mitä normaalisti ihmiset tekevät sunnuntaina?
Kommentit (42)
Tanssitunti? Pitkä kävely? Lounas ystävän kanssa? Perhepäivä? Miksi kysyt?
Kaunis ilma on syy mennä ulos.
Teen kotitöitä, lepäilen, opiskelen, käyn joskus kirkossa, milloin mitäkin. Ulkoilu on paras idea.
Matka töihin tapahtuu ulkona. Täytyy siis vähintään sen verran mennä ulos.
Vittuunnun, kun viikonloppu on kohta ohi.
Kilttimiehet menee valokuvaamaan lintuja
Me käydään aina sunnuntaina kaupassa.
Itse ulkoinen, käyn kaupassa ja valmistelen tulevaa viikkoa.
Mä leivon korvapuusteja ja luen kirjaa.
Sunnuntaina ei voi ajatella mitään muuta, kuin huomista työpäivää, yäk!
Tasotellaan, sitten lähdetään uuteen lentoon
Vierailija kirjoitti:
Tasotellaan, sitten lähdetään uuteen lentoon
Ota löysin rantein, älä jännitä.....lalallaaa
Kirkossa silloin kuuluu käydä, siksi sunnuntai on vapaapäivä ja niille poloille, jotka töissä joutuvat käymään maksetaan tuntuvat lisät.
Aamuseiskasta lähtien olen kuunnellut naapurin kakaroiden rääkyä ja melskaamista. Pitäis lähteä jonnekin mut väsyttäö kun eivät antaneet nukkua.
Usein käyn kaupoilla, kävelyllä, museossa tms ja käyn täyttämässä isän lääkedosetin.
Luen, teen ruokaa, siivoan ja ulkoilen. Näitä yleensä fiiliksen mukaan.
Kävin kävelyllä, laitoin takapihalle pataan tulet ja varmaan kohta käristelen makkarat.
Käyn pyörällä tai kävellen seurakunnan tilaisuudessa, jos sää sallii. Samalla tulee ulkoiltuakin. Paluumatkalla saatan poiketa ruokakaupassa tai jossain sisutusmyymälässä. Ruokaa ei tarvitse laittaa eikä siivota, sellaiset olen tehnyt jo perjantaina koko viikonlopun edestä, ettei tarvi vapaalla huhkia. Samoin työlaukku yms. on laitettu jo perjantaina valmiiksi. Vain maanantain aamupalan teen ja keitän kananmunat työviikolle samalla, kun sunnuntaina muutenkin lämmitän perjantaina tekemääni ruokaa.
Ulkoilua ulkoilun ilosta.