Ihminen joka ei sano toisista mitään hyvää
ellei siinä toisessa ole joku sellainen ominaisuus jonka tämä ihminen haluaisi itselleen. Mutta että ei pysty sanoittamaan toisesta mitään hyvää eikä pysty sanomaan mikä tuntuu hyvälle.
Vikoja löytää, kritisoida osaa vuolaasti, sanastoa löytyy negatiivisille asioille kyllä. Osaa kertoa mikä ei tunnu hyvältä.
Mikä tällaista ihmistä vaivaa ja miten tulla toimeen?
Kommentit (30)
Olen ollut aina kiinnostunut siitä että miksi jotkut ovat tällaisia? Tuskin kyseessä paha ihminen mutta jollain tapaa kärsinyt ja muuttunut tietynlaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut aina kiinnostunut siitä että miksi jotkut ovat tällaisia? Tuskin kyseessä paha ihminen mutta jollain tapaa kärsinyt ja muuttunut tietynlaiseksi.
Sitä olen miettinyt myös että onko taustalla jotain pitkäaikaista kurjuutta ja kärsimystä, kateutta ja katkeruutta. Tunnen yhden tällaisen ja ei ole paha ihminen mutta on jotenkin piikikäs ja erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
- Samaa miettinyt. Joillain voi olla kyse siitä, että kun muut uskaltavat tehdä juttujaan välittämättä muiden mielipiteistä, niin on salakateellinen. Kokee jäävänsä itse jostain paitsi. Odottaa ehkä kiitosta "kunnollisesta, sääntöjen mukaan eletystä elämästään. " Kun kiitosta ei kuulu, niin katkeroituu. Usein tällaiset ovat vielä ns. energiasyöppöjä, vievät ilon muiltakin, huh!
Surullisia tapauksia tuollaiset. Mun käy lähinnä sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Samaa miettinyt. Joillain voi olla kyse siitä, että kun muut uskaltavat tehdä juttujaan välittämättä muiden mielipiteistä, niin on salakateellinen. Kokee jäävänsä itse jostain paitsi. Odottaa ehkä kiitosta "kunnollisesta, sääntöjen mukaan eletystä elämästään. " Kun kiitosta ei kuulu, niin katkeroituu. Usein tällaiset ovat vielä ns. energiasyöppöjä, vievät ilon muiltakin, huh!
Nämä "säännöt" ovat lähinnä oman pään sisäisiä. Jotkut eivät koskaan kyseenalaista ajatuksiaan ja ajelehtivat menemään vuosikausia, sitten suuttuvat niille jotka toimivat toisin 😆
Tämähän on koko vauvapalstan >perus. Eikä siinä vielä kaikki, vaan myös koko kansamme/suomalaisuuden >perus.
Huomaat, jos matkustat vähän enemmän
ja/tai asut jonkin aikaa pois maasta.
Muutoin et tätä kansan fundamental mustuutta ehkä havaitse.
Me emme kehu, me lyttäämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä "säännöt" ovat lähinnä oman pään sisäisiä. Jotkut eivät koskaan kyseenalaista ajatuksiaan ja ajelehtivat menemään vuosikausia, sitten suuttuvat niille jotka toimivat toisin 😆
- Juuri näin. Kuinka paljon sitä rajoittaa itse itseään. Ne, jotka uskaltavat yrittää, voivat myös epäonnistua. Sitähän nämä ankeuttajat pelkäävät.
Entä tällainen ihminen. Kasuaalisti juttelet niitä näitä, kerrot harrastavasi harrastusta X. Tämä vastaa, kyllä harrastus X on niin tyhmää, en kyllä voi sietää, älyvapaata. Ok. Seuraavassa keskustelussa mainitset käyneesi paikassa Z. Tämä alkaa haukkua paikkaa Z, koska hänestä sitä, tätä ja tota. Jne. Käytännössä tämän henkilön kanssa ei voi keskustella mistään. Kun et keskustele mistään, hän alkaa arvostella ilmeistäsi, tekemisiäsi. Aikuinen ihminen, vaikka toisin luulisi.
Hän ei varmaan keskustele sun kanssasi/ juoksee sua pakoon,
koska tietää sun kirjoittelevan pahanilkistä tuubaa vauviksella päivät pitkät.
Usko pois.
Ja jos menet tällaiselle ihmiselle kehumaan jotakuta muuta, tulee sieltä välitön vastareaktio. "No eikä todellakaan ole mikään kummoinen!" Ikään kuin mikä tahansa muille suunnattu positiivinen olisi suoraan itseltä pois.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos menet tällaiselle ihmiselle kehumaan jotakuta muuta, tulee sieltä välitön vastareaktio. "No eikä todellakaan ole mikään kummoinen!" Ikään kuin mikä tahansa muille suunnattu positiivinen olisi suoraan itseltä pois.
- Voiko tällainen ihminen jotenkin nauttia siitä, että saa tyrmätä/pilata toisen hyvän mielen? Tuntuu kyllä todella oudolta.
Tulin kommentoimaan tätä ketjua koska olen sitä mieltä että te kaikki olette hyviä ja mahtavia yhdelle ja kaksi yhdelle
Tarkistusnumerokseni tuli 999
Aloitus ja 99 prossaa kompuista samalta ylsinäiseltä tavismaikilta.
= Vaavilaatua.
🥱
Next..
Vältä toksista ihmistä. Hän vain myrkyttää ilmapiirin.
Vierailija kirjoitti:
Tulin kommentoimaan tätä ketjua koska olen sitä mieltä että te kaikki olette hyviä ja mahtavia yhdelle ja kaksi yhdelle
Tarkistusnumerokseni tuli 999
KORJAAN KOMMENTTIANI!
OLETTE HYVIÄ YHDELLE JA YKSI KAHDELLE. MITEN VITUSSA SELITÄN TAVALLISELLE IHMISELLE 211 KEHITYKSEN MENEMÄTTÄ MIELISAIRAALAAN
Rauha nyt maikit ja dildoa pimppaan.
Kaksi yhdelle ja yhdelle kaksi, selitä tämä "huomiomattomuus"
Yksi kahdelle ja kaksi yhteen
Aamen en jaksa jankata enää. Menkää roomassa naimisiin koska turun tuimiokirkossa on joku merkittävä ryssäklaani
*99.. kommentit ei täältä, vaikka riviväli.
Eipä ole elämä hääppöistä perusnegatiivisena ihmisenä. Marinoituu omassa katkeruusliemessään.