Minkä laulun kuullessasi alat aina itkemään, vaikka miten yrittäisit estää itkua?
Itsellä On laiva valmiina lähtöön ja Varpunen jouluaamuna.
Kommentit (253)
Neil Young: Like a Hurricane, Karkkiautomaatti: Hei Johanna, Beatles: Strawberry Fields Forever.
Elvis Presley Cant help falling in love with you.
In the Getto, Always on my mind.
Minulle jäi nämä päälle moneksi viikoksi, aamusta iltaan, ja sitten aloitin hyvän elämän.
Bushman - No 1 Else (Kukkuravittu)
Cherbourgin sateenvarjot, I will wait for you. Siihen liittyy sellainen asia, että kun äitini sairasti 85-vuotiaana Alzheimerin loppuvaihetta, hyräilin tätä laulua usein hänelle, kun kävin hänen kanssaan saunassa. Avasin kiukaan luukun että hän näkisi tulta, valelin lämmintä vettä hänen selkäänsä ja hyräilin tätä melodiaa. Äiti kuunteli aina hievahtamatta.
Futurama-sarjassa se on taustamusiikkina kohtauksessa, jossa Fryn koira odottaa tulevaisuuteen joutunutta isäntäänsä turhaan kymmenen vuotta sen pizzerian edessä, jossa Fry oli töissä. Itken aina kuin suihkukaivo! Tässä se klippi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 68v.
Ja käyttäydyt kuin 8-vuotias. Huh-huh!
Kiitos erittäin "aikuismaisesta" kommentista.-8v.
Johanna Kurkelan prinsessalle. Tyttäreni kuoli 18 vuotiaana syöpään.
Poets of the Fall'n Requiem for the Harlequin. Osuu maaliin vähän turhankin hyvin.
Maamme laulu, kun Suomi voittanut urheilukilpailuissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 68v.
Ja käyttäydyt kuin 8-vuotias. Huh-huh!
Onko tapanasi useinkin haukkua tuntemattomia ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Johanna Kurkelan prinsessalle. Tyttäreni kuoli 18 vuotiaana syöpään.
Osanottoni.
Suvi Teräsniskan Täydellinen elämä yhdistettynä Mehiläisen tv-mainokseen. Liikutun joka kerran.
Vierailija kirjoitti:
Maaritin Lainaa vain. Muistuttaa edesmenneestä tyttärestäni.
Tuli pala kurkkuun nyt. Biisi on kaunis.
Siis minkälaiset ihmiset alapeukuttavat toisen liikutuksen kokemusta?
Varpunen jouluaamuna ja Siskoni
Veteraanien iltahuuto laulun.
Toinen on Ystävän laulu.
Hyvyys vie aina jalat alta.
Juha Tapion sanat "kun sä vain istut viereen mun, siin on jotain niin oikeaa".
En ole ikinä liikuttunut mistään laulujen sanoista, mutta tuo iskee kunnolla joka kerta vuodesta toiseen. Tulee vaimo mieleen. Tuntuu vain niin oikealta. Liikutuin nytkin, kun kirjoitin tämän.
Tämä uusin "Aina" laulu, joka dementiankin läpi muistuttaa rakkaudesta toista kohtaan. Tunnetta laulussa.