Ihan tavallisesta Minna-Mari Virtasesta tuli Minttu Räikkönen
Toivottavasti muistaa olla kiitollinen, oli ihan tavis
Kommentit (49)
Miksi ja kenen vuoksi hänen pitäisi olla kiitollinen?
Tavallisiahan me kaikki olemme. Minttu vaikuuttaa kivalta.
Ulkonäkö on muuttunut Kimin rahojen avulla hyvin erilaiseksi kuin ennen...
Sehän on hänen oma asiansa! Rikas mies ja kallis elämä mahdollisuutena, joten mitä siitä? Kateus kuitenkin Suomen perussynti?
Joillekin otta tuo asia näköjään koville😁
Vaikuttaa v**tumaiselta. Onks kusi noussu päähän?
Vain omalla työllään ja ahkeruudellaan on Minttu rikastunut ja menestynyt. Ottakaa laiskat työttömät mallia.
Vierailija kirjoitti:
Pelkät hiukset 2000 kuus
Sinähän et itseäsi tietenkään mitenkään hoitaisi jos olisi samat rahat käytössä kuin Mintulla?
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa v**tumaiselta. Onks kusi noussu päähän?
Kenellä ei nousisi noilla rahamäärillä eläessä?
Aikuinen nainen toki osaa meikata ja pukeutua eri tavoin kuin ne ihan ekat hieman överit ja hassut ehostus/vaatetuskokeilut teininä.
Oma paras tyyli hakee uomaansa.
Hiusten/ehostuksen/muun osalta lopullinen tyyli voi löytyä vasta päälle 20, jopa 30-40 iässä - naisen kropan muovauduttua esim. synnytysten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkät hiukset 2000 kuus
Sinähän et itseäsi tietenkään mitenkään hoitaisi jos olisi samat rahat käytössä kuin Mintulla?
Ei tietenkään. Av-mamma halveksii tuollaista turhuutta. Hän leikkaa hiuksensa itse ja korkeintaan tummelia tai juhlapäivinä lidlin kosteuttavaa seerumia laitetaan lauantaina saunan jälkeen naamaan, kaikki muu on turhuutta.
Tyylikäs n voi pitää todella hyvää huolta ulkonäöstään myös kohtuubudjetilla ja ilman sponsoria tai dugardaddyja.
Ihonhoitotuotteistani olen itse tarkka.
En osta 360 e 15 ml seerumeita, vaan kohtuuhintaisia, mutta todella laadukkaita tuotteita. Usein juuri nämä kräämit ovat iholääkärien omia suosikkeja.
Muuttunut pöyhkeäksi miehensä miljoonien turvin