Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin tyttöystävän kaapista

Vierailija
15.03.2025 |

En ole penkonut toisten kaappeja. Seurustelusuhde suht tuoreella tasolla. Puolisen vuotta takana ja totanoinii.

Kaapista tuli vastaan käsiraudat, silmien peittolappu, dildo ja joku kovempi sauna. Eri kondomeja sekä womanizeria unohtamatta ja joku kääpiöpenis varmaan kakkoseen tarkoitettu. 

Miten tuon asian esille ettei suutu. Onko aihetta suuttua jos kerron mitä löysin? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä varten tyttöystävä oli mennyt kaappiin? 

Vierailija
2/11 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, lupaava otsikko mutta sitten rupesit horisemaan jotain ihan asian vierestä.

Meinasin jo lähteä tarkastamaan omia kaappeja jos olisi käynyt tuuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin että tää ois joku fantasia missä kaapista löytyy valmis tyttöystävä ja sen kanssa sitten puuhaillaan 🥺

Mutta jaa, kai tuo kannattaisi luottamuksen nimissä tunnustaa että miksi löysit ja paikoitella ettei ollut tarkoitus nuuskia! 

Mulla ei ole mitään noin jännää kaapeissa ja ainokaisesta dildostani kerroin jo heti kättelyssä tai se tuli siinä kyläillessä puheeksi koska se hohtaa pimeässä ja oli kylppärin seinässä kiinni, hah. En itse suuttuisi jos mies löytäisi jotain tuollaista mutta en tykkäisi jos salaisi asian. 

Vierailija
4/11 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa nyt ihan itse vaan reilusti tulla sieltä kaapista! Ne löytötavarat voit jättää sinne, kyllä joku tietää mitä niillä tehdään!

Vierailija
5/11 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot tietenkin tyttöystävälle että sinua kiihottaisi ihan hirveästi hankkia sellaisia seksileluja joilla voisit tyydyttää sitä ja kyselet innostuneena mitä se haluaisi niin ostat lahjaksi.

Vastauksesta voi sitten päätellä salaako se vain jotain vai pelkääkö vain sinun reaktioitasi siihen että nainen haluaa tyydyttää itseään jollain muullakin kuin sinun kalullasi.

Ex-tyttöystävä ei uskaltanut pitkään aikaan tunnustaa minulle mitään omia fetissejään kun sen aiempi poikaystävä oli saanut kilarit tämän yritettyä kerran sormettaa klittaansa samalla kun toinen oli nylkyttänyt vehjettään takaa sisään.

Oli ollut aivan äärimmäinen nöyryytys ja loukkaus että nainen voisi enää ajatellakaan haluavansa mitään muuta nyt kun tarjolla oli jumalaista penistä joka tuottaa naiselle tajunnan räjäyttävän orgasmin joka työnnöllä. Niin niissä videoissa ainakin tapahtuu.

Vierailija
6/11 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava kaappi, kun saunakin sinne mahtuu.

Vierailija
7/11 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omassa suhteessa nuo asiat, että leluja löytyy tuli esille parin seksikerran jälkeen kun mies sitä suoraan kysyi. Onko minulla leluja ja haluaisinko niitä käytettävän. ( Ja on käytetty yhdessä) 

Enkä ainakaan itse olisi suuttunut/loukkaantunut jos mies ne kaapista olisi itse löytänyt. Niiden löytäminen ei hirveää tonkimista tarvitse.

omasta kaapista nyt ei löydy paria eri kokoista dildoa, vibraa ja geishakuulia kummempaa. Ja liukuvoide.

Vierailija
8/11 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tulitko itse kaapista?

Vierailija
9/11 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, lupaava otsikko mutta sitten rupesit horisemaan jotain ihan asian vierestä.

Meinasin jo lähteä tarkastamaan omia kaappeja jos olisi käynyt tuuri.

Okei, en kestä. Yksi kaikkien aikojen parhaista vauva-palsta kommenteista ikinä :D <3

Vierailija
10/11 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin makailemaan uuden naisystävän asunnolle kun hän lähti töihin. Tietysti piti katsella kaappeihin ja laatikoihin. Vaatehuoneessa sitten törmäsin mielekiintoiseen isoon laatikkoon jonka kannen avasin. Häkellyin täysin sisällöstä, latex asuja, reisisaappaat, kahleita, piiskoja, lanne strap oneja pari, miesten siveysvyö sekä kaikkea seksitarviketta. Mietin mitä hittoa tämä mimmi hommailee. Suhteemme jatkui ja olin hiljaa löydöstäni kun sitten tulimme yksistä bileistä humaltuneena hänen kotiin. Hän avautui ja sanoi että tykkää olla dominoiva makuuhuoneeessa ja pukeutua seksikäästi dominaksi ja kävisikö tämä minulle. Vastasin, olen enemmän kun valmis alistumaan sinulle. Tästä sitten alkoikin ihan uusi makuuhuoneseksi siveysvyön ja piiskaamisen merkeissä strap onin kera. Nyt olemme kihloissa ja suunittelemme jo häitä. Olin aina haaveillut alistua naiselle ja nyt tämä toteutui ihan vahingossa. Freddy.

Vierailija
11/11 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin makailemaan uuden naisystävän asunnolle kun hän lähti töihin. Tietysti piti katsella kaappeihin ja laatikoihin. Vaatehuoneessa sitten törmäsin mielekiintoiseen isoon laatikkoon jonka kannen avasin. Häkellyin täysin sisällöstä, latex asuja, reisisaappaat, kahleita, piiskoja, lanne strap oneja pari, miesten siveysvyö sekä kaikkea seksitarviketta. Mietin mitä hittoa tämä mimmi hommailee. Suhteemme jatkui ja olin hiljaa löydöstäni kun sitten tulimme yksistä bileistä humaltuneena hänen kotiin. Hän avautui ja sanoi että tykkää olla dominoiva makuuhuoneeessa ja pukeutua seksikäästi dominaksi ja kävisikö tämä minulle. Vastasin, olen enemmän kun valmis alistumaan sinulle. Tästä sitten alkoikin ihan uusi makuuhuoneseksi siveysvyön ja piiskaamisen merkeissä strap onin kera. Nyt olemme kihloissa ja suunittelemme jo häitä. Olin aina haaveillut alistua naiselle ja nyt tämä toteutui ihan vahingossa. Freddy.

Onnenpoika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä