Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (27027)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisus... Ei diversio ja narratiivi ole enää mitään "sivistyssanoja" vaan ihan vain puhekieltä. Kieli muuttuu ja kehittyy.
Esim. "narratiivit rakentavat brändiä" vs. "suulliset tai kirjalliset kertomukset siitä mitä on tapahtunut" rakentavat "tuotetta, palvelua tai henkilöä jolle on joko luotu tai syntynyt yleensä positiivinen tunnettavuus".
Ei tuota narratiivia kukaan tieteiden ulkopuolella käyttänyt vielä esim 6 v sitten. Sen jälkeen influt löysivät sen ja käyttävät sitä jatkuvasti.
"Influista"? puheen ollen, tällä tubettajalla on aika hyviä pointteja siitä Meghanin ja Harryn synnäritanssivideosta. Eli Meg on avioitunut kuninkaallisen prinssin kanssa ja roikkuu titteleissään ja vaatii ihmisten käyttävän hänestä HRH, Duchess, princess jne. Kun hän on vaatinut nuo tittel
Se on pieni raha siihen verrattuna mitä WC-pariskunta ja Camilla tulevat veronmaksajille maksamaan viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääkkösöökkönen riemastui taas. Nielaisi syötin yhtenä suupalana :D
Katsos kun Kate ja hänen heräämisensä ei liity sun idoliisi mitenkään :D Muista se! :D Pysy nyt vaan aiheessa, niin saat öyhöttää rauhassa omiasi.
Katsos-tädille viesti: Katsos ja kuules kun en ole sanaakaan kirjoittanut Katesta enkä kenenkään heräämisistä. Ainoastaan Meghanvihaajat ja rojalistit pitävät noin tarkkaa kirjaa kenenkään tekemisistä. Muista se! kun tulet seuraavaan kerran ketjuun nolaamaan itsesi.
Mikäs täti se sinä olet? Rojalistimeghanvihaaja-täti? Kirjatäti? Vahakantisen vihkon täti? Enkkutäti? Opettajatäti?
Yhyy yhyy, mulle sanottiin ikävästi... Iltasi alkoi taas. Show must go on!!! Lataahan kaikki paukut peliin! Kun ei me suomalaiset oteta ihan mitä tahansa vastaan. Meill
Suomalaiset nimenomaan ottaa kaiken vastaan. Jos jossain Ranskassa tehtäisiin samanlaisia poliittisia uudistuksia kuin meillä niin ranskalaiset olisivat barrikadeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun Kate ja hänen heräämisensä ei liity sun idoliisi mitenkään :D Muista se! :D Pysy nyt vaan aiheessa, niin saat öyhöttää rauhassa omiasi.
Katsos-tädille viesti: Katsos ja kuules kun en ole sanaakaan kirjoittanut Katesta enkä kenenkään heräämisistä. Ainoastaan Meghanvihaajat ja rojalistit pitävät noin tarkkaa kirjaa kenenkään tekemisistä. Muista se! kun tulet seuraavaan kerran ketjuun nolaamaan itsesi.
Mikäs täti se sinä olet? Rojalistimeghanvihaaja-täti? Kirjatäti? Vahakantisen vihkon täti? Enkkutäti? Opettajatäti?
Yhyy yhyy, mulle sanottiin ikävästi... Iltasi alkoi taas. Show must go on!!! Lataahan kaikki paukut peliin! Kun ei me
Suomalaiset uhoavat keskustelupalstoilla, tosipaikan tullessa kaivetaan kengänkärjellä maata tuppisuina.
Kauhea riidanhaasto menossa, eikä kukaan lähde mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan väitti kuten tuosta artikkelista selviää, että hänellä olisi ollut Maltalaiset sukujuuret mutta brittitabloidit selvittivät että hän on isän puolelta brittiläis-irlantilainen eikä maltalainen. Hän meni siis Maltalle etsimään JUURIAAN. Tuolloin hän ei vielä ollut tavannut Harrya.
