Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään joka EI pidä KAJ:n Bara bara bastu biisistä?

Vierailija
14.03.2025 |

Kaikki tuntuvat rakastavan sitä, mut minusta se on lähinnä ärsyttävä tusina rallatus. Muita? 

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on Ruotsin edustaja, eikä meidän.

Vierailija
2/71 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä siitä, ei todellakaan ole mitenkään ihmeellinen kappale, mutta koska kyse on Ruotsin edustajasta, niin  kuuluuhan sitä ilmeisesti hypettää.

Vierailija
4/71 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä!

Mitäänsanomaton huumorirallatus, toimisi varmaan Vöyrin kesämarkkinoiden kaljateltassa, mutta Euroviisuissa... ei.

En myöskään oikein ymmärrä tätä suomalaisten hehkutusta bändistä ja biisistä siinä mielessä, että hehän todellakin edustavat RUOTSIA ja ruotsin kielellä. En itse missään tapauksessa aio äänestää heitä, en halua että Ruotsi voittaa enää ikinä Euroviisuja. Kamalan Loreenin törkyryöstö Käärijältä nevö forget.

Vierailija
5/71 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mun mielestä musiikillisesti mitenkään mahtava ole, mutta hauska ralli kyllä. Jostain syystä puhuttelee niitäkin, jotka eivät kieltä ymmärrä. Eilen mun kielikurssilla ukrainalaiset hehkutti Bara bada bastua! Katselin muuten joitain KAJ:n musiikkivideoita, niillä on kyllä tosi hauskoja ja oivaltavia juttuja. Jos ruotsi yhtään taittuu, suosittelen katsomaan sellaisen videon kuin Kom ti byin.

Vierailija
6/71 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavanomainen kappale. Ja tiktok heilumistanssia. 

Vierailija
7/71 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se mikään klassikko ole enkä montaa kertaa viitsisi kuunnella mutta ymmärrän miksi siitä on tullut ilmiö siinä yhteydessä jossa se on tehty eli siis Euroviisuissa.

Vierailija
8/71 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se on todella hyvä ja tarttuva biisi. Erikan biisi on ihan paska ja Erika on ruma nainen. Ne"viettelevät" ilmeet aiheuttavat lähinnä suurta myötähäpeää, äärimmäisen noloa. Kuvitteleeko se itse olevansa"seksikäs"?

Vierailija
9/71 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ja laadukas rallatus mutta tempoa ja mukaan tempaavuutta puuttuu jotta pääsisi ihan sinne paalupaikoilla tulevissa skaboissa.

Eiköhän tämä kuitenkin pese lattiat suomen edustajalla valitettavasti .. saa nähdä kommeeko meidän biisi edes finaaliin :/ 

Vierailija
10/71 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut, että Kom ti byin on KAJ:n tekemä! Joskus vuosia sitten jo naureskelin sille kavereiden kanssa, oli tosi suosittu biisi ruotsinkielisellä Pohjanmaalla

Vierailija
11/71 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaisessa saunassa venytellään hanuria. Ei siinä ole mitään uutta eikä hauskaa.

Vierailija
12/71 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamala. Tuollainen vitsimusiikki ei pure ollenkaan, nolottaa vain.

Vierailija
13/71 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok kesärallatus. Ei mikään upea tekele. Eli viisuissa irtoaa ehkäpä joku viides sija. 

Vierailija
14/71 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en silleen tykkää, mutta on se hauska ja olen tosi iloinen, että KAJ voitti Mellon. Meillä on kuunneltu KAJ:ta jo vuosia, mutta nyt he olivat päättäneet tehdä laulun enempi perusruotsilla, että muutkin ymmärtävät, eikä sillä ihanalla pohjanmaan murteella.

Esitys on mainio. 

Vierailija
15/71 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjänpäiväinen jollotus

Vierailija
16/71 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajunnut, että Kom ti byin on KAJ:n tekemä! Joskus vuosia sitten jo naureskelin sille kavereiden kanssa, oli tosi suosittu biisi ruotsinkielisellä Pohjanmaalla

On kyllä mahtava Kom ti byin!!! 

Vierailija
17/71 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on Ruotsin edustaja, eikä meidän.

Näin toki voi sanoa... Siihen asti, kunnes muistaa kuka meillä on ja millä biisillä:D

Vierailija
18/71 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se on todella hyvä ja tarttuva biisi. Erikan biisi on ihan paska ja Erika on ruma nainen. Ne"viettelevät" ilmeet aiheuttavat lähinnä suurta myötähäpeää, äärimmäisen noloa. Kuvitteleeko se itse olevansa"seksikäs"?

Erika on itsevarma ja se on seksikästä. Mene itse nahka-asussa hyppimään lavalle jos kantti kestää :D 

Vierailija
19/71 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaisessa saunassa venytellään hanuria. Ei siinä ole mitään uutta eikä hauskaa.

Nyt kyllä naurahdin! 😂

Vierailija
20/71 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iske minuunkaan tuollainen huumorimusiikki. En tosin pidä ich kommesta sitäkään vähää. Erikan esiintyminen on viihdyttävämpää, mutta kaj n biisi parempi. Eihän näitä tosin tarvitse verrata keskenään. En kuuntele kumpaakaan kiitos.