Miksei enää tehdä tarttuvia biisejä kuten: Yks kakkaa, kaks kakkaa, muuta sitten ei tarvitakkaan!
Kommentit (24)
Tuo mainos oli telkkarissa jo 80-luvulla.
Nythän trendaa taas vuoden 2017 pasi ja anssin kakkuu järvellä. Korvamato parhaimmillaan.
Onhan nyt tää Bara bada bastu! Ja saadaan vielä äänestää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Nythän trendaa taas vuoden 2017 pasi ja anssin kakkuu järvellä. Korvamato parhaimmillaan.
Missä trendaa? Neva hööd.
onhan meillä omituisten otusten kerho
Nykyajan piisintekijät ovat yksinkertaisesti paskoja.
Eivät osaa melodioita, eivätkä sanoituksia.
Sitten kun joku tekee edes vähän sinnepäin piisin, missä on ihan laulettava kertosäe, niin se on mukamas joku mestariteos, kuten toi Mirellan Timanttei.
Oikotie, oikotie uuteen kotiin viä!
Vierailija kirjoitti:
onhan meillä omituisten otusten kerho
Mua ei ärsytä toi mainos tai ränkätys lainkaan, siinähän on ihana tarina oikeasti siinä mainoksessa miten pitää uskaltaa olla oma itsensä, enemmän ärsyttää kun muut ei tajua sitä :D
Fisujahti, fisujahti, siinä on keläloman tahti
Ota suunnaksi fiisuujahti!
Täs 😂 ja toi rairarairairai soi mun pääs taas kuukauden!
No tämä rantahurrien euroviisuhumppahan on nimenomaan juurikin tuota yks kakkaa korvamato osastoa. Jopa Abba Björnin korvaankin se jämähti.
Ajankohta valituksellesi siis äärimmäisen huono, kun parhaillaan joka paikassa soi korvaan jumittuva saunabiisi.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Andy Suonsilmä on persumaailman tunteiden tulkki numero yksi.
"Vaimoani heikkouttani liian kovaa löin". Tuo biisin alku kuvaa peruspersun sielumaisemaa loistavasti, eli vaimoa saa vedellä kyllä surutta turpaan, kunhan ei lyö liian kovaa, ettei henki lähde. Ne on juuri niiitä entisajan "parempia aikoja", minne peruspersu haikailee.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Jumalauta!
Me halutaan olla neeperöitä...