Onko noloa mennä yksin baariin?
Ystäviä ei enää ole, parisuhde päättynyt enkä ole pitkään aikaan edes käynyt baarissa. Kehtaanko mennä yksin baariin, vai näytänkö nololta?
Kommentit (41)
Kehtaa mennä. Moni menee yksin. Tiedä vaikka saisit keskusteluseuraa.
No on siellä muitakin yksin liikkeellä
On noloa. Baariin mennään viettämään aikaa kavereiden kanssa. Jos menee yksin, menee vain juomaan tai hakemaan asiakasta.
Sen sijaan ei ole noloa mennä yksin teatteriin, museoon, kahvilaan, kirjastoon tai konserttiin.
joskus nuorempana kävin nykysin vois tulla hölmö olo enkä oikeen tiedä mitä siellä tekisin
Mä käyn aina yksin.
Tosin, käyn ainoastaan sellaisissa pubityylisissä kuppiloissa, en missään yökerhoissa.
M42
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn aina yksin.
Tosin, käyn ainoastaan sellaisissa pubityylisissä kuppiloissa, en missään yökerhoissa.
M42
mitä sä siellä puuhaat
joissain baareissa kai näytetään jotain urheilua, ehkä siellä vois kaljan tai parin verran istua mutta aika tylsäks se varmaan kävis
Kun olen koko ikäni ollut ja elänyt sinkkuna niin kovin raskaaksi elämästäni olisin tehnyt, jos en edes baariin olisi usklatutunut menemään yksin. - Mutta toisaalta oppinut ja tiedostanut, että viihdyn niissä aika huonosti. En siksi, ettenkö niistä seuraa saisi jos haluaisin seuraa löytää mutta huomaan vain mieluummin suuntaavansi jonnekin muualle.
Menet jos haluat mennä. Mitä.väliä sillä on mitä muut ajattelee? Ei muakaan kiinnosta se mitä mieltä muut ovat mun tekemisistä.
Joskus nuorena menin, oli ihan kiva ilta. Paljon miehiä tuli juttelemaan. En ollut kiinnostunut mistään vakavammasta, joten valehtelin, että seurustelen.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin tuota keskusteluseuraa vain kaipaisin. Olen luonteeltani introvertti, käyn kyllä museoissa ja taidenäyttelyissä yksin, mutta en uskalla missään avata suutani ja tutustua kehenkään. Olen kuitenkin aika nuori ja jännittää vain, onko sielä vain limaisia miehiä sitten seuraksi, jos sitäkään.
Ap
No kehtaat. Parin juoman jälkeen se ei tunnu yhtään oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin tuota keskusteluseuraa vain kaipaisin. Olen luonteeltani introvertti, käyn kyllä museoissa ja taidenäyttelyissä yksin, mutta en uskalla missään avata suutani ja tutustua kehenkään. Olen kuitenkin aika nuori ja jännittää vain, onko sielä vain limaisia miehiä sitten seuraksi, jos sitäkään.
Ap
On siellä myös hyviä tyyppejä. Ei vaan lähde kenenkään mukaan. Pitää huoli juomasta ettei siihen laitetata mitään. Koskaan tiedä. Menet vessaan kun sun lasi on tyhjä.
Rohkeasti vain, saatat iloisesti yllättyä! Älä liikaa tälläydy, ettet näytä epätoivoiselta. Fiksu ulkoasu kuin olisit tullut "vain piipahtamaan ennen illan elokuvaa." Et ole ainoa yksin liikenteessä, ja jos joku puolituttusi sattuu paikalle ja kysyy asiasta, valehtele, että jonkun kaverisi piti tulla mutta ei näy. Niin helppoa.
netissä on paljon parempi jutella
jos meet puhumaan samoja juttuja mitä täällä puhutaan baarissa ihmisille niin hyvällä mäihällä saat turpaas. tai jos oma lyöntikykys on hyvä niin saat pahoinpitelysyytteet
Vierailija kirjoitti:
netissä on paljon parempi jutella
jos meet puhumaan samoja juttuja mitä täällä puhutaan baarissa ihmisille niin hyvällä mäihällä saat turpaas. tai jos oma lyöntikykys on hyvä niin saat pahoinpitelysyytteet
Eihän livenä puhuta samoja mitä täällä netissä.
Suurimmaksi osaksi mennyt yksin ja silloin kivointa ollut. Kavereiden kans kun lähtee, niin pitää koko ilta huomioida toisia, mihin mennään ja mihin aikaan, aina on joku tyytymätön ja negatiivisuutta ei ole kiva katsella. Paljon vapaampaa yksin.
Mene vaan, saattaa tulla yllättävän mukava ilta.
Voi vitsi. Mä voisin lähtee sun kanssa, mäkin olen yksin jos jonnekin haluaisin lähteä.
Kävin minä nuorena yksin yökerhossakin ja niin kävi moni muukin. Nyt se tuntuisi omituiselta, mutten minä käy enää yökerhoissa muutenkaan. Pubeissahan moni käy yksin.
Seuraa saattaa löytyä. Ei sitä tiedä. Mene ja kokeile.