Kipinä pitkässä suhteessa
Kommentit (7)
Olemme olleet vaimon kanssa yhdessä 11 vuotta. Meillä on ollut aina paljon läheisyyttä. Kipinä pysyy kyllä, kun arvostaa toista ja on toisesta kiinnostunut. Seksi on vaimon kanssa upeaa, edelleenkin. Tuntuu, että se jopa vain paranee vuosi vuodelta. Ehkä juuri siksi, että uskaltaa olla toisen kanssa täysin oma itsensä ja sanoa tarpeensa ääneen. Vaimo 32 ja olen itse 44. Arvostan, rakastan ja pidän hyvänä.
Se on hyvin sanottu, että joko sitä on tai sitten ei.
Hyvä suhde perustuu mielestäni siihen, että on luottamus ja arvostus. Jos ei näitä ole, ei voi olla kipinää. Seksi on osa suhdetta ja hellyys muutenkin. Olemme olleen vaimon kanssa naimisissa 11 vuotta ja meillä on edelleen seksiä mielestäni suhteellisen paljon. Ainakin 4 kertaa viikossa. Oma ikäiset kaverini valittelevat välillä, että seksi hiipunut suhteessa.
Meille toimi vaihtelun tuominen seksiin.
Ei aina penetraatiota. Lyhyitä hetkiä joista jää panetus.
Sitä tosiaan joko on tai ei ole. Nimim. Pitkä suhde jossa hommat toimi, satoi tai paistoi ja vaikka mieltymykset erosi melko paljon. Ja nyt hyvin tuore suhde jossa kaikki jo takkuaa vaikka muuten kaiken pitäisi olla hyvin ja molemmat tykkää toistensa ulkonäöstä ja paperilla pitäisi osua kink-hommienkin yhteen, mutta kun ei.
Vierailija kirjoitti:
Sitä tosiaan joko on tai ei ole. Nimim. Pitkä suhde jossa hommat toimi, satoi tai paistoi ja vaikka mieltymykset erosi melko paljon. Ja nyt hyvin tuore suhde jossa kaikki jo takkuaa vaikka muuten kaiken pitäisi olla hyvin ja molemmat tykkää toistensa ulkonäöstä ja paperilla pitäisi osua kink-hommienkin yhteen, mutta kun ei.
Onko tulppa kastunut vai tulpanjohto irti?
Ei sitä tarvitse mitenkään ylläpitää, sitä joko on tai ei. Meillä 40 vuotta naimaluvalla ja sitä ennen omin luvin, ja hyvin maistuu aina vaan. Kun haluan miestäni kovasti ja ilmeiseti ja juu mies minua, niin mikäs tässä. Ei sitä usko kukaan , mutta jokapäivä on seksiä. Mies osaa tyydyttää minut hyvin, eikä siihen mitään jyystöä tarvita, ja minä hänet miten HÄN tahtoo, siinä se. Yhä intohimoa ja rakkautta.. Välillä kyllä salamoikin!