Ikävä omia hampaita
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vtussa sä jaksat jauhaa samaa asiaa vuodesta toiseen? Etkö sä koskaan kyllästy omiin jorinoihisi?
Mulle tämä on vaikea asia. On vaikea puhua, ei kehtaa käydä ilman hampaita missään, on hankalaa syödä.ap
Muuttuuko tilanne jotenkin täällä siitä jankuttamalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vtussa sä jaksat jauhaa samaa asiaa vuodesta toiseen? Etkö sä koskaan kyllästy omiin jorinoihisi?
Mulle tämä on vaikea asia. On vaikea puhua, ei kehtaa käydä ilman hampaita missään, on hankalaa syödä.ap
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
No lopeta se sitten.
Voin laittaa sulle Temuun linkin, siellä on tekarit tarjouksessa tän viikonlopun 1,99! Yläleuassa koot xs-xl, samat alaleuan protskuissa. Palautusoikeus 14 vrk. 😀
Miten ikäviä vastauksia joiltakin. Olette todella ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Voin laittaa sulle Temuun linkin, siellä on tekarit tarjouksessa tän viikonlopun 1,99! Yläleuassa koot xs-xl, samat alaleuan protskuissa. Palautusoikeus 14 vrk. 😀
Mulla on 2700 euron maksavat hammasproteesit. Ei mulle hammasproteesit sovi.
Vierailija kirjoitti:
Kuule Valis. Tiedätkö, että spämmäys on täällä kielletty. Jos jankkaa samoja asioita vuodesta ja vuosikymmenistä toiseen, se on spämmäystä.
Yksi hammasaloitus, ja se on siinä. Yksi mörskävalitus, ja stop. Yksi äijänhaukkuminen, eikä yhtään enempää.
Sovitaanko näin?
Sovitaanko että nämä sinun haukkumisesi loppuu tähän. Jos tiedät kuka kirjoittaa ja se sinua ärsyttää, älä avaa ketjua. Ei tarvitse vuodesta toiseen haukkua kirjoittajaa.
Sovitaanko näin?
T. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä jankutat?
Vierailija kirjoitti:
Kuule Valis. Tiedätkö, että spämmäys on täällä kielletty. Jos jankkaa samoja asioita vuodesta ja vuosikymmenistä toiseen, se on spämmäystä.
Yksi hammasaloitus, ja se on siinä. Yksi mörskävalitus, ja stop. Yksi äijänhaukkuminen, eikä yhtään enempää.
Sovitaanko näin?
Miksi vastaat jos ei kiinnosta? Siirry muihin ketjuihin.
Miksi sä jankutat joka päivä samoja asioita? Eikö ikinä ala itseäsi kyllästyttää?
Olen sinulle vastannut ainakin kahteen ketjuun asiallisesti ja perusteellisesti joustavan osaproteesin ja parin implantin vaihtoehdosta. Tämän asian olet varmaan jo hammaslääkärisi kanssa selvittänyt? Kuten myös implantittoman suun joustavan proteesin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa olisit pitänyt niistä huolta ajoissa.
Minä pidin niistä koko ajan huolta. Mulla vaan on sjögrenin syndrooma ja paradontiitti.
Parodontiitti ei tyhjästä synny. Sjögren on kyllä ikävä, mutta hallittavissa hyvällä kotihoidolla kuten parodontiittikin.
Sjögrenin syndrooma lisää hammasvaivoja hyvästä hoidosta huolimatta. Esim. yöllä tuskin kukaan herää tunnin välein kostuttamaan suuta, joka voi syndroomaa sairastavalla olla aivan rutikuiva (bakteeritoiminta kasvaa, hammaseroosio kiihtyy, ientulehdus seuraa).
Öistä koostuu keskimäärin 1/3 ajasta, voit arvata mikä on seuraus esim. 30v kuluessa.
Terveisin reumapuolella näiden potilaiden kanssa työskennellyt
Vierailija kirjoitti:
Olen sinulle vastannut ainakin kahteen ketjuun asiallisesti ja perusteellisesti joustavan osaproteesin ja parin implantin vaihtoehdosta. Tämän asian olet varmaan jo hammaslääkärisi kanssa selvittänyt? Kuten myös implantittoman suun joustavan proteesin?
Olen selvittänyt kaikki hammasteknikolla ja hammaslääkärissä. Tuo proteesiratkaisu on sellainen johon rahani riittivät.ap
Trålli vaan älkää luoteja hikoilko mammat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen selvittänyt kaikki hammasteknikolla ja hammaslääkärissä. Tuo proteesiratkaisu on sellainen johon rahani riittivät.ap
Minkä hinta-arvion sait joustavasta kokoproteesista? Hinta on sangen edullinen kestoon ja käyttömukavuuteen suhteutettuna. Jos sinulla ei ole tähän varaa edes säästämällä niin sitten suosittelen hampaattomuutta kun tuskin sinulla on varaa ruokaankaan. Keskustelu ja vinkit osaltani päättyvät tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä hinta-arvion sait joustavasta kokoproteesista? Hinta on sangen edullinen kestoon ja käyttömukavuuteen suhteutettuna. Jos sinulla ei ole tähän varaa edes säästämällä niin sitten suosittelen hampaattomuutta kun tuskin sinulla on varaa ruokaankaan. Keskustelu ja vinkit osaltani päättyvät tähän.
Ei tuo hammasteknikko suostu muunlaisiin kun noihin proteeseihin jotka hän mulle teki. Hän tekee niitä tuolla vanhalla tyylillä.
Sovitaanko näin?