Minkä laulun kuullessasi alat aina itkemään, vaikka miten yrittäisit estää itkua?
Itsellä On laiva valmiina lähtöön ja Varpunen jouluaamuna.
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finlandia- hymni
Finlandiasta menee aina iho kananlihalle, on se vaan niin upea.
Anssi Tikanmäen sovittamana ja Sakari Kuosmasen laulamana.
Tämä!!
Ilta: Kelle mä soitan.
Finlandia hymni aina.
Sauli ; mun mentävä on mentävä mun on. Ja meni.
Rovaniemen markkinoilla . Pakarinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutatte toisia ihmisiä itkettäviä lauluja? Ette voi tietää mikä taustalla on vai oletteko tosiaan niin kylmiä ihmisiä?
Miksi kuvittelet, että alapeukku tarkoittaa kylmyyttä? Itse saatan tämäntyyppisissä ketjuissa ilmaista alapeukulla ihan vain sitä, että en ole samaa mieltä kuin kirjoittaja.
No kai se nyt selvää on, ettei kaikkia itketä kaikki samat laulut. On kyllä typerää ja myös hyvin tylyä tällaisessa ketjussa alapeukuttaa. Se on kuin toisen tunnekokemuksen väheksymistä.
Monrepon Annikki Tähti. Ja tää itkettää aina , filippiläisille kirje luku 3 yhtyy. Byäääh.
Saimaan Pitkii päivät tai Äiti. Iskee äiti-ihmiseen kuin tuhat volttia ja parku tulee.
Saimaalle muutenkin iso suositus täältä. Loistava livebändi.
Dire Straitsin Brothes In Arms.
Viivi: Hyväuskoinen
Maria Mena: Hold Me (tjsp)
Christina Aguilera: Hurt
Roxette: What's she like
Kävin kesällä hyvin, hyvin lähellä kuolemaa ja sairaalasta kotiuduttuani kuulin Juha Metsäperän kappaleen Äiti. Lapseni olivat olleet huolesta suunniltaan, kun jouduin sairaalaan. Siksi tuntui raastavalta kuulla biisi, jossa lauletaan kuolleelle äidille, etenkin kun omat huonot elämäntapani olivat perimän lisäksi suuri syy sairastumiseeni.
Jarkko Martikainen: Kiitos kaikesta
Aamulla vielä rakkaani näin
- Lea Laven
Tuuditan tulisoroista, kipenäistä kiikuttelen.
Lapseton, syynä vaikea endometrioosi
Frederikin laulama ESTONIA. Itken aina sitä kuunnellessani. Nyt kyntää Estonia merta valkeaa....
Vierailija kirjoitti:
Anssi Tikanmäki: Aamu lakeuksilla
Tää itkettää joka kerta. Tikanmäki on niin syvällisesti tavoittanut jotain niin suomalaista, ettei sitä saa edes kuvailtua.
Finlandia ja sitten se Lumiukko -biisi ;(
Lämmin osanotto suureen suruusi.
No mä nyt en noin yleensä arvostanut Loiria laulajana, mutta hänen joululevynsä iski kuin taltta. Ja etenkin varpunen jouluaamuna on mielestäni todella liikuttava. Meillä on jokaisella omanlaisensa suosikki-, ja inhokkikappaleemme, eikä näiden vertailu ole millään muotoa järkevää. Vai onko jonkun toisen musiikkimaku arvokkaampi kuin toisen?