Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko olla miehen kanssa joka ei koskaan kritisoi kumppaniaan mistään?

Vierailija
15.03.2025 |

Eikä aseta minkäänlaisia rajoja. Nainen voisi siis vaikka pettää tms. ilman että mies sanoisi mitään. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä rajat on - itse asetetut eikä toisen määräämät mutta ei mun mieheni ole 29 vuoteen kritisoinut mun tekemisiäni enkä minä hänen. Ei ole ollut tarvetta - sopuisa ja toista kunnioittava suhde kahden aikuisen välillä. Rakkautta. 

Vierailija
2/9 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeja on taas näkyny helsingissä paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on mies, jolla on kumppani?

Vierailija
4/9 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 15 vuotta, ei tulisi mielenkäään pettää ihanaa ihmistä.

Vierailija
5/9 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kaltaisista aloituksista vahvasti huokuu incellin kokemattomuus seurustelemisesta.

Vierailija
6/9 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkusämpylät on hyviä, tai on näissä juustoakin 😊

Vierailija
7/9 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasia niitten pitäs ollakin. Jos toinen pettää, niin sinä teet sen päätöksen omalta kohdaltasi, että haluatko olla siinä parisuhteessa vai et. Et voi määrätä toista.

8/9 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kritisoiminen on? Olin sellaisen kanssa joka tökki mun mahaa, arvosteli jalat, kävelytyylin, sen missä istuin ja muutenkin koko ajan oli sellainen tunne että on arvioitavana ja arvosteltavana. Se on ihan saamarin raskasta, eikä yhtään rakentavaa.

Vierailija
9/9 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selasia niitten pitäs ollakin. Jos toinen pettää, niin sinä teet sen päätöksen omalta kohdaltasi, että haluatko olla siinä parisuhteessa vai et. Et voi määrätä toista.

Samaa mieltä. Kuulostaa todella tympeältä tuo kritisoiminen. Samoin kaikki kontrollointi ja kyttääminen.

Pitää silloin kumppania valitessa tietää mihin ryhtyy, eikä jälkikäteen yrittää muuttaa häntä.

Oletukseni on, etten minä petä ja ettei kumppanini petä. Jos se osoittautuu vääräksi luuloksi, niin sitten pitää tarkkaan pohtia onko suhteella enää tulevaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän