Onko ketään joka EI pidä KAJ:n Bara bara bastu biisistä?
Kaikki tuntuvat rakastavan sitä, mut minusta se on lähinnä ärsyttävä tusina rallatus. Muita?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se on todella hyvä ja tarttuva biisi. Erikan biisi on ihan paska ja Erika on ruma nainen. Ne"viettelevät" ilmeet aiheuttavat lähinnä suurta myötähäpeää, äärimmäisen noloa. Kuvitteleeko se itse olevansa"seksikäs"?
Erika on itsevarma ja se on seksikästä. Mene itse nahka-asussa hyppimään lavalle jos kantti kestää :D
Ei ole:) Läskipossu ängettynä lateksiin ei ole seksikästä vaan myötähäpeää herättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se on todella hyvä ja tarttuva biisi. Erikan biisi on ihan paska ja Erika on ruma nainen. Ne"viettelevät" ilmeet aiheuttavat lähinnä suurta myötähäpeää, äärimmäisen noloa. Kuvitteleeko se itse olevansa"seksikäs"?
Erika on itsevarma ja se on seksikästä. Mene itse nahka-asussa hyppimään lavalle jos kantti kestää :D
Ei ole:) Läskipossu ängettynä lateksiin ei ole seksikästä vaan myötähäpeää herättävää.
Oletpa sinä hyväkäytöksinen :) vauuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteensä kullakin, mutta tarviiko alkaa toista nimittelemään? Se tekee sinusta sisäisesti ruman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski??? Jo on todellisuuden taju hukassa!
Kyse oli KAJn biisistä ja joku eerika vihaaja rantautui ketjuun. Poistoooooon vain
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok kesärallatus. Ei mikään upea tekele. Eli viisuissa irtoaa ehkäpä joku viides sija.
No toivottavasti ainakin Pohjoismaat antavat tälle biisille pointseja. Mikäli esitys pääsee loppukilpailuun asti.
Onhan tuo sellainen hygge-juttu, tavallisen, leppoisan, rentouttavan olotilan " parodia".
Kun kaikki on nykyisin pelkkää digiä ja teknoratiaa ja vain tietynlaisen elämän hypetystä
Niin tämä kappale on virkistävä poikkeus.
Verrattuna juuri Wikmanin seksin, naisten ym.vastaavien tarjontaan.
Mulle se ei oikein jätä mitään makua. Ei hyvää eikä huonoa. Mutta yksi niistä tyypeistä on sentään söpö, ja parempi se on paljon kun Eerika.
Vierailija kirjoitti:
Mulle se ei oikein jätä mitään makua. Ei hyvää eikä huonoa. Mutta yksi niistä tyypeistä on sentään söpö, ja parempi se on paljon kun Eerika.
Se nuorimmalta näyttävä kaj jäsen niin sillä on yksi top 5 lyötävimmän näköisistä naamoista. En kestä kattoa jokerihymyä. Helvetin soijapoika pelle
Sehän on ihan täydellinen euroviisukappale. Onko se hyvä, ei merkitse mitään. E.V:n kappale on ihan samalla viivalla. Ei viisuissa menesty, ellei erotu joukosta hyvällä tavalla, ja muut ovat sen ymmärtäneet ajat sitten. Lopulta suomalaiset ja viimeisenä ruotsalaiset käsittivät, että loppuun hiottu ja täydellisen kliininen esitys ei välttämättä pure enää. En siis pidä siitä kappaleesta, mutta en inhoakaan. Loreenin kummastakaan esityksestä en pitänyt yhtään, kun olivat liian samankaltaiset, liian hiotut. Ei sitä maassa kiemurtelua viitsinyt seurata.
Täysin keinotekoinen hypetys, jota rahoittaa RKP ja ruotsalaiset säätiöt. Kun ymmärrät kolonialistista svekomaniaa ja kuinka Suomi alkoi ruotsalaisten mielestä profiloitua liikaa suomenkielisenä maana, niin tuo väkinäinen ruotsalaisuuden tyrkytys oli täysin ennustettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on ihan täydellinen euroviisukappale. Onko se hyvä, ei merkitse mitään. E.V:n kappale on ihan samalla viivalla. Ei viisuissa menesty, ellei erotu joukosta hyvällä tavalla, ja muut ovat sen ymmärtäneet ajat sitten. Lopulta suomalaiset ja viimeisenä ruotsalaiset käsittivät, että loppuun hiottu ja täydellisen kliininen esitys ei välttämättä pure enää. En siis pidä siitä kappaleesta, mutta en inhoakaan. Loreenin kummastakaan esityksestä en pitänyt yhtään, kun olivat liian samankaltaiset, liian hiotut. Ei sitä maassa kiemurtelua viitsinyt seurata.
Loreen oli kuin se Smaugin liikkeet tehnyt miesnäyttelijä hobitissa. Samalla tavalla mönki lattioilla
Bara bada bastu, bara bada bastu
Bara bada, bara bada, bara bada bastu
Bara bada bastu, bara bada bastu
Bara bada, bara bada, bara bada bastu.
Kun katsoo heidän kuviaan, niin olen varma, etten kappaleesta pitäisi. Niin tyhmälle pellelaumalle näyttävät. Tulee mieleen 70-luvun punalipun liehuttajat. En ole kuullut sitä yhtään kertaa, enkä myöskään Erikan kappaletta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteensä kullakin, mutta tarviiko alkaa toista nimittelemään? Se tekee sinusta sisäisesti ruman
Näin. Olen itse team KAJ, mutta onhan tuo tapa jolla Erikasta puhutaan jotain ihan kammottavaa.
Samaa yhden hetken tusinakuraa kuin kaikki edeltäjänsäkin ,nämä Käärijät ym.vastaavat.
Erikan biisi on ihan paska ja todella nolo. On viimeisten joukossa, Erika on sitäpaitsi paljon rumempi kuin muiden maiden naisartistit. Siksi onkin noloa, että hän yrittää ratsastaa"seksikkyydellä" viisuissa.