Kaalimadon paketti uudelleenohjattu automaatista tavalliseen postiin, miten kehtaan sen hakea?
Ei kai niissä lue sitä yrityksen nimeä missään, tai sen paketin sisältöä? Mikä siinä on että juuri nyt kun tilaan jotain tällaista niin se sitten pitää uudelleenohjata? Varmaan ihan kiusallaan uudelleenohjasivat kun näkivät minkälainen paketti kyseessä.
Kommentit (66)
Onko isokin paketti? Mallia panokone.
Vieläkö niissä lukee Kentonec Oy? 😂
Pimpero märkänä olet sitäkin härveliä odottanut ja nyt et kehtaa hakea. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki siellä postissa töissä olevat tietävät nämä "hämäysnimet".
Se on pakattu sellaiseen isoon dildonmuotoiseen pakettiin.
Minkälaista mailaa rouva on tilannut?
Vierailija kirjoitti:
Vain häiriintyneet runkkarit tilaavat tuolta.
Onko puolustusministeri Häkkänen tilannut sträppärin sieltä?
Noloa. Ööö tämmöinen paketti mulle kiitos. Posket punottaa ja pillu märkänä tiskillä. Ihan kädet täristen.
Paketin kyljessä lukee isolla big black cock.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki siellä postissa töissä olevat tietävät nämä "hämäysnimet".
Luulet että sitä asiakaspalvelijaa kiinnostaa, mistä päivän luovutettava paketti #325 on toimitettu?
Jostain syystä joka ikinen Kaaalimadolta tilattu paketti menee suoraan tiskiltä noudettavaksi. Tässä on lähistöllä viisi eri automaattia eikä mikään saa mua uskomaan että niistä jokainen on täys juuri silloin kun tilaan jotain Kaalimadolta. Olin kerran Kaalimadon asiakaspalveluun yhteydessä, pahoittelivat kovasti tilannetta ja sanoivat ettei hekään ymmärrä miksi Posti toimii kuten toimii. Pari viikkoa taisi paketti sillä kertaa kulkea toimittajan ja Postin välillä kunnes Posti luovutti ja toimitti sen pakettiautomaattiin. Sanotaan vielä että samoihin aikoihin toimitettava esimerkiksi vaatepaketti tms. kulkee ihan nätisti automaattiin.
Kyllä, paketti on neutraali ja kyllä, tietenkin postilaiset tunnistaa lähettävän firman nimen vaikka paketeissa käytetäänkin aliasta. Mulle kyse on periaatteesta sekä siitä että automaateille on kävelymatka mutta palvelutiskille pitää mennä autolla.
Ei kukaan arvaa kun paketissa lukee: Anal intruder 3000
Ainakin täällä on postin palvelupisteessä niin tympeää ja elämäänsäkyllästyneen oloista porukkaa, että niitä ei takuulla kiinnosta mikään muu kuin päästä asiakkaasta eroon mahdollisimman nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä joka ikinen Kaaalimadolta tilattu paketti menee suoraan tiskiltä noudettavaksi. Tässä on lähistöllä viisi eri automaattia eikä mikään saa mua uskomaan että niistä jokainen on täys juuri silloin kun tilaan jotain Kaalimadolta. Olin kerran Kaalimadon asiakaspalveluun yhteydessä, pahoittelivat kovasti tilannetta ja sanoivat ettei hekään ymmärrä miksi Posti toimii kuten toimii. Pari viikkoa taisi paketti sillä kertaa kulkea toimittajan ja Postin välillä kunnes Posti luovutti ja toimitti sen pakettiautomaattiin. Sanotaan vielä että samoihin aikoihin toimitettava esimerkiksi vaatepaketti tms. kulkee ihan nätisti automaattiin.
Kyllä, paketti on neutraali ja kyllä, tietenkin postilaiset tunnistaa lähettävän firman nimen vaikka paketeissa käytetäänkin aliasta. Mulle kyse on periaatteesta sekä siitä että automaateille on kävelymatka mutta palvelutiskille pitää mennä autolla.
Tilaatko useinkin? 🤭
Öh, niitä tappeja ja dildoja on nykyään apteekeissa ja jopa Prismassa myytävänä hyllyssä joten ehkä nyt kehtaat hakea sen paketin :D
Se mitä ei voi peittä täytyy korostaa! Päälle piikkikorkokengät, verkkosukkahousut ja minihame. Oikein kunnon hutsulookki. Ja pää pystyssä tiskille noutamaan ne pervoiluvälineet.
Oli kuljetuksessa rikkoontunut paketti mutta tässä olis irrallaan tää rouvan jelly-jortikka
ps. on tainnut postiauto kuski vähän jo testaillutkin sitä.
Eikö ne tule läpinäkyvässä laatikossa?