Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan tavallisesta Minna-Mari Virtasesta tuli Minttu Räikkönen

Vierailija
16.03.2025 |

Toivottavasti muistaa olla kiitollinen, oli ihan tavis

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylikäs n voi pitää todella hyvää huolta ulkonäöstään myös kohtuubudjetilla ja ilman sponsoria tai dugardaddyja.

Ihonhoitotuotteistani olen itse tarkka.

En osta 360 e 15 ml seerumeita, vaan kohtuuhintaisia, mutta todella laadukkaita tuotteita. Usein juuri nämä kräämit ovat iholääkärien omia suosikkeja.

Millainen nainen olisi sitten Kimi Räikkösen arvoinen, ettei Kimiä pidettäisi sugardaddyna tai sponsorina? 

Vierailija
22/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja ystävällinen ja kivan ja reilun oloinen kaikin puolin, selvästi hyvä äiti lapsilleen ja miehelleen rakas kumppani. Kimi aina muistaa suitsuttaa.

Mitä enempää arvon raati voisi toivoa..? Kruunu päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Minttu on kyllä niin eri näköinen joka kuvassa että jos hänet näkisi kadulla tulevan vastaan niin en varmaan tunnistaisi. En tiedä onko kyse meikistä vai kuvanmuokkauksesta. 

Vierailija
24/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimihän on itsekin tavisperheestä. Hyvin sopivat toisilleen. Nätti on muuttunut kaunottareksi rahan avulla. 

Vierailija
25/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa v**tumaiselta. Onks kusi noussu päähän?

Kenellä ei nousisi noilla rahamäärillä eläessä?

Tai kuunnellessa/lukiessa tuntemattomien luusereiden katkeruutta.

Vierailija
26/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siinä käy, kun laittaa "tavaransa" tarjolle oikeaan aikaan ja paikkaan rahamiehen kohdalle!

Ihan samanlainen tavara sillä on kuin muillakin naisilla. Eka vaimo oli Miss Skandinavia Jenni Dahlman, mutta toinen sitten jo tavallisen näköinen lentoemäntä. 

Ja kun ei Minttu ole mikään missi, niin sehän kertoo vain siitä, että on Kimin makuun muuten, huumori ja kaikki natsaa yhteen. Vaikuttaa ihan fiksulta tämä Minttu. Ja sieväkin on. Hyvä kroppa. Onnellisen oloinen perhe.

Ja mikä pointti aloituksessa oikein on "tavallisesta Minna Virtasesta tuli Minttu Räikkönen"?? Alusta saakka sitä on Mintuksi kutsuttu ja avioliiton kautta vaihtui sukunimi. '

Vaikutat kateelliselta ja tyhmältä, ap.

Vierailija
27/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitajua ei rahalla saa, vaikka kuinka yksityiskopteri lennättäisi metropolin bulevardille shoppaamaan.

Tulos on upea, kun tyyli kohtaa valuutan.

Älkää kadehtiko näyttävää paria.

Ei meillä pikkuriikkisessä Suomessa montaa jetset-paria olekaan.

Vierailija
28/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttunut pöyhkeäksi miehensä miljoonien turvin

Miten tämä ilmenee? Tunnetko hänet?

Ujous ei ole ylpeyttä.

Vierailija
29/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylikäs n voi pitää todella hyvää huolta ulkonäöstään myös kohtuubudjetilla ja ilman sponsoria tai dugardaddyja.

En osta 360 e 15 ml seerumeita, vaan kohtuuhintaisia, mutta todella laadukkaita tuotteita. Usein juuri nämä kräämit ovat iholääkärien omia suosikkeja.

Vaikutat olevan aika täynnä itseäsi laadukkaiden tuotteittesi kanssa😂

Vierailija
30/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen olisi sitten Kimi Räikkösen arvoinen, ettei Kimiä pidettäisi sugardaddyna tai sponsorina? 

Ex-vaimolla ei kai mitään koulutusta ja naimissa oloajan se vaan ratsasteli. Oli missi. Edes lapsia ei tarvinnut hoitaa. Kimi maksoi kaiken. Miksi se ei v*tuta ollenkaan?

Vierailija
31/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimihän on itsekin tavisperheestä. Hyvin sopivat toisilleen. Nätti on muuttunut kaunottareksi rahan avulla. 

Rahan ja onnellisuuden, rakkauden avulla.

Vierailija
32/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat olevan aika täynnä itseäsi laadukkaiden tuotteittesi kanssa😂

Keskity sä kiukkupussi tavis vaan

miljonääri-Mintun vaatekaapin

kadehtimiseen.

Minä en ollut postauksen aiheena,

vaan upea, näyttävä hän.

Kommenttisi on niin kateellisen naisen.

Vierailija
33/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä ilmenee? Tunnetko hänet?

Ujous ei ole ylpeyttä.

Mäkin vähän ihmettelen näitä "pissa noussut päähän" ym juttuja, en ole yhtäkään haastattelua nähnyt jossa hän esiintyisi ylimielisenä. Mistä kukaan tietää kuinka kiitollinen tai kiittämätön hän on, olettaa voisi että kiitollinen on perheestänsä ja mielenkiintoisesta luksuselämästänsä. Minusta hän vaikuttaa miellyttävältä ja hyvällä tavalla tavalliselta, tyylikäs on. Ja kaunis. 

Vierailija
34/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on muuttunut Kimin rahojen avulla hyvin erilaiseksi kuin ennen...

No ei ole ainakaan turbohuulia hankkinut. Minusta ei kyllä mitään ihmemuutosta ole tapahtunut, mutta  kyllähän ihminen tietenkin muuttuu 12 vuoden aikana aika paljon. 

Mutta toki, jos ihminen on julkisuuden henkilö, hän panostaa erilailla ulkonäköönsä, uin tavallinen kaduntallaaja. Minusta Minttu on aika vähän itseään muuteellut, jos varrataan moniin muihin naisiin, joilla on täyttettä ihan joka paikassa ja toisesta paikasta otettu pois. 

Vierailija
35/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa paikassa haarukka auki.

Vierailija
36/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänestä ole mitään tullut. Tavis edelleen, rikas vain.

Vierailija
37/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin Minttuun kun kävi minulla aikoinaan asiakkaana laittamassa hiuksia, asuimme myös Tuusulassa hetken aikaa. Tämä siis ennen kuin tapasi Kimin ja voin sanoa, että käänsi kyllä miesten päitä jo silloin..aiemmin oli blondi ja silloinkin oli jo näyttävä nuori nainen.

Oli luonnetta ja ulkonäköä, tuskin on kumpikaan asia muuttunut. Aito ihminen, ei teeskentele, ei Kimille olisi parempaa naista voinut eteen osua. Näitä juttuja kun lukee niin ei voi kuin todeta, että onpa suomalaiset kateellisia.

Vierailija
38/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin otta tuo asia näköjään koville😁

Aika monella, kun ketjua lukee😁

Vierailija
39/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin Minttuun kun kävi minulla aikoinaan asiakkaana laittamassa hiuksia, asuimme myös Tuusulassa hetken aikaa. Tämä siis ennen kuin tapasi Kimin ja voin sanoa, että käänsi kyllä miesten päitä jo silloin..aiemmin oli blondi ja silloinkin oli jo näyttävä nuori nainen.

Oli luonnetta ja ulkonäköä, tuskin on kumpikaan asia muuttunut. Aito ihminen, ei teeskentele, ei Kimille olisi parempaa naista voinut eteen osua. Näitä juttuja kun lukee niin ei voi kuin todeta, että onpa suomalaiset kateellisia.

Piti kirjoittaa, että asuimme samaan aikaan Tuusulassa 😅

Vierailija
40/49 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo asia on kyllä vain sinun mielikuvituksessa tai sitten olet kateellinen ja yritätä saada hyvää mieltä itsellesi sillä, että haukut toista, kun et muuhun pysty:D

Sinä taidat olla pöyhkeä ihan vaan ilman niitä rahojakin. 

Minttu vaikuttaa mukavalta ja tavalliselta ihmiseltä. Sinä taas et. Olet kateellinen ja katkera. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä