Olen laihtunut melkein 10kg, ja silti näytän kuvissa läskiltä
Näin kuvia itsestäni, kaikissa iso, pyöreä ja kaikenlisäksi kiiltävä naama ja rotevan näköinen kroppa, oikein sellainen tuhti emäntä. Yök. Olen kuitenkin normaalipainossa mutta aina vaan näytän isolta ja kömpelöltä. Vanhemman näköiseksi tekee myös tuollainen. Syön tässä suklssta vitutukseeni😒 monen kuukauden kituutus ihan turhaa.
Kommentit (34)
Se johtuu ihan vaan siitä, että olet edelleenkin läski.🤗
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan. Bmi:n mukaan on jo normaalipaino mutta kai sitä pitää vielä ihan reilusti laihduttaa että on silmällekin laiha. Peilistä katsottuna näyttää ihan ok:lta mutta kuvat kai kertoo totuuden miltä muiden silmissä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ja pituus ja paino olivat?
167cm ja tällä hetkellä 63kg
Ymmärrän sinua.Itse ennen aina hoikka ja nyt vanhempana kuin tynnyri.Eikä saa millään kiloja pois. Treenaan, kävelen, syön pienen aterian päivittäin, tänäänkin söin kaalipataa vihanneksilla, ei lihaa lastenannoksen.
Yritän kaikkeni mutta ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan. Bmi:n mukaan on jo normaalipaino mutta kai sitä pitää vielä ihan reilusti laihduttaa että on silmällekin laiha. Peilistä katsottuna näyttää ihan ok:lta mutta kuvat kai kertoo totuuden miltä muiden silmissä näyttää.
BMI ei kerro juuri mitään,rasvaprosentti kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua.Itse ennen aina hoikka ja nyt vanhempana kuin tynnyri.Eikä saa millään kiloja pois. Treenaan, kävelen, syön pienen aterian päivittäin, tänäänkin söin kaalipataa vihanneksilla, ei lihaa lastenannoksen.
Lisääntymisikäisten naisten vartalo ei rasvotu helposti keskivartalosta, jotta lisääntymiskyvykkyys säilyisi. Kun tulee lisää ikää niin tämä suojamekanismi poistuu.
Fruktoosi on kova keskivartalon paisuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hajuakaan rasvaprosentista. Mutta ihan senteissäkin olen mennyt kasaan aika paljon. Olen aina ollut isotissinen ja harteikas, ja en oikein osaa pukeutuakaan edukseni. Telttavaatteet kyllä isontaa mutta kun mikään mikä sopii tissien kohtaa ei istu vyötäröltä ja toisinpäin.
Valitettavasti suomalaisen kroppa on jotenkin klohmo ja iso vaikka olisi normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten normaalipainoinen voi olla läski?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys mutta mistä sen rasvaprosentin saa selville?
Sydän kiittää, kun paino putoaa. Ulkonäöstä viis veisaan.
Vierailija kirjoitti:
Sydän kiittää, kun paino putoaa. Ulkonäöstä viis veisaan.
Mä voin ihan rehellisesti kyllä myöntää että mun suurin motivaattori laihdutukseen on ulkonäkö.
Vääristynyt minäkuva. Näet itsesi lihavana vaikka olisit kuinka hoikka. Ja valokuvat vääristää aina. Peili kertoo totuuden.
Hanki sinulle hyvin istuvia vaatteita. Kaikki näyttää telttavaatteissa läskiltä. Joutuu vähän metsästämään että löytyy hyvän muotoisia. Itselläni on isot reidet ja takapuoli, ja vääränmuotoisissa telttavaatteissa näytän muumilta. Sopivasti istuvissa vaatteissa näytän ihan normaalilta.
Vierailija kirjoitti:
Oot keksinyt ratkaisun nälänhätään. Oletko syönyt viikkokausia noin? Vai olisiko niin, että välillä "luovutat" ja ahmit?
Onnistuin kerran näyttämään alipainossa 45kg ylipainoiselta. Kun sulla on se taito, niin sulla on se taito!
Vierailija kirjoitti:
Vääristynyt minäkuva. Näet itsesi lihavana vaikka olisit kuinka hoikka. Ja valokuvat vääristää aina. Peili kertoo totuuden.
Objektiivi sen tekee ja kuvakulma. Samasta ihmisestä saa otettua samalla kuvaussessiolla kuvia, missä voi kuvitella olevan jopa kymmenien kilojen painoeroja.
Useimmat suomimammat on tuollaisia.