Hän itse kertoi: the trip was mostly about trying to understand where I come from. My identity". There is something so lovely about fitting in a piece of the puzzle. It felt like home."
Eli hän sanoi että matkan päätarkoitus oli hänellä löytää omat juurensa ja tutustua niihin ja ymmärtää mistä hän on alkujaan lähtöisin "minun identiteettini", oli matkan päätarkoitus. Ja sitten "ah! tunsin olevani kotona ja sulauduin niin hyvin joukkoon kun kaikki olivat samannäköisiä kuin minä..."
Tässä on Daily Mailin juttu aiheesta. Meg huijasi itselleen 3 vrk ilmaismatkan Maltal
Ai huijasi? Artikkelit ja photo shootit? Kommentistasi tuli mieleen miten astronautti Koprasta tuli suomalainen hetkessä ja taisi pressa mennä lentokentälle vastaan vaikka mies ei puhunut sanaakaan suomea. Different strokes for different folks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy, mulle sanottiin ikävästi... Iltasi alkoi taas. Show must go on!!! Lataahan kaikki paukut peliin! Kun ei me
----------
"Me suomalaiset emme ota ihan kaikkea vastaan" -Kyse oli suomalaisista "palstamammoista", ei politiikasta.
En tiedä keinoa millä estäisimme kansanedustajien ja hallituksen tekemiset. Tuskin rakennusten sotkeminen maalilla tai kaduilla makaaminen ja poliisin työllistäminen putkantäyttöineen edesauttaa asiaa mitenkään.
Kukaan valtaapitävä ei luovuta, vaikka kadulla palaisi sata autoa.
Joku kaveri menetti jo erittäin hyvän työpaikan rekisterinsä tultua julki. Saahan sitä uhota, mutta mitään ei riehumalla tapahdu. Mutta nyt me ollaan palstalla ja keskustelulla on aihekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan väitti kuten tuosta artikkelista selviää, että hänellä olisi ollut Maltalaiset sukujuuret mutta brittitabloidit selvittivät että hän on isän puolelta brittiläis-irlantilainen eikä maltalainen. Hän meni siis Maltalle etsimään JUURIAAN. Tuolloin hän ei vielä ollut tavannut Harrya.
Hän itse kertoi: the trip was mostly about trying to understand where I come from. My identity". There is something so lovely about fitting in a piece of the puzzle. It felt like home."
Eli hän sanoi että matkan päätarkoitus oli hänellä löytää omat juurensa ja tutustua niihin ja ymmärtää mistä hän on alkujaan lähtöisin "minun identiteettini", oli matkan päätarkoitus. Ja sitten "ah! tunsin olevani kotona ja sulauduin niin hyvin joukkoon kun kaikki olivat samannäköisiä kuin minä..."
Tässä on Daily Mailin juttu aihee
"Ai huijasi? Artikkelit ja photo shootit? Kommentistasi tuli mieleen miten astronautti Koprasta tuli suomalainen hetkessä ja taisi pressa mennä lentokentälle vastaan vaikka mies ei puhunut sanaakaan suomea. Different strokes for different folks."
Kopra on käynyt sukuloimassa Suomessa ja soitellut tasavallan presidentille avaruusasemalta, joten kyllä hänellä on siteitä isänsä kotimaahan nimeä myöten. Kummallisen rinnastuksen kyllä keksit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on Daily Mailin juttu aiheesta. Meg huijasi itselleen 3 vrk ilmaismatkan Maltal
Meghan varasti logon tuotteisiin Maltalta. En yhtään ihmettele jos eivät pidä narskusta.
Invictus Games, 2025 Final Report: $63.2 million balanced budget. Harrylla on valtava positiivinen vaikutus, ei pysty hovi mihinkään tuollaiseen.
Säälittää namä ketjulaiset jotka eivät osaa englantia. Koskaan ei kuitenkaan ole liian myohäistä oppia.
