Uskon Jumalaan, haluatko kysyä minulta jotain?
Tämä on turvallinen paikka keskustelulle Jumalasta. :)
Kommentit (1325)
Vierailija kirjoitti:
Eikö oo jännä että just aasi on ainoa eläin jolla on risti selässä?
Tämäpä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsimys maan päällä kestää vain pikkuruisen hetken, mutta ikuisuus on se mitä kohti mennään ja sen saa jokainen itse päättää missä sen haluaa viettää, haluaako mennä helvettiin vai taivaaseen kun sen aika tulee?
Miksi jumala halusi luoda helvetin?
Jotta rahvaat saadaan pidettyä asioistaa pelottelun avulla.
Tarinoiden helvetti on tuo. Sitten on helvetti mikä on saatavilla joka hetki, vaikka nyt.
Useimmiten ihminen luo omaa helvettiään erehdyksessä ja piru asuu yksityiskohdissa.
Ja jännä myös että laminiini molekyyli on ristin muotoinen
Ja se on juuri se molekyyli joka pystyvät viestittämään tietoa ympäristöstä solun sisään.
Huhhuh, Jumala on mahatava luomuksissaan :)
Vierailija kirjoitti:
Ja se on juuri se molekyyli joka pystyy viestittämään tietoa ympäristöstä solun sisään.
mahtava siis :D
Laivan tämän tänne, eli jotain tapahtuu euroopassa noin 3 viikon sisällä, suuri salajuoni paljastus johon liittyy useita valtioita.
Kun Herra tulee
13Tahdomme, veljet, teidän olevan selvillä siitä, mitä tapahtuu kuoleman uneen nukkuville, jotta ette surisi niin kuin nuo toiset, joilla ei ole toivoa. 14Jos kerran Jeesus on kuollut ja noussut kuolleista, niin kuin me uskomme, silloin Jumala myös on Jeesuksen tullessa tuova poisnukkuneet elämään yhdessä hänen kanssaan. 15Ilmoitamme teille, mitä Herra on sanonut: Me elossa olevat, jotka saamme jäädä tänne siihen asti kun Herra tulee, emme ehdi poisnukkuneiden edelle. 16Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina. 17Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa. 18Rohkaiskaa siis toisianne näillä sanoilla.
Miksi hän antoi minulle kivessyövän?
Vierailija kirjoitti:
pahuus antoi sen, ei Jumala
Vierailija kirjoitti:
Oletko avioliitossa?
En
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala kaikkivoipana salli sen.
Vierailija kirjoitti:
Ja se on juuri se molekyyli joka pystyvät viestittämään tietoa ympäristöstä solun sisään.
Onpa lapsellinen todiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala kaikkivoipana salli sen.
Sinä voit omalla valinnallasi kääntyä Jumalan puoleen joka auttaa vaikeissa tilanteissa, me ihmiset valitsimme synnin, mutta voimme tehdä parannuksen jos haluamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa lapsellinen todiste.
Me olemme Jumalan lapsia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko avioliitossa?
En
Mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko avioliitossa?
En
Mies vai nainen?
Siis minäkö? Nainen
Jeesukseen ja jumalaan uskominen on kaksi eri asiaa. Jumalia on maailmassa pilvin pimein, mutta vain yksi Luoja, jolla on sekä feminiininen että maskuliininen puoli. En usko, että hän olisi teloituttanut poikansa pelastaakseen muut lapsensa. Miksi tällainen verinen performance? Se ajatusrakennelma on peräisin juutalaisten aikaisemmasta eläinuhritraditiosta.
Vierailija kirjoitti:
Jeesukseen ja jumalaan uskominen on kaksi eri asiaa. Jumalia on maailmassa pilvin pimein, mutta vain yksi Luoja, jolla on sekä feminiininen että maskuliininen puoli. En usko, että hän olisi teloituttanut poikansa pelastaakseen muut lapsensa. Miksi tällainen verinen performance? Se ajatusrakennelma on peräisin juutalaisten aikaisemmasta eläinuhritraditiosta.
Ei ole Jeesus on Jumala, Jumala on henki ja Jeesus oli ihmisen muodossa todistamssa itsestään eli Jumalasta.
Ei heitä ketään jokainen itse saa valita mihin menee, Jeesus haluaa kaikki hänen luokseen.