Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (27026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Meghanin ura on päättynyt jo vuosia sitten.
Jos on saanut tuon määrän jaksolta, niin miten voi nykypuheestaan saada miljoonan? Ihan hyvin noille b-luokan tolloillekin maksetaan, ei se siitä ole kiinni, mutta kun sillä ei ole mitään erikoisalan tuntemusta yhtään mistään."
Kyllä sitänyt taas rehvastellaan ja uhotaan kokonaan unohtaen että Meghan on KOULUTETTU esiintyjä. Kukaan ei ole sanonut että Meghanille maksettaisiin milli/puhe. Tuot taas oman tietämättomyytesi kaiken kansan ihailtavaksi.
Harry on se joka puheita pitää ja jonka puheista maksetaan hyvin ja joka lennätetään Kiinaan puhumaan valtavalle kansanjoukolle.
Sinä olet nyt tässä se joka on vajonnut B-luokkaa alemmaksi.
Meghan tosiaan antaa ymmärtää olevansa koulutettu esiintyjä. Tuota voi kyllä epäilläkin. Northwesternin teatterikoulussa voi opiskella seuraavia kokonaisuuksi
Sä et paljon tiedä amerikkalaisten yliopistojen opinnoista. Yleensäkin Amerikoissa arvostetaan väittelyä, puheita, paljon enemmän kuin Skandinaviassa ja Suomessa. Lapsetkin opetetaan keskustelemaan lastentarhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on saanut tuon määrän jaksolta, niin miten voi nykypuheestaan saada miljoonan? Ihan hyvin noille b-luokan tolloillekin maksetaan, ei se siitä ole kiinni, mutta kun sillä ei ole mitään erikoisalan tuntemusta yhtään mistään."
Kyllä sitänyt taas rehvastellaan ja uhotaan kokonaan unohtaen että Meghan on KOULUTETTU esiintyjä. Kukaan ei ole sanonut että Meghanille maksettaisiin milli/puhe. Tuot taas oman tietämättomyytesi kaiken kansan ihailtavaksi.
Harry on se joka puheita pitää ja jonka puheista maksetaan hyvin ja joka lennätetään Kiinaan puhumaan valtavalle kansanjoukolle.
Meghan tosiaan antaa ymmärtää olevansa koulutettu esiintyjä. Tuota voi kyllä epäilläkin. Northwesternin te
"Yhdysvalloissa puhumista/puheen pitämistä opiskellaan yliopistossa. Joten ehkä hänellä on siitä enemmänkin opintoja. Eli kyllä voi kutsua itseään ammattilaiseksi.
JFK:tä esimerkiksi opetettiin puhumaan Stanfordin yliopistossa ja häntä pidetään yhtenä parhaimpana puheen pitäjänä."
Meghanilla voi olla vaikka kuinka paljon esiintymisopintoja, mutta ne eivät näy missään. Jos hän on ammattilainen, hän on huono ammattilainen.
Mitä ihmettä JFK kuuluu tähän? Tosi omituista yrittää antaa ymmärtää, että Markle on tosi hyvä esiintyjä, koska Heston ja Kennedykin olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan tosiaan antaa ymmärtää olevansa koulutettu esiintyjä. Tuota voi kyllä epäilläkin. Northwesternin te
"Sä et paljon tiedä amerikkalaisten yliopistojen opinnoista. Yleensäkin Amerikoissa arvostetaan väittelyä, puheita, paljon enemmän kuin Skandinaviassa ja Suomessa. Lapsetkin opetetaan keskustelemaan lastentarhoissa."
Joten miksi Marklen julkinen esiintyminen on kuin kesäteatterista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina saadaankin katsella rauhassa Trooping the Colours-paraatia. Los Angelesin Luonnontieteellinen museo on perunut gaalansa kaupungin levottomuuksiin vedoten. Lipun (min 1500 dollaria) ostaneille palautetaan rahat tai pääsevät myöhemmin mahdollisesti pidettävään tilaisuuteen.
On tietysti mahdollista, ettei Markle halunnutkaan tulla palkituksi, juhlapukua ei löytynyt tai lipunmyynti oli vähäistä.
Kuinka voi olla mahdollista että et tiedä että Los Angelesiin on lähetetty 700 aktiivipalveluksessa olevaa merijalkaväen sotilsta ja 2000 Kansalliskaartilaista LAITTOMASTI. Kukaan ei tiedä mitä tästä vielä kehittyy joten on aivan oikein peruuttaa tapahtuma joka voidaan järjestää tilanteen rauhoituttua. Katso sinä vaan ihan rauhassa kun hevoset kopistelevat Lontoon kaduilla kun maailmantilannetta et näytä ymmärtävän.
Sinä taas et erota, milloin viestin loppuun laitetaan kevennykseksi erillinen vitsi. Ei kukaan Suomessakaan ole välttynyt kuulemasta noista mellakoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan tosiaan antaa ymmärtää olevansa koulutettu esiintyjä
Et sitten tiedä että Stephen Colbert on CBS:llä viitenä iltana viikossa? Edellinen paavikin kutsui kylään. Lista oli muuten otsikoitu NOTABLE ALUMNI.
Vierailija kirjoitti:
"Harryn omaa puhetta et jaksa kuunnella mutta kaikki herjavideot ja mutujutut sinuun uppoaa ja jaksat oikein hyvin niitä vielä toistellakin?"
Erehdyt henkilöstä. Minä en ole laitellut ketjuun mitään videoita. Yleensä olen se, joka ensimmäisenä aamupäivällä tuo tänne uutiskatsausten pohjalta uusimmat tiedot Marklen toimista. Teen itse analyysini, enkä ole pelkkä toisten herjojen levittelijä. Luen myös säännöllisesti Sussexien oman hovin sivuja.
