Olin eilen kävelemässä ladulla ja nyt voi lukea somesta miten ne ukot raivoavat ja sanovat että minut pitäisi t*ppaa
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää laturaivo juttu ei yleensä liity laduilla kävelyyn vaan siihen, että joku kokematon satunnainen harrastaja menee liian hiljaa tai väärään suuntaan tai ei ymmärrä hypätä ajoissa sivuun, kun pitäisi muka vilkuilla taakse päin samalla ja katsoa onko nopeampia tulossa ja muuta outoa.
Nämä ovat raivoajat ovat siis aina niitä kokoomuslaisia vaimonkurittajia, tunnetaan myös audikuskeina, jotka vähät välittävät muista autoilla tai pyörillä kaahatessaan.
Olen espoolainen duunari ja olen pohtinut ketkä on näitä kamikaze pyöräilijöitä ja hiihtäjiä niin on kyllä vahvistunut että juuri porvarit.
Kommareille pitääkin raivota, olkoonkin he missä tahansa, vaikka kotonaan sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Pään pitää olla totaalisen tyhjä, jos ei ymmärrä kävellä missään muualla kun ladulla.
Täälläkin on taas tuo yksi ääliö, joka alapeukuttaa kaikkia fiksuja kommentteja ihan vain ja ainoastaan periaatteesta. älykääpiöiden aatelistoa.
Vähänkin jos asiaa ja totta kirjoitat, niin tämä hullu tulee ja alapeukuttaa. Jos mulla olisi yhtä köyhä elämä kuin hänellä, niin loikkaisin pipo syvälle päähän vedettynä junan tai rekan alle.
AP:stä huoli ilmoitus, koska hänellä on liian kova it8emurha vietti.
Vierailija kirjoitti:
En ole mies enkä hiihdä enkä kannata väkivaltaa, mutta miksi hemmetissä kukaan kävelee ladulla??
Kiinalaiset lähtee Lapissa vuokra-autollakin laduille.
Meilläpäin kaikki ulkoilureitit on talvisin hiihtolatuina. Hiihtäjä-ukkojäärät siis valtaavat nämä reitit ja karjuvat tappouhkauksia jos joku ei-hiihtäjä haluaisi myös ulkoilla. Umpihangessa tai jäätiköillä kai pitäisi suksettomien liikkua koko talvi. Tai pysyä pirtissä.
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin kaikki ulkoilureitit on talvisin hiihtolatuina. Hiihtäjä-ukkojäärät siis valtaavat nämä reitit ja karjuvat tappouhkauksia jos joku ei-hiihtäjä haluaisi myös ulkoilla. Umpihangessa tai jäätiköillä kai pitäisi suksettomien liikkua koko talvi. Tai pysyä pirtissä.
No, sitten menee ja ostaa ne sukset, jotta pääsee kulkemaan ulkona. Ei tartte pirttiin jäädä. Paikkakunnalla paikkakunnan tavalla tai paikkakunnalta pois.
Vierailija kirjoitti:
Ao, olet varmaan tyhmä persu. Häpeä.
Sinun vastauksesta päätellen olet itse aika IQ vapautettu yksilö.
Vierailija kirjoitti:
En ole mies enkä hiihdä enkä kannata väkivaltaa, mutta miksi hemmetissä kukaan kävelee ladulla??
Koska muita helppoja reittejä ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ladut on hiihtoa varten typerys
Elämme vuotta 2025. Hiihtoa harrastaa 0,0005 suomalaisista.
Fillaristit on kans ihan kaameita, ajetaan täysillä eikä välitetä muista ihmisistä. Auta armias jos satut oleen niitten reitillä, saa kuulla olevansa maksullinen nainen yms.
Vierailija kirjoitti:
Koska se ainoa kävelytie on tehty laduiksi, siksi. Kuka muutenkaan viitsii väkisinhiihtää puskassa?
Vierailija kirjoitti:
On tosiaan huutava vääryys, että Suomessa ei ole mitään muita paikkoja kävelyyn kuin hiihtoladut.
Sarkastinen kommentti vai?
En hiidä, mutta tajuan olla kävelemätttä ladullaja ymmärrän että takaa nopeammin tuleva väistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut vastaan yhtään paikkaa, missä kävelijöillä ei olisi muita reittejä kuin latu. Jos latu on lyhin reitti, se ei tarkoita, että sillä saisi kävellä.
No käyppäs ens talvena tuolla
https://www.suomi.fi/palvelut/palvelupiste/latokasken-kuntorata-2-7km-p
Asun tuosta alle kolmen kilometrin päässä ja lenkkeilen alueella jatkuvasti. En todellakaan ymmärrä, miksi tuolla pitäisi kävellä ladulla, kun alueella on talvellakin kymmeniä kilometrejä aurattuja kävelyteitä metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tallonut ikinä latuja, mutta tuossa taannoin olin hämmentynyt kun pari hiihtäjää vaikutti kovin aggressiiviselta hiihtäessään ohi, vaikka en ollut edes ladulla. Kai siinä Vieressä saa kävellä vai pitääkö lumipenkkaan hypätä? Varsin kumma kokemus hiihtäjistä.
Onko pakko ladun vieressä kävellä.Eikö ole muualla kävelytilaa?
Kyllä se valitettavasti on käveltävä ladun vieressä. Miten muuten pääsisin pystyttämälleni teltalle ilman että pilaan latua. Pitäähän se teltta ja nuotio myös purkaa hiihtäjien tieltä.
No mitäs jos hiihtiäisit sinne?
Vierailija kirjoitti:
En usko. Tiet pidetään kunnossa myös. Ja jos latukone ei tekisi reittiä,.ei kukaan siellä lumessa kävelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska muita helppoja reittejä ei ollut.
Ajattelit sitten pilata ladut? Ne reitit? Latu on latu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiihtoladut eivät ole kävelijän paikka, joten en yhtään ihmettele jos sait raivoa osaksesi ja ihan aiheesta. Sinua tuskin sitten haittaa jos autoilija ajelee kävelytiellä jos koet itsellesi oikeudeksi kävellä siellä hiintoladulla.
Meillä päin ainakin hiihtoladut tehdään pururadalle. Tähän vuoden aikaan on vähän tulkinnan varaista onko se kävelijöille vai hiihtäjille kun suurin osa maasta sulana.
Niin kauan kun latuja kunnostetaan, ne on hiihtäjille. Jos on epävarma niin kaupunki kyllä todennäköisesti tiedottaa milloin latujen kunnostus loppuu. Kunnostetulla ladulla kävely on verrattavissa vaikka leikkipuiston töhrimiseen spraymaalilla tms. ilkivaltaan ,verorahoilla kustannetun yhteisessä käytössä olevan harrastuspaikan pilaamista.
Olen espoolainen duunari ja olen pohtinut ketkä on näitä kamikaze pyöräilijöitä ja hiihtäjiä niin on kyllä vahvistunut että juuri porvarit.