Apua, mies heitti minua tomaatilla
Oli siis selkeästi silkka vahinko, mutta anteeksipyyntö oli melko vaisu. Olin muutenkin menossa juuri suhteellisen tärkeään palaveriin, joten minun piti laittaa päälleni kliseinen villapaita (ihan hieno, muttei ehkä työvaate..), koska paitani oli mennyt tomaatista likaiseksi ja hieman paremmat vaatteet olivat pesussa! :(
Kommentit (26)
Siis vahingossa heitti sinua tomaatilla? Ja se tomaatti räjähti paidallesi?
Mä olisin heittäny takaisin! 😁
Miten joku ylipäänsä vahingossa heittää toista tomaatilla? Mihin mies tähtäsi?
Huvipuistohullu kirjoitti:
Niin mutta kun se oli vahinko. Ja kallista tomaattia ei tuolla tapaa viitsi tuhlata.
Ap
"Tosi tärkeän` palaverin varavaate. Oi mikä tragedia!
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Niin mutta kun se oli vahinko. Ja kallista tomaattia ei tuolla tapaa viitsi tuhlata.
Ap
No sitä suuremmalla syyllä, ja kaks! 😂
Taisi olla mätä tomaatti kun lätsähti. Tuoreet tomaatit on kovempia ja vaan tömähtävät.
Vierailija kirjoitti:
Yritti heittää sen pöydälle (en tiedä miksi), mutta satuin kävelemään siihen pöydän eteen. Sanoin, että tästä lähtien tomaatteja ei heitellä :D Taisi olla ensimmäinen ja viimeinen kerta, mutta harmittaa kun en oikein saanut ns. kunnollista anteeksipyyntöä. Ja kaikilla muilla oli hienommat paidat, minulla villapaita. Taisivat luulla että palelin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla mätä tomaatti kun lätsähti. Tuoreet tomaatit on kovempia ja vaan tömähtävät.
Se tomaatti oli puolitettu, joten siitä roiskui vaatteisiini.
Ap
Teillä alkoi jo la tomato festarit.
Vierailija kirjoitti:
Piti oikeasti heittää kananmunalla mutta vahingossa käteen sattuikin tomaatti.
Just joo, ja heti vauvalle kertomaan ennen palaveria, helvetin uskottavaa, olet ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Just joo, ja heti vauvalle kertomaan ennen palaveria, helvetin uskottavaa, olet ääliö.
Palaveri on jo mennyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palaveri on jo mennyt.
Ap
Milloin tämä sitten tapahtui? Kerropa se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palaveri on jo mennyt.
Ap
Milloin tämä sitten tapahtui? Kerropa se.
Eilisaamuna, kun mies teki tomaattivoileipiä. Silloin en osannut ajatella muuta kuin että täytyy päästä pikaisesti palaveriin, mutta nyt alkoi mietityttää, että oliko mies salaa hieman vahingoniloinen. :/
Ap
Kannattaako miehelle vielä puhua asiasta? Mitä olette mieltä?
Ap
miten tärkeä se palaveri oikein oli jos villapaita oli huono vaihtoehto palaveri-vaatteeksi?! itse käytän aina villapaitaa palavereissä ja kokouksissa . kunhan ei mikään aivan nuhjainen ja tunkkainen ole.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tomaatit kestävät pienen heittelyn lässähtämättä. Taitaa kasvisten syönti olla siirtynyt intternettiin :)
Jätä se sika.