Miettiikö muut mitä jääkaapissa on miehen jyystämisen aikana?
Kommentit (43)
Mietin kaikenlaisia ruokia seksin aikana. Se kiihotaa minua kovasti.
T. Kehopositiivinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä jääkaappi mielessä rakastellessa.
Minä katselen ulos ikkunasta ja mietin "ollako vaiko eikö olla". Puoliso siinä edessä kontillaan. Ikkunassa talvi vaihtuu kevääseen ja kesään ja syksyyn ja sitten taas talveen. Joku ulkoiluttaa koiraansa. Naapuri leikkaa ruohoa ja talvella kolaa lunta. Postilaatikolta ihmiset hakee postiaan. Ajelevat autolla asioille.
Ei saatana. Kotimaisen kirjallisuuden helmi.
Aina kun mietin miehen penistä lenkkimakkaraksi, niin silloin saan ison jättiorgasmin.
Kyllä mä ajattelin entistä avopuolisoa laitellessa että mitä on jääkaapissa, sitä en tiedä mitä nainen itse mietti, tavallaan olisi kiinnostava tietää.
Mä kattelen yleensä Ipadiltä jotain sarjaa, kun mies vetelee lusikka-asennossa takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä jääkaappi mielessä rakastellessa.
Minä katselen ulos ikkunasta ja mietin "ollako vaiko eikö olla". Puoliso siinä edessä kontillaan. Ikkunassa talvi vaihtuu kevääseen ja kesään ja syksyyn ja sitten taas talveen. Joku ulkoiluttaa koiraansa. Naapuri leikkaa ruohoa ja talvella kolaa lunta. Postilaatikolta ihmiset hakee postiaan. Ajelevat autolla asioille.
Jos puoliso pyllistäisi välillä jossakin muussa kohtaa huonetta/ asuntoa; vaihtuisi vähän näkymät.
No minä mietin naapurin hoikkaa 20v blondia kun jyystän joten tasoissa ollaan.
T miehesi
Aina kun jyystän miestä, mietin, että jääkaappikin tuntuisi varmaan kireämmältä.
En minä ehdi niiden orgasmien kanssa mitään ajatella, nuorena mies jyysti liiankin pitkään, sitten aloin jo lopulta ajatella että on paikat hellänä. Onneksi saan nopeasti, niin ei tarvitse miehen koskaan mun takia jyystää. Minä kyllä ehdin yhdynnän aikana saamaan moneenkin kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata antaa jyystää. Varsinkin jos ei itseä nappaa. Säästyy limakalvot ja taudeilta.
Ja taitamattomalta.
Vierailija kirjoitti:
No minä mietin naapurin hoikkaa 20v blondia kun jyystän joten tasoissa ollaan.
T miehesi
Ei se silti auta taitamattomuuteesi🤭
Mitä on jyystäminen? Minua ei ole koskaan jyystetty; en ole ainakaan sellaiseksi juttuja kokenut.
En ikinä alentuisi hyväksikäytettäväksi!
En mieti. Keskityn miehen jyystämiseen...
T. Pekka
Ei todellakaan..mietin nautintoa vaan.
Mä keskityn nauttimaan miehestäni. Jääkaapin sisältöä mietitään kun on aika täyttäänsem
Vierailija kirjoitti:
Mietin kaikenlaisia ruokia seksin aikana. Se kiihotaa minua kovasti.
T. Kehopositiivinen
Kehopositiivispalstahullu taas vauhdissa.
Paljonko painat?