Miten saada raha riittämään ?
Mulla on helvetin tiukka 5 viikkoa tulossa rahallisesti n. 270€ pitäis riittää elämiseen. Vuokra on hoidettu ja puhelinlasku muita laskuja ei ole. Ruoka ja vessapaperi on pakolliset ja kerran pitäis käydä bussilla keskustassa. ( Ei välttämättömyys) . Miten tälläisestä voi selvitä. Olen ihmisenä hyvin lamaantuvaa tyyppiä. En ollenkaan selviytyjä. Asun yksin muita ei ole.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on käytettävissä yli 50€/viikko. Onko tämä vitsi vai trolli? Jos sinulla ei ole ruokittavana itsesi lisäksi kolmea teinipoikaa ja kaikki keittiön kaapit tyhjinä, ei mitään ongelmaa.
No ei ole vitsi eikä trolli. 50€ per viikko tuntuu helvetin vähältä. En muista koska olisin tehnyt ruokaa itse. Noloa myöntää. Enkä tykkää keittää perunaa. En ole ikinä ostanu ees niitä
No nyt voit opetella.
Minä eläisin 50€:lla kaksi viikkoa.
Miksi opettelisin? Mä en halua koskea perunaan . Paastoan mieluummin 5 viikkoa kuin alan tekemään noin epämiellyttävää asiaa kuin ruuanlaitto.
Älä sitten tänne vingu ja kysele mitään, kun et kuitenkaan ole valmis tekemään asian eteen mitään. Pärjäile!
Vierailija kirjoitti:
Suunnitelmallisuutta vaatii ja itsekuria, että saa rahat riittämään. Ja itse valmistaa ruokansa.
Niin eli täyttä kidutusta. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnitelmallisuutta vaatii ja itsekuria, että saa rahat riittämään. Ja itse valmistaa ruokansa.
Aapee on avuton pullamössöbeibi.
Ostat vain halvinta ja teet ruoat itse. Ihan normaalia alkaa olemaan monelle tässä maassa. Itse olen vielä töissä mutta sama juttu etten osta mitään ylimääräistä vaan säästä siihen kuuluisaan köyhyyteen joka jossain vaiheessa koittaa.
Elää alle varojen niin aina on rahaa.
Kyllä sä pärjäät. Mulla on ruokaan rahaa 100e kuukaudessa. Jos olis 50e per viikko niin olisin ikionnellinen.
Katso tarjoukset siitä kaupasta jossa käyt ja suunnittele sen pohjalta. Laske mitä menee aamiaiseen, lounaaseen ja päivälliseen. Se on periaatteessa peruskoulun matematiikkaa, yhteenlaskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on käytettävissä yli 50€/viikko. Onko tämä vitsi vai trolli? Jos sinulla ei ole ruokittavana itsesi lisäksi kolmea teinipoikaa ja kaikki keittiön kaapit tyhjinä, ei mitään ongelmaa.
No ei ole vitsi eikä trolli. 50€ per viikko tuntuu helvetin vähältä. En muista koska olisin tehnyt ruokaa itse. Noloa myöntää. Enkä tykkää keittää perunaa. En ole ikinä ostanu ees niitä
No nyt voit opetella.
Miksi opettelisin? Mä en halua koskea perunaan . Paastoan mieluummin 5 viikkoa kuin alan tekemään noin epämiellyttävää asiaa kuin ruuanlaitto.
No sittenhän sulla ei ole mitään ongelmaa ja rahat riittää bussilippuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt voit opetella.
Älä sitten tänne vingu ja kysele mitään, kun et kuit
No kai on muutakin ruokaa kuin peruna? Ja on mulla on kaapis nuudeleita ehkä kolme pussia, yks nuudelikuppi , pika kaura hiutaleita vähän vielä , pari purkkia tonnikalaa, ehkä yks prk ananasta , muutama purkki viiliä , kaks tölkkiä limsaa, 4 0,5l pulloavettä koska täällä on huono hanavesi , voin ostaa seuraavalla kerralla tonkan vettä jos niitä on , hapankorppua, sulatejuustoviipaleita, leikkelettä, ranskalaisia ehkä koko kilon pussi pakkasessa, jonkun verran kalapuikkoja, vajaa kaks pussia pakaste mustikoita,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapee on avuton pullamössöbeibi.
No ole sinä Jumala sitten
Vierailija kirjoitti:
Elää alle varojen niin aina on rahaa.
Mitä helvettiä sä selität mä olen työtön.. ei silloin eletä alle varojen 😑. Ja siks tää 5 vk on helvetin pilalla kun pelasin .tiedän siksi tekee mieluummin sahata käsi irti kuin tehdä jtn ruokaa jota en koskaan tee
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä pärjäät. Mulla on ruokaan rahaa 100e kuukaudessa. Jos olis 50e per viikko niin olisin ikionnellinen.
Katso tarjoukset siitä kaupasta jossa käyt ja suunnittele sen pohjalta. Laske mitä menee aamiaiseen, lounaaseen ja päivälliseen. Se on periaatteessa peruskoulun matematiikkaa, yhteenlaskua.
Oon ollu jo ala asteella huono matikas. Eikä mulla ees ole mtn säännöllistä ruokailua . Syön mitä sattuu. Se on ainoa iloni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt voit opetella.
No sittenhän sulla ei ole mitään onge
No ei mun ole pakko mennä. Mulla on lahjakortteja yhteen vaatekauppaan olen tilaillut paketteja sinne kauppaan ja isoimmat koot on vaan netissä niin en oikein löydä myymälästä mtn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää saan työttömänä 579 e kuussa ja siitä ei oo maksettuna yhtään laskua. Rikas olet, älä tuu tänne kiusaan köyhiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää saan työttömänä 579 e kuussa ja siitä ei oo maksettuna yhtään laskua. Rikas olet, älä tuu tänne kiusaan köyhiä!
Mä olen työtön ja saan 625 e koska muutos verokortti.. maksan tuosta 149 e vuokran osuuden ja puhelinlaskun . En minä ketään kiusaa.
Minulle riittäisi hyvin ja jäisi säästöönkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittäisi hyvin ja jäisi säästöönkin.
Perustele? Miten tuolla rahalla ostaisit ruuat ja paljonko jäisi? Vai onko tämä joku tulisin toimeen tuolla mutta ei pakko juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummaa makaronia, hernekeittopurkki, leipää ja jotain edullista juustoa päälle, kananmunat ovat ravitsevaa ruokaa, pieni paketti jauhelihaa, jonka paistat ja maustat suolalla ja valkopippurilla tai muulla, mitä sinulla on kotona. Jaa valmis jauheliha useammalle aterialle ja syö makaronin tai tai paistettujen perunoiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No kun apu ei kelpaa, niin paastoa ja näänny nälkään. Helppoa ja halpaa.
😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummaa makaronia, hernekeittopurkki, leipää ja jotain edullista juustoa päälle, kananmunat ovat ravitsevaa ruokaa, pieni paketti jauhelihaa, jonka paistat ja maustat suolalla ja valkopippurilla tai muulla, mitä sinulla on kotona. Jaa valmis jauheliha useammalle aterialle ja syö makaronin tai tai paistettujen perunoiden kanssa.
Minulla ei ole kattilaa linsseistä en tykkää. Ennemmin ostan mitä sattuu ja sitä pärjää jos pärjää