Naapurin liian herkkä vai viiraako mulla?
Eli naapurilla oli tuuletus menossa ja ovi auki. Minulla asiaa. Koputtelin ovea, mutta kukaan ei kuullut. Olivat yläkerrassa.
Menin sisälle ja kävelin portaita ylös josta kuului ääniä. Pariskunta istui tietokoneen ääressä ja koputin sitten oven karmea ja sanoin anteeksi. Tulin keskustelemaan taloyhtiön talkoista.
Tässä kohtaa kumpakin säpsähtää ja sain aikamoiset huudot päälle. Mitä itse olisit tehnyt tilanteessani?
Kommentit (39)
Vtun idari ap. Kenenkään kotiin ei mennä ilman lupaa. Kiitä onneasi että sait vain huudot. Meillä olisit saanut huutojen lisäksi ruumiillisen kurituksen.
Sisään ei mennä ilman lupaa. Oli ovi sitten auki tai kiinni. Jos kukaan ei avaa/tule ovelle, niin silloin ei mennä sisälle. Asiat hoidetaan myöhemmin/puhelimitse.
Kielletty ilman asianosaisen henkilön lupaa, että tästä tulee todella vaikeaa ja kallista mutta kun tykkäsit niin paljon että joskus viihdyn.
Onneksi sait vain huudot. Jenkeissä oisit saanut luodit.
Ei sen tarvi olla iso vika kuhan on korvien välissä.
Kyllä sulla on moukan tavat, jos noin olet toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä nyt voi toisen asuntoon marssia noin vain sisään, meillä avomiehen sisko joskus tulee ilmoittamatta meille niin että marssii vaan sisään eikä koputa tai soita ovikelloa,yksi kerta olin suihkussa ja säikähdin kun kuulin että keittiössä lattia narisee ja joku kävelee eikä muita perheestä ollut kotona.
Voi jumakevita, ovi lukkoon hyvät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vtun idari ap. Kenenkään kotiin ei mennä ilman lupaa. Kiitä onneasi että sait vain huudot. Meillä olisit saanut huutojen lisäksi ruumiillisen kurituksen.
Oletpa sinä väkivaltainen. Ruumiillisesta kurituksesta saisit pahoinpitelysyytteen.
Edes maalla ei ole normaalia kävellä kuistia pidemmälle. Sinne asti voidaan tulla, mutta viimeistään siitä aletaan huhuilemaan ja koputetaan ovenpieleen.