Sain verenpainelääkityksen. Ilmeisesti pitää pidättäytyä alkoholista?
Lääkkeeni kuuluu beetasalpaajiin. Alkoholinkäyttö on ollut tyyliin kerran kuussa pullo viiniä kerralla. Toki on ollut humalahakuista. Yksi viinilasillinen vain väsyttää, juon mielummin silloin alkoholitonta. Ilmeisesti on nyt jätettävä tuo viininjuonti?
Kommentit (24)
Poliisi ei ole ollut vielä yhteydessä. En tosin asu edes Suomessa. Ehkä kansainvälinen etsintäkuulutus?
Mutta varsinaiseen asiaan. Joku kysyi, kuuluuko lääkkeeni siihen beetasalpaajien ryhmään, joka ei sovi alkoholin kanssa. Kyllä, kuuluu. Olen nyt miettinyt asiaa ja luulen ryhtyväni nyt sitten alkottomalle linjalle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Poliisi ei ole ollut vielä yhteydessä. En tosin asu edes Suomessa. Ehkä kansainvälinen etsintäkuulutus?
Mutta varsinaiseen asiaan. Joku kysyi, kuuluuko lääkkeeni siihen beetasalpaajien ryhmään, joka ei sovi alkoholin kanssa. Kyllä, kuuluu. Olen nyt miettinyt asiaa ja luulen ryhtyväni nyt sitten alkottomalle linjalle. Ap
Fiksu valinta koska jos olet vetänyt stressiin niin alkoholisoitumisen siemenet on kylvetty. Kukaanhan ei ikinä usko että voisi omalle kohdalle osua kunnes osuukin
Nyt mua alkoi kiinnostaa, miksi ap:n avausviesti olisi poliisiasia?
Nettivikkasin aloittajan poliisille