Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa mennä yksin baariin?

Vierailija
15.03.2025 |

Ystäviä ei enää ole, parisuhde päättynyt enkä ole pitkään aikaan edes käynyt baarissa. Kehtaanko mennä yksin baariin, vai näytänkö nololta?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

netissä on paljon parempi jutella

jos meet puhumaan samoja juttuja mitä täällä puhutaan baarissa ihmisille niin hyvällä mäihällä saat turpaas. tai jos oma lyöntikykys on hyvä niin saat pahoinpitelysyytteet

Eihän livenä puhuta samoja mitä täällä netissä.

niin en tiiä suoraan sanoen mistä sitä jossain baarissa enää edes ihmisten kanssa puhuis. tai pitemminkin miks. ehkä jos tarkoitus on löytää panoseuraa tms niin siihen on joku syy mutta mennä muuten vaan sinne lämpimikseen lätisemään jostain säästä vai mistälie niin mielummin jään kotiin

Vierailija
22/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot nainen niin ei ole noloa. Miehenä en menis yksin baariin koska naiset ajatteee heti kaikkea pahaa siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos meet puhumaan samoja juttuja mitä täällä puhutaan baarissa ihmisille niin hyvällä mäihällä saat turpaas. tai jos oma lyöntikykys on hyvä niin saat pahoinpitelysyytteet

niin en tiiä suoraan sanoen mistä sitä jossain baarissa enää edes ihmisten kanssa puhuis. tai pitemminkin miks. ehkä jos tarkoitus on löytää panoseuraa tms niin siihen on joku syy mutta mennä muuten vaan sinne lämpimikseen lätisemään jostain säästä vai mistälie niin mielummin jään kotiin

On ollut baarissa mielenkiintoisia keskusteluja.

Vierailija
24/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssi sydämesi kyllyydestä.

Kerran täällä vaan eletään

Vierailija
25/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltais. Pelkään joutuvani jonkun uhriksi tai tapahtumaan jota en halua.

Vierailija
26/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no sano nyt huvikses mistä sinä tuntemattomien kanssa puhut niin saa vähän kosketuspintaa

itse kun nuorempana kävin baareissa niin ne keskustelut oli aina todella pinnallisia. ei niistä mitään jäänyt käteen

nykyisin varmaan en osais puhuta tuotakaan vaan haluaisin alkaa puhumaan jostain politiikasta. mutta siitä juuri en haluaisi puhua koska se alkais vaan vit uttamaan

en jotenkin osaa mielessäni yhtään kuvitella tilannetta jossa baarissa tuntemattomien kanssa ajanvietto olis mitenkään mielekästä

paitsi juuri esim tuo joku urheilubaarissa vaikka jalkapallopelin katsominen. tai vaikka joku livekeikan kuuntelu

Vierailija
27/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin yksin baariin, ja keskellä päivää, niin ei varmasti satu ketään muuta paikalle ja saa juoda rauhassa. ei baarissa keskustella, siellä juodaan ja puhuminen hidastaa sitä toimintoa. ärsyttää valtavasti, kun joku edes yrittää aloittaa keskustelua. aina niille pitää sanoa, että näytänkö siltä, että minua kiinnostaa? tulin vain juomaan joten ole hyvä ja siirry, tai juo ääneti.

Vierailija
28/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mielummin yksin baariin, ja keskellä päivää, niin ei varmasti satu ketään muuta paikalle ja saa juoda rauhassa. ei baarissa keskustella, siellä juodaan ja puhuminen hidastaa sitä toimintoa. ärsyttää valtavasti, kun joku edes yrittää aloittaa keskustelua. aina niille pitää sanoa, että näytänkö siltä, että minua kiinnostaa? tulin vain juomaan joten ole hyvä ja siirry, tai juo ääneti.

juotkohan sä itses hengiltä jos sulle paljastaa että alkoholia saa ihan kotiinkin ostettua. ei sitä varten tarvitse baariin mennä

Vierailija
29/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä baarissa teen? En käytä alkoholia eikä muutenkaan baarit kiinnosta. Mielummin koti- ilta ja hyvää syömistä sekä leffa. 

Vierailija
30/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi. Mä voisin lähtee sun kanssa, mäkin olen yksin jos jonnekin haluaisin lähteä. 

Missä maakunnassa vaikutat?

Ap

Vierailija
31/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleensäkin noloa ja junttia edes mennä baariin.

Vierailija
32/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä baarissa teen? En käytä alkoholia eikä muutenkaan baarit kiinnosta. Mielummin koti- ilta ja hyvää syömistä sekä leffa. 

Ei kysytty, mitä sä siellä teet.

Vierailija
33/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmastikin nainen, koska mies ei edes kysyisi tuollaista. Ei ole noloa. Itse ainakin menen aina, kun siltä tuntuu. 

Vierailija
34/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sun kasvaa aikuiseksi, jotta et tarvitse muiden neuvoa siitä onko joku asia noloa vai ei. 

Vierailija
35/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn aina yksin.

Tosin, käyn ainoastaan sellaisissa pubityylisissä kuppiloissa, en missään yökerhoissa. 

M42

mitä sä siellä puuhaat

joissain baareissa kai näytetään jotain urheilua, ehkä siellä vois kaljan tai parin verran istua mutta aika tylsäks se varmaan kävis

Juon kaljaa ja juttelen ihmisten kanssa. Harvoin on tylsää, kyllä hyvin monen ihmisen kanssa saa viritettyä mielenkiintoiset keskustelut.

Telkkaria voi katsoa kotonakin, tosin urheilua en katso pätkääkään.

M42

Vierailija
36/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no sano nyt huvikses mistä sinä tuntemattomien

Mä puhun ihan mistä vaan. Töistä, perheestä, harrastuksista, politiikasta, tai vaikka talonrakennuksesta tai siitä mitä teen väärin kun ruskeasta kastikkeesta tulee kokkareista?

Ja jutulle isken kenen kanssa vaan. Viimeksi juttelin 81v herrasmiehen kanssa, puhuttiin hiihdosta ja nyrkkeilystä, itse en niistä tiedä mitään, mutta hän oli niissä kuulema tekijämies 60 luvulla.

Monesti se on niin, että kun olet toiselle avoin, toinenkin avautuu. Silloin pääsee keskusteluissa syvemmälle kuin "on se ilmoja pidellyt".  

M42

Vierailija
37/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kalsarit päähän niin kukaan ei tunnista sinua.

Vierailija
38/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä baariin, mutta älä mihinkään kalliiseen "pintabaariin", vaan sinne halpaan räkälään. Siellä saa helposti juttuseuraa. 

Vierailija
39/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi, kun kaikki yksinäiset ollaan ties missä päin Suomea. Muuten voitais kokoontua jonnekin baariin ja jutella siellä niitä näitä :)

Vierailija
40/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullo 10€ ja pähkinät 3€. Tinder ilmainen. Ihan äkkiä en keksi miksi mennä baariin. Pelkkä sisäänpääsy tuon kympin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi