Palstan muumimuki-arvonta, siis arvonta, että pääset maksamaan mukista 189,9€?!
Onko se muki kullitettu? Tuleeko sen mukana timanttikoru? Arvonta, että pääset maksamaan lähes 200€ pelkästä mukista on kyllä jotain aivan älytöntä, kun mukeja saa Prismasta muutamalla eurolla, tai jos haluaa hifistellä niin kympillä.
Kommentit (41)
Muumeja on liikaa nykyään joka paikassa. Ihan liikaa.
Joka käyttötavarasta on muumi-versio. Jopa koiran vesikiposta.
Onko ne maalattu käsin Thaimaassa?
8000 kappaletta. Onko keräilyharvinaisuus, vai onko tossa yksi nolla liikaa?
Minulla on jokapäiväisessä käytössä 5 muumimukia, joiden arvo näkyy olevan 200€. Kuusi niitä oli, mutta pudotin just yhden kivilattialle. En edes tykkää niistä, mutta kun lahjaksi aikanaan sain, olen käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jokapäiväisessä käytössä 5 muumimukia, joiden arvo näkyy olevan 200€. Kuusi niitä oli, mutta pudotin just yhden kivilattialle. En edes tykkää niistä, mutta kun lahjaksi aikanaan sain, olen käyttänyt.
Siis jokaisen yksittäisen arvo 200€. En ole niitä myymässä, joten ihan samantekevää.
Kysynnän ja tarjonnan laki. Tehdään myyntitapahtumasta "reilu" kaikille ettei heti sekunnissa mene kaikki nettivaraajille.
Thaimaalaiseen roskakeramiikkaan joku lätkinyt väriä.
Ai ettien että nyt on rissainia ja uniikkia...
Joillakin tomaatti aiheuttaa pahoja pillukutinoita
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap olla katkera kun ei luottokortilla ollut limiittiä osallistua arvontaan. Ei se mitään, voin myydä mukini sinulle, 1000€ hintaan.
Voi miten anteliasta. 🥹
Vierailija kirjoitti:
Näyttää VAHVASTI siltä, että kukaan täysjärkinen ei halunnut kommentoida tähän ketjuun.
Kiitos sinulle AP nauruista! Kannattaa tutustua vapaaseen markkinatalouteen, lisäksi eivät kaikki ole yhtä köyhiä kuin sinä, sillä nyt arvonnan jälkeen mukista ollaan valmiita maksamaan moninkertainen summma alkuperäiseen arvonta-hintaan nähden.
No eihän se ole vapaata markkinataloutta, kun ei niitä mukeja saa myydä ja ostaa vapaasti, eikös niin?
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tämä on?
Palstan bannerissa mainostettiin muumimukin arvontaa. Kun klikkasi sivulle, niin selvisi, ettei arvonnassa arvota mukia, vaan oikeutta ostaa muki lähes 200€ hintaan.
No nyt taitaa mennä vakiomamman ymmärryksen yli vaikka moneen kertaan selitetty. Huihai...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsin maalattu uniikki tuote ja vielä muumi brändillä. Kyllä näillä keräily mukeilla on hinta perusteltu.
Onko se kultaisella pensselillä shaolin-munkkien toimesta maalattu, vai mikä tuota hintaa selittää?
Mikä selittää abstraktin taideteoksen hintaa, tai järkyttävän kallista kehyksiin pingotettua kangasta, johon on roiskittu
värejä taiteilijaksi tituleeratun henkilön toimesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsin maalattu uniikki tuote ja vielä muumi brändillä. Kyllä näillä keräily mukeilla on hinta perusteltu.
Onko se kultaisella pensselillä shaolin-munkkien toimesta maalattu, vai mikä tuota hintaa selittää?
Mikä selittää abstraktin taideteoksen hintaa, tai järkyttävän kallista kehyksiin pingotettua kangasta, johon on roiskittu
Ne on sentään taidetta. Tuo on muki, jossa on epämääräisiä ylipainoisia eläimellisiä hahmoja.
Vierailija kirjoitti:
Joko näitä on myynnissä Torissa?
Onko se ostolupa edes arvottu vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on sentään taidetta. Tuo on muki, jossa on epämääräisiä ylipainoisia eläimellisiä hahmoja.
Mikä siitä tekee taidetta? Mun mielestä taide vaatii taitoa. Tiedän erään, joka vain puhaltelee alkoholimusteita ympäriinsä. Itse hinnan kirjoittaminen kestää kauemmin kuin tämän "teoksen" tekeminen. No kait se muuttuu taiteeksi jos on croissantti kourassa ja baskeri päässä.
Muumit menettivät arvonsa tällaisen teennäisen keräilyarvon brändäämisen vuoksi. Muumit eivät ole enää kaunis ja lämmin tarina, vaan kapitalistin rahantekokone.
Muumitehdas voisi arpoa seuraavan erän ihan oikeasti, siis silleen kuten arpajaiset normaalijärjellä käsitetään.