Sussexien hovi? Eikös he nimenomaan halunneet pois hovista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan tosiaan antaa ymmärtää olevansa koulutettu esiintyj
Kyllä nyt ottaa taas koville kun kaikki eivät purematta niele lyttäyksiäsi.
Vierailija kirjoitti:
"Harryn omaa puhetta et jaksa kuunnella mutta kaikki herjavideot ja mutujutut sinuun uppoaa ja jaksat oikein hyvin niitä vielä toistellakin?"
Erehdyt henkilöstä. Minä en ole laitellut ketjuun mitään videoita. Yleensä olen se, joka ensimmäisenä aamupäivällä tuo tänne uutiskatsausten pohjalta uusimmat tiedot Marklen toimista. Teen itse analyysini, enkä ole pelkkä toisten herjojen levittelijä. Luen myös säännöllisesti Sussexien oman hovin sivuja.
Pyydän anteeksi. Maksetaanko sinulle uutteruudestasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein jokaisessa oppikoulussakin on väittely clubi (Debate Club) jossa oppii kommunikoimaan. Siitä johtuu että täällä ollaan sanavalmiita ja lapsetkin uskaltavat avata suunsa.
Amerikassa asuneena ja siellä paljon sukua omaavana olen tietoinen tuosta, että Amerikassa arvostetaan väittelyn ja puheen pitämisen, yleensä suullisen viestinnän taitoja. Niitä opetetaan vapaaehtoisena aineena jo High Schoolissa. Siihen nähden juuri voisi ihmetellä, kuinka huonosti näyttelijän koulutuksen saanut Meghan nuo taidot hallitsee.
Ironista miten Meghan itki dokumentissa sitä että eivät saa julkisuudelta hetken rauhaa ja kuinka paparazzit jahtaa... silti pitää itseään tyrkyttää julkisuuteen. Ilman julkisuutta he eivät olisi mitään. Tähän asti he eivät ole saaneet rahaa mistään muusta kuin juuri itsensä esille tuomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussexien hovi? Eikös he nimenomaan halunneet pois hovista?
Niinpä. Mutta viime vuonna he alkoivat tehdä "valtiovierailuja". Tänä vuonna henkilökunnan rakennetta muokattiin muistuttamaan brittihovia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanistikouluttaja näyttää olevan tänään erityisen epätoivoinen. Odottelee varmaan idoliensa leffan ensi-iltaa.
Joku taisi tuon millin aiemmin mainita ihan itse? :D
Ja kuten joku totesikin, tavikset Meghan ja Harry eivät ole ne, joiden puhetta halutaan, vaan halutaan brittiprinssi paljastelemaan ja jakamaan tietojaan. Siitä maksetaan. Tuskin pahemmin kuitenkaan enää. Kaikki on kuultu ja hm...luettu.
No joo, jääpä sinä omakehuinesi jankkaamaan ihan vaan keskenäsi. Surullistahan se on, kun täti joutui jo lanteitaankin perin "kuninkaallisesti" hetkuttelemaan videolla. Niiiin arvokasta ja eleganttia. Kuin rituaalivatkausta suoraan Ambomaalta.
Minä olen se "kouluttaja" , opettaja joka yrittää foliohattumammukoille (Colinin palvojille jne) opettaa oikeaa faktaa. Mutta olen ollut kolme päivää palstalta pois.
Minuakin nauratti kun lyttärimummoilta meni "kouluttajat" sekaisin. (Olen kyllä oman osani saanut). On ollut yllättävää miten kankeasti ketjulaiset omaksuvat mitään uutta.
SUN exclusive, ei Sussex Squading tekele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän anteeksi. Maksetaanko sinulle uutteruudestasi?
Service is universal.
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa asuneena ja siellä paljon sukua omaavana olen tietoinen tuosta, että Amerikassa arvostetaan väittelyn ja puheen pitämisen, yleensä suullisen viestinnän taitoja. Niitä opetetaan vapaaehtoisena aineena jo High Schoolissa. Siihen nähden juuri voisi ihmetellä, kuinka huonosti näyttelijän koulutuksen saanut Meghan nuo taidot hallitsee.
Juuri noin. Kaikenlaista voidaan opettaa, mutta oppi ei mene kaikille perille.
Meghan on epäonnistunut näyttävästi opintojensa toisessakin puoliskossa. "International studies" eli kulttuurien kohtaaminen on hänen kohdallaan ollut kulttuurien yhteentörmäystä kerta toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan tosiaan antaa ymmärtää olevansa koulutettu esiintyj
Kerrottiin että puhetta voi opiskella yliopistossa.
Vierailija kirjoitti:
Ironista miten Meghan itki dokumentissa sitä että eivät saa julkisuudelta hetken rauhaa ja kuinka paparazzit jahtaa... silti pitää itseään tyrkyttää julkisuuteen. Ilman julkisuutta he eivät olisi mitään. Tähän asti he eivät ole saaneet rahaa mistään muusta kuin juuri itsensä esille tuomisesta.
On kaksi aivan eri asiaa taas. Omassa yksityiselämässä pitäisi saada olla rauhassa uteluilta ja valokuvaajilta. Aivan eri asia sitten on olla lavalla esiintymässä vapaaehtoisesti ja maksua vastaan.
Artsi oli merkkitietoinen jo 4,5-vuotiaana. 😆🙄
Vaikka kunnostautuisi puheenpitäjänä, kaikkine kliseineen, on sanomalla silti tärkein merkitys. Minäminäminä se ei ainakaan ole, paitsi itsekeskeisten narskujen seminaarissa.