Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (34973)
En tiennytkään ennenkuin monesta lähteestä luin että Andy on on kuljettanut mukanaan Epsteinn tyttöjen kanssa hoviin....Se oli eron jälkeen....Ellu varmaan kestänyt niille kaffet. 😂😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin sellainen vaikutelma että nämä Walesien&Walesien koulutusta halveeraavat eivät pärjäisi viittätoista minuuttiakaan missään työ- tai edustustehtävässä mitä Walesit tekevät.
Mä pärjäisin mainiosti aina ne kaksi viikkoa, mitkä he kaivelevat nenäänsä kotona edustustehtävien välissä.
Mutta mitä olet mieltä Pirkka-tuotteista?
Kieltämättä etenkin Kate on vähän sellainen Pirkka-prinsessa. Ei nyt halpa sentään, mutta oikein edullinen. Hyvin keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin sellainen vaikutelma että nämä Walesien&Walesien koulutusta halveeraavat eivät pärjäisi viittätoista minuuttiakaan missään työ- tai edustustehtävässä mitä Walesit tekevät.
Mä pärjäisin mainiosti aina ne kaksi viikkoa, mitkä he kaivelevat nenäänsä kotona edustustehtävien välissä.
Mitä se Andrev kaiveli siinä kuvassa nelinkontin ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liiluubiiluu. Joko sille tuli täyteen kolme metriä pituutta viime kuvassa? 😂😂
Charlesksen tampoonin pituus on enää 3 cm. 😝😝😝
Charles oli juuri muotiviikoilla. Kovin ne ihmiset siellä yritti hymyillä yhteiskuvissa kuninkaan kanssa vaikka jokainen taisi ajatella Andrewia.
Näitkö kun laskeutui autosta niin eipä ollutkaan isoa ihmismassaa, Ne ketkä oli niin buuasi ja herjasi CharlesCharlesia. Voi nyt harmitus. 😁😁😁😁😁
Olihan siellä. Sinä vain olet sokea.
Käynti Specsaversillä voi auttaa.
Kansa tullut katsomaan, miten se ilkeää.
-eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pärjäisin mainiosti aina ne kaksi viikkoa, mitkä he kaivelevat nenäänsä kotona edustustehtävien välissä.Mitä se Andrev kaiveli siinä kuvassa nelinkontin ???
Onneksi mulla ei ole tarvetta puolustella häntäkään. Kaivelkoon koko hovi paikkojaan oman makunsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charles oli juuri muotiviikoilla. Kovin ne ihmiset siellä yritti hymyillä yhteiskuvissa kuninkaan kanssa vaikka jokainen taisi ajatella Andrewia.
Näitkö kun laskeutui autosta niin eipä ollutkaan isoa ihmismassaa, Ne ketkä oli niin buuasi ja herjasi CharlesCharlesia. Voi nyt harmitus. 😁😁😁😁😁
Kansa tullut
No eihän ollut. Älä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas ketju paskottu.
No niinpä. Eikä mitään elokapinan markkinointia tai muuta tavallista ohi aiheen kommentointia, vaan mitä ilmeisimmin yhden ja ainoan vakavasti sairaan performanssi. Erittäin surullisen oloinen raukka.
Mutta jonkun äitiraukan lapsi tämäkin :'(
Oletko sinä hän, vai mistä päättelet että tämä on yhden ihmisen performanssi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sokea. Monessa lehdessä otsikko että kansalaiset buuasi ja huuteli Charles köppänälle. Aika kivaa. mitäs salasi irstailut tänne asti. Nyt kun paljastui niin olevinaan on auttamassa tutkinnassa.. käyttääköhän se pirkkatuotteita ja sukkahousuja????
Tällä hetkellä meitä on täällä suunnilleen kaksi, minä ja tuo seinähullu meghanisti. Minä vähän kutittelen sen hermoja. 😆
No ei ollut, sinä vain olet sokea kuten aina, meghanisti.
Viittitkö millään lakata valehtelemasta? Vai ovatko idolisi opit kolahtaneet todellakin noin kovaa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas ketju paskottu.
No niinpä. Eikä mitään elokapinan markkinointia tai muuta tavallista ohi aiheen kommentointia, vaan mitä ilmeisimmin yhden ja ainoan vakavasti sairaan performanssi. Erittäin surullisen oloinen raukka.
Mutta jonkun äitiraukan lapsi tämäkin :'(
Oletko sinä hän, vai mistä päättelet että tämä on yhden ihmisen performanssi?
Toisesta ketjusta jo poistettiin kyseinen sekoilija ja nyt jankkaa maanisesti tässä ketjussa
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä meitä on täällä suunnilleen kaksi, minä ja tuo seinähullu meghanisti. Minä vähän kutittelen sen hermoja. 😆
Ahaa, taas on sulla alkanut mennä vähän liian lujaa ja kuviteltu meghanisti vie vähän liikaa tilaa päässä. Käyhän välillä kävelyllä rauhoittumassa. Ei tätä ketjua tarvitse täyteen kakkia.
- joku muu.
Tässä ketjussa se näköjään saa jankata ihan maailman tappiin saakka. Onkohan se sitten mode itse??🤨🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä etenkin Kate on vähän sellainen Pirkka-prinsessa. Ei nyt halpa sentään, mutta oikein edullinen. Hyvin keksitty.
Sinähän se Pirkka-beibs olet. Nännännää! 🤪😂
🐖 nään sielunsilmin kun äännät noin...istua lösötät siinä sängyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa se näköjään saa jankata ihan maailman tappiin saakka. Onkohan se sitten mode itse??🤨🤔
Mitä sen väliä. Meneekö sun toimistotyöt vituiksi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän se Pirkka-beibs olet. Nännännää! 🤪😂
🐖
E-hei, kuule. 😁
No nyt se pisti multipeukutuksen päälle. Mitä jos kaikki muut lähdetään ja katsotaan, kauanko se riehuu yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, taas on sulla alkanut mennä vähän liian lujaa ja kuviteltu meghanisti vie vähän liikaa tilaa päässä. Käyhän välillä kävelyllä rauhoittumassa. Ei tätä ketjua tarvitse täyteen kakkia.- joku muu.
Älä ny taas viitti leikkiä jokumuuta. Sinut, multipersoonan, tunnistaa kyllä aina, vaikka miten poistatat järkikommentteja.
Sainpas hyvät naurut, kiitos. Vai että järkikommentteja. En muuten ole poistattanut yhtään kommenttia. Kivaa jatkoa sinulle ja vainoharhoillesi.
AAndreviAndrevian lempinimi oli nuorena SEXI ANDY, LEHDISTÖ KUTSUI SEXI PINSSIKSI....Elikkä se on jo sillon pelannut sen saparonsa kanssa kun saanut nuo nimitykset.. 😝😝