Parannusehdotuksia - miten Vauva-palsta paremmaksi?
Keksitään tapoja, joilla tätä palstaa saisi paremmaksi. Aloitan:
Olisi kiva nähdä montako erillistä käyttäjää palstalla on minäkin hetkenä.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Persu osoittaa taas trollauskykynsä. Ou jee.
Tunnistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Ennakkosensuuri pois
2.. Silakkaliike kuriin vaikka polisiin avulla
3. Vääristä ilmiannoista elinikäinen bänni (teknisesti mahdotonta mutta saahan sitä haaveilla)
Menehän jonkun ammattilaisen tykö harhoinesi.
Ei minulla ole harhoja, ja 9 välittömästi ilmestynyttä alanuolta kertoo kiistatta parven olevan taas paikalla. Samoin aggresisiiviset ja yksinkertaiset vihaviestit mitä spämmitte.
Sulla on pahat harhat, näet kaloja jo täällä palstallakin, hakeudu hoitoon.
Kysyttiin että mitkä helvetin silakat? No kun liitän Silakkaliikkeen osoitteen niin se menee ennakkosensuuriin :D
Vierailija kirjoitti:
Jatkakaa persut! Luulette ettemme tiedä että trollaatte täällä systemaattisesti.
Vahva taidonnäyte persuilta jälleen kerran!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Ennakkosensuuri pois
2.. Silakkaliike kuriin vaikka polisiin avulla
3. Vääristä ilmiannoista elinikäinen bänni (teknisesti mahdotonta mutta saahan sitä haaveilla)
Menehän jonkun ammattilaisen tykö harhoinesi.
Ei minulla ole harhoja, ja 9 välittömästi ilmestynyttä alanuolta kertoo kiistatta parven olevan taas paikalla. Samoin aggresisiiviset ja yksinkertaiset vihaviestit mitä spämmitte.
Sulla on pahat harhat, näet kaloja jo täällä palstallakin, hakeudu hoitoon.
Ymmärrät varmasti että kommentointisi on naurettavaa eikä sitä ota kukaan tosissaan? Miksi edes laitat tällaisia lapsellisia viestejä kun tiedät ne jo kirjoittaessasi turhiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkakaa persut! Luulette ettemme tiedä että trollaatte täällä systemaattisesti.
Vahva taidonnäyte persuilta jälleen kerran!
Persujankuttajille myös ikuinen porttikielto palstalle niin siistiytyisi ketjut todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
12 alanuolta jo Silakoilta! Jatkakaa toverit! Massiivinen alanuolitus todistaa parvenne paikallaolon ja demonstroi loistavasti miksi te pilaatte palstan.
Sinä itse pilaat tämän palstan älyvapailla, harhaisilla kommenteillasi.
Jo 14 alanuolta parvelta. Miten te ette ymmärrä että jokainen alanuoli todistaa väitteen yhä oikeammaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 alanuolta jo Silakoilta! Jatkakaa toverit! Massiivinen alanuolitus todistaa parvenne paikallaolon ja demonstroi loistavasti miksi te pilaatte palstan.
Sinä itse pilaat tämän palstan älyvapailla, harhaisilla kommenteillasi.
En. Sinä ja parvi pilaatte. Olette typeriä natsipellejä joilla on suuruudenhulluus harhana. Kuvittelette olevanne hyviä ihmisiä mutta olette autoritäärisiä natsipellejä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä persu älähtää minne kalikka kalahtaa.
Sinullekin tekisi hyvää saada ikuiset bännit tänne. Joutuisit hankkimaan elämän tämän persujankutuksen sijaan johon pakenet elämättömyyttäsi.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin palauttamaan Kreikkaan sekä Italiaan antamansa rahat. Tissivakoa esittelemällä hankittu huippuvirkakin joutaisi antaa pois - näin saadaan palstasta paljon parempi.
Sait sitten mutkusannan ympättyä tähänkin ketjuun. Olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Silakoista maanisesti spämmäävä yksi pahimpia.
En ole maaninen. Sinä sen sijaan olet maanisesti persua spämmäävä sensuurinatsipelle.
Vierailija kirjoitti:
Silakoista maanisesti spämmäävä yksi pahimpia.
Piste kehiin jälleen vahvan näytteen rekisteröitymisjärjestelmän puolesta.
Sovellus Jodelin tapaan. Ketjuja ja yksittäisiä kommentteja vois tallentaa.
Kommentointisi on todella kypsää ja aikuismaista. Kuutosluokan jälkeen en itse pitänyt tuota "housuissasi" juttua enää riittävän kypsänä omaan ikätasooni mutta sinä kai pidät yhä.