Miten saada raha riittämään ?
Mulla on helvetin tiukka 5 viikkoa tulossa rahallisesti n. 270€ pitäis riittää elämiseen. Vuokra on hoidettu ja puhelinlasku muita laskuja ei ole. Ruoka ja vessapaperi on pakolliset ja kerran pitäis käydä bussilla keskustassa. ( Ei välttämättömyys) . Miten tälläisestä voi selvitä. Olen ihmisenä hyvin lamaantuvaa tyyppiä. En ollenkaan selviytyjä. Asun yksin muita ei ole.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun apu ei kelpaa, niin paastoa ja näänny nälkään. Helppoa ja halpaa.
Mikä ihmeen apu. Te vaan pakotatte tekemään ruokaa.. mikä apu se on. Apu on se että teette mulle oksettavan köyhäily listan missä ei ole perunaa eikä mun tartte pilkkoa mtn vihanneksia. En ymmärrä resepteistä mtn. Mulla on lukihäiriö . Ja vaikeus seurata tekstiä. Mulla leikkaa kiinni samantien kun mua pakotetaan. Miksi Aina sanotaan että ruuanlaitto on helppoa ei se helppoa ole jos kaikki pitää tehdä itse alusta alkaen
Joku häiriö on ittelläkin, osaathan sinäkin heitellä vihannekset uunivuokaan ja munamaito päälle. Wok-vihannekset ei tarvi pilkkoa.
no nyt vaan perunoita ostamaan ja keittämää,
niistä saa muussia, juustoperunoita, valkosipuliperunoita, kermaperunoita, paistettuja perunoita, hasselbaccan perunoita, uuniperunoita, ym. tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on käytettävissä yli 50€/viikko. Onko tämä vitsi vai trolli? Jos sinulla ei ole ruokittavana itsesi lisäksi kolmea teinipoikaa ja kaikki keittiön kaapit tyhjinä, ei mitään ongelmaa.
No ei ole vitsi eikä trolli. 50€ per viikko tuntuu helvetin vähältä. En muista koska olisin tehnyt ruokaa itse. Noloa myöntää. Enkä tykkää keittää perunaa. En ole ikinä ostanu ees niitä
Ei taida rahan vähyys olla ongelmasi, vaan viitsimättömyys. Mutta tällaista se uusavuttomuus ruokien suhteen on. Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla jakaa.
Mun mutsi sanois ei kannata kuolla se on niin kallista.