Minkä laulun kuullessasi alat aina itkemään, vaikka miten yrittäisit estää itkua?
Itsellä On laiva valmiina lähtöön ja Varpunen jouluaamuna.
Kommentit (253)
Samuli Putron Olet puolisoni nyt.
Adele - Some one like you. (Live in Royal Albert Hall).
Ellinoora - minä suojelen sinua kaikelta (live)
-Kylmät kädet Oy
Veteraanin iltahuuto ja koulun lopettaville laulettava Turvallista matkaa.
Veteraanin iltahuuto. Sodan käynyt vaarini lauloi sitä usein.
Froikkareiden Jotkut Päivät On Kultaa toinen on Kolmannen Naisen Asserin Kapakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin lapsena katsomieni lastenohjelmien musiikki saa itkemään... En tosiaan tiedä miksi. Esim. Peukaloisen retket.
Samoin. Luulen, että syynä on se, kun kaipaa niihin aikoihin, nuo musiikit saa heti pintaan sen, miten kaikki oli silloin hyvin ja sitä aikaa ja lapsena oloa kaipaa, samalla itkettää se, miten nykyään on. Menetys siitä ajasta, kaikki mitä siihen liittyy, ja suru ettei siihen voi palata. Lapsuuden ajassa on auvoisuutta.
Kun muistaisi seuraavaan elämään vinkin siitä, mitä on tämän varrella oppinut ja ensi elämässä kaikki ajat menisi putkeen, pelkkää iloista happy joy elämistä jos mahdollista.
kohta missä se paljastaa ettei ole mitään undulaattia 😭😭😭😭
Tuo sama On laiva valmiina lähtöön / Peppi Pitkötossun jäähyväislaulu.
Luokkakaverit lauloi sen mulle viimeisenä koulupäivänä kun olin lähdössä vuodeksi pois. Samasta syystä en pysty menemään ruotsin laivan kannelle ja katsoa kun Turun linna loittonee.
Metsäkukkia, ukkini soitti sitä aina haitarilla. Hänen hautajaisissaan soitettiin se myös haitarilla, enkä ole varmaan ikinä itkenyt niin paljon missään hautajaisissa. Ihan vasta kuulin kappaleen kotimaisessa elokuvassa, ja taas piti itkeä.
Walking in the air Lumiukko-piirretyssä joka joulu. Varmaan joku traumareaktio lapsuuden viattomuuden katoamisesta. Mutta pitää nimenomaan olla tuo piirretty taustalla.
Olette mielenterveysongelmaisia hermoheikkoja. Normaali ihminen ei aina itke jotain musiikkia kuullessaan.
Lasken matkaan leijan kauneimman, se saa lentää tuulien teitä...
Tuo mieleeni lasteni lapsuusajan herkät muistot.
Vierailija kirjoitti:
Olette mielenterveysongelmaisia hermoheikkoja. Normaali ihminen ei aina itke jotain musiikkia kuullessaan.
Höpsis. Aidosti rohkeat uskaltaa itkeä. Ap
Cohenin Hallelujah, Jenni Vartiaisen Minä sinua vaan ja Israel Kamakawiwo'olen Somewhere over the rainbow.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet ikävä ihminen.
Rainy days never say goodbye...
I Like Chopin.