Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hermostuttaa, että jos mulla on klamydia tai tippuri, niin miten uskallan ilmoittaa tästä varatulle petikumppanille

Vierailija
16.03.2025 |

Tilasin varmuuden vuoksi kotiin testisetin ja teen sen huomenna ja lähetän sen. 

Tilanne on siis se, että mulla on ollut nyt kahden vuoden ajan suhde varatun miehen kanssa ja on käynyt mielessä, että jos miehellä on ollut muita mun ja vaimonsa lisäksi. Siksi teen tuon testin. Mulla ei ole toista miestä ollut koko tänä aikana, että en usko taudin olevan muualta peräisin, jos siis tauti löytyy. Mitään oireita mulla ei ole. 

Jos jotakin löytyy, niin onhan mun pakko laittaa miehelle viesti. Mä siitä kuitenkin saisin syyt niskoilleni, tuskin mies uskoisi mua etten ole ollut muiden kanssa. Sekin on käynyt mielessä, että jos mies on itse pysynyt oireettomana, niin onko niin mulkku, että ei kerro vaimolleen asiasta vaan jatkaa elämää normaalisti.

No tauti saisi mut viimein lopettamaan suhteen mulkkuun joka haluaa mut pelkkään seksiin. Mulla on tunteita miestä kohtaan ollut jo yli vuoden. 

Violetta-81

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän tähden miksi sinä olet säätänyt varatun kanssa noin pitkään? Nyt alat arvostaa itseäsi vähän enemmän, vai liekö myöhäistä jo.

Se oli alkuun pelkkää seksiä mullekin ja hyvää sellaista. Mulle kuitenkin alkoi vähitellen tulla tunteita ja nyt ne tunteet ovat erittäin vahvat. En halua luopua miehestä vaikka olen kipuillut todella paljon ja henkinen vointi on välillä todella huono. Olen koittanut repiä itseni irti suhteesta ja hyvinkin tylysti viestitellyt miehelle, että nyt tämä on loppu. Mies kuitenkin onnistuu aina luikerrella takaisin. 

Violetta-81

No kyllähän tyhmempikin tajuaa, että jos tuossa epätoivoisessa tilanteessa sitä suhdetta jatkaa alkaa väistämättä tulla tunteita ja aina, ihan aina niissä tilan

Tässä tapauksessa tunteesi vain ovat valheellisia ja aivojesi dopamiinimyrskyn aikaansaama harha. Ei tuollaista miestä voi oikeasti rakastaa ja ymmärtänet myös sen, että jos hän olisi kanssasi suhteessa hänellä olisi sivusuhde sitten johonkin muuhun.

Yritän ymmärtää sinua mutta vaikuttaa siltä, että et oikeasti edes halua ottaa vastuuta tästä tilanteesta ja itsestäsi. Et saa vauvapalstalta sen enempää validaatiota asiaan mikäli et itse ymmärrä tilanteesi järjettömyyttä. 

Vierailija
22/39 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panet sen kanssa mutta et kehtaa ilmoittaa taudista?

Voihan Ap ilmoittaa myös miehen vaimolle. Siis että hei, sain mieheltäsi sukupuolitaudin ja sinunkin olisi varmasti hyvä käydä testeissä. 

No tuo pitäisi hoitaa jotenkin niin, että miehen vaimo ei saisi tietää mun nimeä. Mies toki voisi väittää vaimolleen, että joku hullu valehtelija tms. 

Violetta-81

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän tähden miksi sinä olet säätänyt varatun kanssa noin pitkään? Nyt alat arvostaa itseäsi vähän enemmän, vai liekö myöhäistä jo.

Se oli alkuun pelkkää seksiä mullekin ja hyvää sellaista. Mulle kuitenkin alkoi vähitellen tulla tunteita ja nyt ne tunteet ovat erittäin vahvat. En halua luopua miehestä vaikka olen kipuillut todella paljon ja henkinen vointi on välillä todella huono. Olen koittanut repiä itseni irti suhteesta ja hyvinkin tylysti viestitellyt miehelle, että nyt tämä on loppu. Mies kuitenkin onnistuu aina luikerrella takaisin. 

Violetta-81

Haluat pettäjämiehen itsellesi. Voi kiesus miten typerä voi ihminen olla!

Vierailija
24/39 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan Ap ilmoittaa myös miehen vaimolle. Siis että hei, sain mieheltäsi sukupuolitaudin ja sinunkin olisi varmasti hyvä käydä testeissä. 

No tuo pitäisi hoitaa jotenkin niin, että miehen vaimo ei saisi tietää mun nimeä. Mies toki voisi väittää vaimolleen, että joku hullu valehtelija tms. 

Violetta-81

Älä nyt tähän lähde ainakaan.

Vierailija
25/39 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Violetta-81

No kyllähän tyhmempikin tajuaa, että jos tuossa epätoivoisessa tilanteessa sitä suhdetta jatkaa alkaa väistämättä tulla tunteita ja aina, ihan aina niissä tilan

Olen niin heikko blablabla

Kukaan ei kirjoita tuollaista suomea, paitsi chat-GPT

Trolli tämå on

Vierailija
26/39 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai uskallat ilmoittaa. Kunhan vaiva ei kuppaa pahempi ole.

No tietenkin se on pakko ilmoittaa, jos tauti olisi. Toki helpompaa laittaa viesti kuin kertoa kasvotusten. 

Violetta-81

Ei, kun kerrot kasvotusten tai soitat puhelun. Kun teillä suhde on ja seksiä, niin otat vastuun osaltasi ja menet puolitiehen vastaan. Toivottavasti älyät lopettaa suhteen pian.

Vierailija
27/39 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Violetta-81

No kyllähän tyhmempikin tajuaa, että jos tuossa epätoivoisessa tilanteessa sitä suhdetta jatkaa alkaa väistämä

Nyt mä sanon kyllä, että haista paska. En todellakaan ole mikään trolli eikä tuo teksti ole mikään typerän paskan chat-gpt:n tuotos. Mä en ole sitä koskaan käyttänyt enkä ymmärrä miksi hitossa ihmiset etsii sieltä nykään vastauksen kaikkeen. On kuule ihan mun omaa tekstiä ja mua suoraan sanottuna vituttaa kun tänne ei voi nykyään mitään kirjoittaa ilman, että syytetään trolliksi. Mikä teitä oikein vaivaa? Oletteko te noin vieraantuneita todellisuudesta ja oletteko te älyllisesti jotenkin vajaita? 

Violetta-81

Vierailija
28/39 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin se on pakko ilmoittaa, jos tauti olisi. Toki helpompaa laittaa viesti kuin kertoa kasvotusten. 

Violetta-81

Ei, kun kerrot kasvotusten tai soitat puhelun. Kun teillä suhde on ja seksiä, niin otat vastuun osaltasi ja menet puolitiehen vastaan. Toivottavasti älyät lopettaa suhteen pian.

En vaan laitan viestin. Me ei soitella. Enkä ala sopimaan tapaamista vain kertoakseni, että olen saanut mieheltä taudin. Jos joku tauti on, niin viesti saa riittää miehelle.

Violetta-81

Vierailija
29/39 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Violetta-81

Älä nyt tähän lähde ainakaan.

En mä lähdekään. Jos tauti on, niin laitan miehelle viestin. On miehen velvollisuus kertoa vaimolleen.

Violetta-81

Vierailija
30/39 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kaksi oireetonta pelkää nyt jotain sp-tautia?

Vierailija
31/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuppaako ei tarvitse ilmoittaa??

Vierailija
32/39 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kaksi oireetonta pelkää nyt jotain sp-tautia?

Eiköhän kyse ole siitä, että ap epäilee miehellä olevan muitakin naisia ja haluaa varmistaa ettei ole tautia. En ymmärrä miksi oireeton ihminen ei saisi testata klamydiaa tai tippuria jos epäilee toisen panneen ties ketä. 

Ei mulla ainakaan klamydia oireillut mitenkään siinä vaiheessa kun sain tietää petikumppanilta tartunnasta. 

Vierailija
33/39 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulokset tuli eikä ole kumpaakaa noista taudeista.

Ap

Vierailija
34/39 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä siis Violetta-81. Unohdin, että käytin tuota nimimerkkiä. 😄 

Vierailija
35/39 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyvä juttu, voit siis jatkaa entiseen malliin varatun petikumppanin kanssa.

Vierailija
36/39 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyvä juttu, voit siis jatkaa entiseen malliin varatun petikumppanin kanssa.

En jatka. En jaksa enää. Tulee vain paska mieli koko jutusta. Enkä halua enää ottaa sitä riskiä, että saan jonkun taudin. On tyydyttävä elämään ilman seksiä koska ei muitakaan ole.

Violetta-81

Vierailija
37/39 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet?

Vierailija
38/39 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin olet?

Et sä tee tuolla tiedolla yhtään mitään. En todellakaan kerro täällä mistä olen. 

Violetta-81

Vierailija
39/39 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin olet?

Miksi ihmeessä ap kertoisi täällä missä hän asuu? Eikö teidän joidenkin uteliaisuudella ole mitään rajaa? Vai pelkäätkö, että kyse on sun miehestä?