Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri ei osannut auttaa, entäs te?

Vierailija
11.03.2007 |

Eli: Iholla laikkuja ollut jo 2 viikon ajan. Aika tasaisen pyöreitä, hiukan koholla ihosta. Ilmestyessään ovat kirkkaanpunaisia, muuttuvat hiljalleen kuiviksi ja pinkeiksi. Läpimitta 0,5 - 2 cm. Laikkuja lähinnä yläkehossa, lähinnä rintakehän alueella ympäri vartaloa. Ei laisinkaan kasvoissa, eikä raajoissa.

On kokeiltu ottaa antihistamiinia suun kautta, laitettu kortisonirasvaa iholle sekä kokeiltu syyhylääkevoidetta. Mikään näistä ei vaikuta mitenkään. Lääkärissä käyty, siellä käski vain tarkkailla tilannetta, ei osannut sanoa juuta eikä jaata.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivatko enkelisi neuvoa minulle kuinka pääsen tästä hemmetin syömishäiriöstä eroon? Tätä on jatkunut jo monta vuotta eikä loppua näy. Olen jo itsemurhan partaalle tämän jatkuvan paskan kanssa joka hallitsee elämääni.

Kiitos jo etukäteen

nimim. ruokaaaaaa!

Vierailija
22/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t kuukautishäiriöinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi aiheuttaa jokin laukaiseva tekijä (ruoka-aine, säätilan vaihtelut...) Alussa ovat punoittavia ja haalenevat jossain vaiheessa. Meillä molemmilla lapsilla on ko. laikkuja (lantti-ihottuma) ja niihin ei oikeastaan auta muu kuin ahkera rasvaus ja kortisonit. Jos ei tavallinen auta niin sitten vahvempia. Tuskinpa siis mistään vakavasta on kyse. Itsekin saan silloin tällöin läntin sinne tai tänne. Lähinnä näin lämmityskausina, kun ilma on kuivaa.

Vierailija
24/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa minulle postia osoitteeseen saagan@gmail. com

Vastaan tässä ketjussa teille kahdelle kysyneelle vielä, kunhan saan hieman keskittymisrauhaa..

Vierailija
25/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t kuukautishäiriöinen

Vierailija
26/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin tälle ketjulle ellei itkettäisi teidän huijattujen puolesta. : I

Hiivabakteeri joo.

Vierailija
27/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle viestitettiin että elimistössäsi on reippaasti kuona-aineita ja ne aiheuttavat osittain oireesi. Sinun tulee juoda paljon ja lisätä aineenvaihduntaa (veden huuhtelevaa vaikutusta) lisäämällä sitruunaa juomaveteesi. Vanha hyvä konsti ;) Lisäksi sitruuna piristää ihan fyysisesti, tuo lisää energiaa. Hommaa tuoksulyhty ja siihen uutteeksi sitrusuutetta sekä ruusu-uutetta. Sitrusta käytä päivällä, kun haluat raikastaa ja uudistaa energioitasi. Ja ruusu-uutetta silloin kun kaipaat rentoutusta ja lempeää oloa ympärillesi, rauhoittumista.

Lisäksi sitkeästi vain mainittiin ginseng, vaikka oikeasti kyllä yritin sen sivuuttaa. (Ehkä siksi että en ole niinkään perillä tästä kasvista enkä oikein ymmärtänyt miten se sinun mainitsemiisi asioihin voisi vaikuttaa) Mutta siis sellaista voidetta jossa on tuota mainitsemaani ainetta, se rauhoittaa kasvojesi ihoa sekä/tai sitten valmisteita sisäisesti nautittuna (varmaankin on olemassa luontaistuotekaupoissa valmisteita (tabletteja tms) jossa tätä ainesosaa on) vahvistaaksesi omaa vastustuskykyä ja niitten elimistön " hyvien bakteerien" vointia ja toimintakykyä.

Toivottavasti näistä on sinulle apua :)

Vierailija
28/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä ole sinulta, tai keltään muultakaan pois? Eikä näihin ole mikään pakko uskoa. Itseasiassa olen itsekin hieman pahoillani että tulin tähän ketjuun kun " omassa" ketjussa olisin voinut välttää juuri tämän negaatioiden aiheuttamisen ihmisille jotka eivät tähän asiaan usko. Mutta halusin vain vastata ap:lle. En aio häiriköidä enkä käännyttää ketään, enhän itsekään työnnä nenääni sellaisille palstoille tai ketjuihin jotka minua ei kiinnosta :) Hmm.. taisin kadottaa jo asiani punaisen langan ;)) Rakkautta ja rauhaa kaikille toivon, myös sinulle nro 33 :)

Sitten sinä ystäväni, jolla oli ongelmaa syömisen kanssa. Jos haluat ottaa vastaan energiahoitoa niin laitatko minulle viestiä sähköpostitse.

Enkeleitä :)

Vierailija
29/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin on elämää löytyy ihmisiä jotka närkästyvät. Heidät on vain sivutettava neutraalisti ja toivoittaa hyvää elämää. Elämä on monimuotoista ja kyky ymmärtää sitä on lahja.

Vierailija
30/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitten hyvä ihminen!

Vierailija
31/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerron nyt sinulle ihan kahdenkesken yhden asian. Kerroin jo että olen antanut energiahoitoa tällä palstalla, kahdessa ketjussa. Sen lisäksi muutamalle ystävälle sekä perheenjäsenilleni (äitini sekä lapseni).

Ja nyt sitten sinua kiinnostava asia. En ole veloittanut yhtään mitään hoidoista tällä palstalla (voit tarkastaa itse lukemalla ne ketjut. Luulen että hakusanalla " huuhaa" löytyy ;)) En ole myöskään veloittanut äitiäni, saati omia lapsiani saamastaan hoidosta. Samoin ystävilleni tekemäni energiahoidot ja chakrojen puhdistukset, tasapainoitukset jne olen todella tehnyt vain hyvää hyvyyttäni. Aika epäilyttävää vai mitä? ;)) Ihan ilmaiseksi olen ajatellut tätä tehdä siihen saakka kunnes saan oman yrityksen pystyyn jossa voin hoitaa sitten ihmisiä ihan oikeassa, kunnollisessa ympäristössä ja käyttää hoidon tukena myös tuoksuja ja ääniä jne jne. Silloin toki ajattelin jonkin maksun ottaa, muutoinhan yrityksen perustaminen ei edes olisi järkevää.

Olet kuitenkin oikeassa siinä, että jotain tästä itsekin saan. Saan nimittäin itselleni todella ihanan olon hoidettuani muita. Se pyyteetön rakkaus ja ilo täyttää sydämeni jota myös toisille välitän, ja se tunne ja olotila on jotain niin upeaa että mielelläni toisia siitä hyvästä autan :))

Ole rauhassa :)

Vierailija
32/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka työskentelisit palveluammatissa yritykselle, niin et sinä siellä voi ilmaiseksi istua. On kysyntää tarvitaan tarjontaa...

Hyvän ihmisen mittapuu ei ole tyhjä kukkaro

Vierailija
33/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on vain ihmisen tietämättömyydestä.

Vierailija
34/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut voivat nykyaikana huonosti ja se näkyy mm. heidän kirjoituksissaan. Annetaan hyvän kiertää ja toivotaan että elämä olisi suopea myös näille kyynikoille. Kun on itsellä asiat kunnossa ja hyvä olla, on helppo jakaa hyvää oloa myös eteenpäin. :) Hali!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme