Miksi suomalaisille ei pskaduuni kelpaa?
Itse teen pskaduunia vakiosopimuksella ja olen pirun onnellinen.
Kommentit (37)
Tk-eläke riittää hyvin, saa saman olemalla kotona
Onneksi ap ne tekee ei mun tartte.
Fyysinen sairaus, liian rankkaa ja rikkoo kehon, nousee kuume. Ei pysty tehdä mitään töiden jälkeen, niin rikki, nukkuu vain. Sitten on 3 viikossa 6 vapaata, joista 3 pystyy ehkä tehdä jotain.... Ei sen arvoista
Olipa sulla tänään pitkä koulupäivä vai heittivätkö isot pojat taas sun repun kuusen latvaan kun ehdit vauvalle vasta nyt?
Koska osa niistä on tahallaan luotuja, eikä ole kehitetty muuta systeemiä siihen. Joka olisi mahdollinen. Esimerkiksi jos arkkitehti luo paljon kerrostaloja, hänen pitää tietää että se vaatii käytäväsiivoojia aika paljon ja pihan muokkaajia. Sen sijaan että olisi luhtitaloja ja tuulensuojaa tms. Tai mini ok-talot. Mutta kaupungissa tiemelut, eli kaikki ei toimi maan tasalla.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010262320.html
Finnkinon kassalle 800 hakijaa. Palkka 8 euroa tunti.
https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/1db9218e-fcbd-49c4-93de-4710897b2dc5
Varastotyöntekijäksi Baronan sopimusyritykselle haki 1189 ihmistä.
Joten miten niin ihmisille ei kelpaa? Ongelma on siinä, että niitä ihmisiä jotka haluaisivat töitä on todella vähän suhteeessa työpaikkoihin, noin suhdeluvulla 800-1000 :1
Näiltä ihmisiltä leikkaaminen tai näiden "kurittaminen" on siksi absurdia.
Tein sitä 30 vuotta. Terveys on mennyttä. Haen istumatyötä.
50+
Sain itse tarjouksen "paskaduunista". Otin vastaan koska lähes 6-kymppisenä ei oikein enää voi valikoida. No eipähän tarvitse stressata ja saa edes vähän tuloja.
Fil.kand. ja yrittäjyyskokemusasiantuntija
En tiedä mikä on pskatyötä, mutta vakkariduuni kyllä kelpaisi. On turhauttavaa tehdä 0-40 tunnin työviikkoja, kun tässä ei taloudellisesti ole mitään järkeä edes toimeentulotukeen verrattuna.
Perus av-mamna halveksuu jo amiksen käyneitä. Ovat itse niin ainutlaatuisia.
Mikä duuni ei kelpaa suomalaisille?
Nykyisin ei ole olemassa enää p"skaduuneja.
Suomalaiset duunarit jää nykyisin rannalle ruikuttamaan kun halpaduunarit vie duunit. Yritykset saa monennäköisiä tukiaisia palkatessaan ulkkarin hommiin. Eu:kin tukee ulkkarimuuttoaaltoa Suomeen.
Siinä muutama syy miksi työttömiä suomalaisia löytyy.
Jos sattuu olemaan vielä paska palkkakin, niin sen vuoksi.
Duunari ei ole av mamman silmissä paskankaan arvoinen.
Vasemmistolaisen ihmisarvo on niin suuri että ansaitsee saman elintason kuin työssäkäyvä sillä että on olemassa.
Miksi tekisin. Tehköön karvaranteet.
Kaikkiin töihin on nykyään satoja tai tuhansia hakijoita.