Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on tarot kortit! Voin ennustaa parille ensimmäiselle!

Vierailija
15.03.2025 |

Menen etsimään niitä!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kolmas kerta kun olen vuorossa saada vastaus kysymykseeni ja juuri silloin ennustukset loppuvat. Olen saanut luonnossa liikkuessani erittäin vahvan viestin, että jokin muutos on kohta tulossa. Kauheaa jos se onkin jotain minkä vuoksi nämä ennustajat hiljenevät aina minun kohdallani. 

Hyvä ihninen, älä turvaudu eksyttäjään. Ennustajat, ovat pahojen henkien, demoneiden kanssa tekemisissä. Raamattu kieltää jyrkästi kaiken ennustamisen, taikuuden, noituuden.

Lähesty rakastavaa Jumalaa, Jeesus antaa rauhan. 

Kaikkea Hyvää Sinulle! 

Yritin turvautua mutta hän on hylännyt minut. 

Jumala ei ole sinua hylännyt!

Usein saamme odottaa rukousvastauksia, koska Jumalan aikataulu ja suunnitelma on eri kun meidän. Tämä maallinen elämä sisältää paljon ikäviä asioita, koska tämä on langennut maailma. 

Pysähdy Jumalan eteen, ja anna Hänen rakkautensa ja rauhansa tulla luoksesi!

Vierailija
42/52 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi exä otti yhteyttä hyvin kaukaa toisesta maasta ja.onko meillä vielä jotain edess? Oletin jo että kumpikin on jo jatkanut omaa elämäänsä. Mitä näet korteista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kolmas kerta kun olen vuorossa saada vastaus kysymykseeni ja juuri silloin ennustukset loppuvat. Olen saanut luonnossa liikkuessani erittäin vahvan viestin, että jokin muutos on kohta tulossa. Kauheaa jos se onkin jotain minkä vuoksi nämä ennustajat hiljenevät aina minun kohdallani. 

Voisitko ajatella asiaa niin että se on vahva merkki siitä ettei sinun tulisi turvautua ennustajiin. Tässä ketjussa uskovat ovat yrittäneet tuoda Jumalan totuutta sinulle. Tämä on Jumalan johdatusta elämällesi!

Vierailija
44/52 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ihninen, älä turvaudu eksyttäjään. Ennustajat, ovat pahojen henkien, demoneiden kanssa tekemisissä. Raamattu kieltää jyrkästi kaiken ennustamisen, taikuuden, noituuden.

Kaikkea Hyvää Sinulle! 

Jumala ei ole sinua hylännyt!

Vuosikymmeniä pyysin vain taukoa vastoinkäymisiin, edes pientä lepotaukoa. Tai jos se ei ole mahdollista niin voimia tämän jaksamiseen. Meitä hylättyjä oikeasti on. Meille ei tukea tai rakkautta riitä.

Vierailija
45/52 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdinkö mukaan!? Kiitos!

Vierailija
46/52 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ajatella asiaa niin että se on vahva merkki siitä ettei sinun tulisi turvautua ennustajiin. Tässä ketjussa uskovat ovat yrittäneet tuoda Jumalan totuutta sinulle. Tämä on Jumalan johdatusta elämällesi!

Se totuus on kyllä selvinnyt tämän elämän aikana paremmin kuin hyvin. Johdatusta olen saanut kuolemien, sairauksien, väkivallan, köyhyyden jnejne kanssa elämiseen. Sen olen todellakin oppinut uskomaan, että sitä riittää.

Vierailija
47/52 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö tarot-ennustamisessa ole se periaate, että sen, jolle ennustetaan pitäisi maksaa ennustuksesta jotain? Siis toiminnan tulee olla vastavuoroista.

Voihan sitä vaikka kiittää ja antaa palautetta. 

Vierailija
48/52 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun annat niin saat.

Kun vaadit niin maksat.

Vastavuoroisuusperiaate.

Vierailija
49/52 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea Hyvää Sinulle! 

Olen pahoillani että tunnet näin! 

Rukoilen mielelläni puolestasi. Olen itse saanut ottaa uskoa vastaan Jumalalta neljä vuotta sitten, 50v iässä, kun olin pahassa kriisitilanteessa. Huusin Jumalaa apuun, tuskissani. 

Pian tämän jälkeen Sain ottaa uskoa vastaan , uudestisyntyä . Jeesus tuli elämääni ja toi rauhan. 

Myös uskovan elämä on täynnä koettelemuksia , mutta kun saa kulkea Jeesuksen kanssa saa tuntea rauhaa, kaiken keskellä.

Kaikkea Hyvää!

Vierailija
50/52 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea Hyvää Sinulle! 

Ensin kriisien keskellä rukoilin rukoilin ja rukoilin. Hiljaa ja huutamalla, miten vain. Nyt en enää jaksa. Koskaan en ole saanut kun lisää lastia mitä kantaa.

Vierailija
51/52 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaja sanoi että parille ensimmäiselle. Hän lopetti jo eilen niin turhapa enää kysellä.

Vierailija
52/52 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa on ennustaminen kielletty hyvästä syystä. Jos asioista tietämätön ottaa demoneihin, riivaajiin, pahoihin henkiin yhteyttä, niin ennustettavalla annettavat ohjeet johdattavat helposti turmioon. Henkiporttien avaaminen saattaa olla jopa "kokeneelle" ennustajalla turmiota sillä hengillä on aikaa tuhota ihmismieli koska ennustajalle 20 vuotta pitkä aika, mutta demonille ei edes silmänräpäytys. 

Kun ennustaja 20 kuluessa huomaa virheensä on hän jo liian pitkällä turmiossa.