Minua säälittää tuntemattomien ihmisten sääliminen, varsinkin täysin ilman perusteita, provosointitarkoituksessa, itseä pönkittäen ja huomiota hakien.
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää tuntemattomien ihmisten sääliminen, varsinkin täysin ilman perusteita, provosointitarkoituksessa, itseä pönkittäen ja huomiota hakien.
Paha olo saa ikäviä asioita aikaan. Jos päivittäin haukkuu ja vähättelee muita jollain yleisöpalstalla, on tilanne aika huolestuttava ja ehkä on liian myöhäistä auttaa. Kenties parantumaton sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea riidanhaasto menossa, eikä kukaan lähde mukaan.
Njääh, tuo yksi on jo temppunsa paljastanut, riidelköön itsekseen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Invictus Games, 2025 Final Report: $63.2 million balanced budget. Harrylla on valtava positiivinen vaikutus, ei pysty hovi mihinkään tuollaiseen.
Säälittää namä ketjulaiset jotka eivät osaa englantia. Koskaan ei kuitenkaan ole liian myohäistä oppia.
Harry on pelkkä naama. Sitäkin vain sen vuoksi, ettei häntä voida siirtää kokonaan ulos järjestöstä eli suojapuuhailupaikastaan. Sponsorit rahoittavat järjestöä ilman Harryakin. Päähenkilöt nimittäin ovat aivan muualla kuin kerran vuodessa puhujanpöntössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on Daily Mailin juttu aihee
Voi kiesus taas! Vai Maltalta varasti logon? Tarkista nyt tietosi ennenkuin tulet tänne jaarittelemaan. Kyaseinen logo on ESPANJALAISEN Porreress kaupungin ei Maltan. samaa potaskaa päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry on pelkkä naama. Sitäkin vain sen vuoksi, ettei häntä voida siirtää kokonaan ulos järjestöstä eli suojapuuhailupaikastaan. Sponsorit rahoittavat järjestöä ilman Harryakin. Päähenkilöt nimittäin ovat aivan muualla kuin kerran vuodessa puhujanpöntössä.
Niinhän sinä luulet.
Potaska ja valheet menevät täydestä tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta ei, tiskiaine se on se ylpeydenaihe. Tiskiaine!!!! 😂😂😂
Olisi nyt ollut aiheena jotakin tärkeää, kuten vaikkapa kuukautissuojat tai kampanjoinut teiniraskauksien ennaltaehkäisyn puolesta, mutta ei. Se oli tiskiaine. Meghanin ainoa claim to fame yli nelikymmenvuotisella taipaleellaan. Eipä ole hääppöistä."
"As students around the world returned to school this month, The Archewell Foundation supported girls' education and health by sending school supplies and menstrual products to young scholars in Nigeria with The GEANCO Foundation, a statement on their website said.Sep 27, 2023"
😀 Huutaa ja hyppii vaikka ei tiedä asiasta taaskaan mitään. Tällaista se on ketjulaisten "keskustelu". Haukkua ja irvailla osataan mutta ei asiaa.
Tämä kirjoittaja on oppinut
"Boldata" (suomalainen sana on 'lihavoida') olen osannut aina. Etkö muka ennen ole huomannut?
Vähäiset ovat havainnointikykysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan sanonut jotain positiivista tai kannustavaa kenellekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mein meghanistilla se hullunkiilto silmissään on, jos nyt ihan totta puhutaan.
Mitenkäs se nyt menikään? Kirjoita ketjun aiheesta, älä muista ketjulaisista. Päässyt jo eilisestä unohtumaan?
Siinä sinä kyselet toiselta ketjulaiselta eli puhut minusta, yhdestä ketjulaisesta. Miksi? Päässyt jo eiliseltä unohtumaan?
Mitenkäs se nyt menikään? Kirjoita ketjun aiheesta, älä muista ketjulaisista. Päässyt jo eilisestä unohtumaan?