteeltaan?
Jos heillä on synnynnäisesti hankala luonne ja siitä tulee kyseinen uskomus?
Ei ne ole. Tunnen monta itseni lisäksi ja kaikki ovat oikeen mukavia ja iloisia ihmisiä. Yksi(mies) on kyllä aika tulinen luonteeltaan, mutta tuskin liittyy hiusten väriin mitenkään. Koko perhe on samaa sorttia vaikka tämä yksi on ainoa punapää.
Vierailija kirjoitti:
Vaan jos ne on miehellä
Miehellä ne on kylläkin Tommi Läntisyyden merkki.
En ole uskaltanut kysyä, mutta eräs ystävä kertoi, että joku hänen sukulaisistaan oli tai oli yritetty polttaa. Häntä pidettiin noitana.
Itse asiassa ystäväni kuuluu isänisänsä puolelta samaan punatukkaiseen sukuun.
Ilmeisesti se oli paljastunut sukututkimuksessa, tai se on perimätieto.
Vierailija kirjoitti:
Naisviha siellä, naisviha täällä, joka puolella naisviha, hiiala hiiala hei
Tämä !
:D
Vierailija kirjoitti:
Vaan jos ne on miehellä
Punahiuksisuus ja vihreät silmät nyt vain sattuvat kuulumaan yhteen. Tunnen sekä punahiuksisia, että vihreäsilmäisiä, heissä ei ole mitään mystistä.
Punatukkaiset ihmiset voivat olla kokemukseni mukaan, lievästi sanoen, räiskyviä.
Astrologisesti heihin liitetään mars planeetan voimakas vaikutus, siis punahiuksisiin. Skorpioni, Oinas ja näiden merkkien voimakas suhde kyseisen henkilön marsin sijaintiin ja laatuun.
Mulla on vihreät silmät ja lapsesta asti ollut punertavat hiukset, nykyään värjään kun tulee harmaita. Lapsena siskon kanssa pukeuduimme noidiksi pääsiäisenä. . Myös Peppi Pitkätossun saparoita väänsimme rautalangasta. En osaa noita.
Vierailija kirjoitti:
Punatukkaiset ihmiset voivat olla kokemukseni mukaan, lievästi sanoen, räiskyviä.
Joo ja blondin tyhmiä? Ei kai kukaan oikeasti ajattele, että hiusten väri liittyy luonteeseen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Punatukkaiset ihmiset voivat olla kokemukseni mukaan, lievästi sanoen, räiskyv
----
Ja voi mennä kauan toipuessa, jos tuon värisen ihmisen saa vihollisekseen.
Olen varoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Astrologisesti heihin liitetään mars planeetan voimakas vaikutus, siis punahiuksisiin. Skorpioni, Oinas ja näiden merkkien voimakas suhde kyseisen henkilön marsin sijaintiin ja laat
----
Tuo on myös geneettistä. Olen nähnyt suvussani heitä niin paljon, että se on takuulla geneettistä.
Huolimatta astrologiasta.
Vierailija kirjoitti:
En ole uskaltanut kysyä, mutta eräs ystävä kertoi, että joku hänen sukulaisistaan oli tai oli yritetty polttaa. Häntä pidettiin noitana.
Kyllä ennenmuinoin, kauan sitten saattoi joutua roviolle epäiltynä noituudesta, mikäli oli punaiset hiukset ja niihin yhdistyi vihreät silmät. Tämä kertoo vain siitä hulluudesta ja aikakaudesta. Ihmiset osasivat olla todella pahantahtoisia ja julmia.
Suomessa aidot punahiuksiset ovat pääsääntöisesti sinisilmäisiä.
Eivät vihreäsilmäisiä.
Eri juttu Irlannissa ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja blondin tyhmiä? Ei kai kukaan oikeasti ajattele, että hiusten väri liittyy luonteeseen miten
----
Tunnen heitä niin paljon suvussani.
Osa heistä on sangen räiskyviä kun suuttuvat.
Voivat olla hyvin hankalia luonteita.
Ehkä olisivat ilman punaista tukkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja blondin tyhmiä? Ei kai kukaan oikeasti ajattele, että hiusten väri liittyy luonteeseen miten
----
Tunnen heitä niin paljon suvussani.
Osa heistä on sangen räiskyviä kun suuttuvat.
Voivat olla hyvin hankalia luonteita.
Ehkä olisivat ilman punaista tukkaakin.
Hyvin todennäköisesti olisivat.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa aidot punahiuksiset ovat pääsääntöisesti sinisilmäisiä.
Eivät vihreäsilmäisiä.
Eri juttu Irlannissa ym.
Totta. Tuo punatukkaisuus ja vihreät silmät on jo pelkkä myytti, jotla muka aina kuuluvat yhteen.
Eivät kuulu. Vaimoni on aito punatukka ja hänellä on siniset silmät.
Ja vain toisella lapsista on häivähdys punahiuksisuudesta.
Ja jotta lapsilla olisi punaiset hiukset, on sen punatukkaisuuden geenin tultava molemmilta vanhemmilta.
Geeni voi kylläkin hypätä sukupolven ohikin, siten että vasta lapsenlapsen lapsella on taas punaiset hiukset.
Meistä noidista kun on kyse, niin aina vähän hämäystä on pelissa: punaiset hiukset on noidan parahaalla ystävättärellä. Sekä minun, että siskoni parhailla ystävillä on punaiset hiukset, vaikka se noituus kulkee meidän suvussa. Mulla oli rinnan vasemman rinnan alla lumi, joka on noidan merkki (luin Aino Kallaksen kirjasta). Kun menin poistattamaan sitä, lääkäri oli todella äkeissään eikä meinannut millään uskoa, että rintaliivit hankaa sitä luomea ja siksi haluan poistettavan...
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä olisi tapahtunut? Suomessa ei missään vaiheessa ole ollut mitenkään laajamittaisia noitavainoja, jonkun verran ihmisiä on syytetty noituudesta, mutta todella harva on lopulta saanut kuolemantuomion ja ne tuomitut on hirtetty tai mestattu, noitaroviot on pelkkää hollywood puppua. Todella harva ihminen on elävältä poltettu noituudesta, edes siellä missä noitatuomioita on jaettu suurissa mittakaavoissa.
Minun kaupungissa on joskus keskiajalla tuomittu ihmisiä noituudesta, heidät hirtettiin ja haudattiin siunaamattomaan maahan, ketään ei poltettu missään vaiheessa.
Mielikuvan tuote, tulisia ihmisiä on joka värissä.