Perjantain iltaruoka, mitä?
Mitä perjantaina iltaruuaksi? Ei punaista lihaa!
Kommentit (22)
Naudan sisäfilettä ja valkosipuliperunoita.
Kasvis gratiini, kuorelliset porkkanat ja maaartisokat kukka tai parsakaalin kaveriksi juustoinen reilulla yrtti määrällä höytetty kastike niskaan ja uuniin, taivaallisen hyvä helppoa ja nopeaa.
Voi tehdä 1 annoksen tai 10
Lohifilee isoon uuniastiaan ja pakasteperunasuikaleita sivuille.
Lohen päälle sitruunapippuria ja suolaa. Perunoiden päälle rouhittua mustapippuria. Kaiken päälle 2 dl kermaa. Uunissa 225 C, 40 min.
McDonalds tai Burger King. En ole päättänyt vielä
Keitetyistä perunoista siivuja uunivuokaan. Niiden päälle paistettua pekonisilppua ja karamellisoitua sipulia. Koko komeuden päälle raastan vielä jotain kovaa juustoa. Uuniin kunnolla gratinoitumaan. Syödessä päälle vielä chipotlemajoneesia ja balsamicosiirappia.
Itse teen nachopeltiä. Tee broilerista, jos ei saa olla punaista lihaa. .
Me tehdään itse "kotzoneita". Uuniin valmispizzapohjia tai esim. tortillalettuja joihin tomaattikastike ja pieni määrä juustoraastetta. Uunista tullessa sitten jokainen lisää omat täytteet, taittaa ja syö. Täytteinä on salaattia, tomaatti, kurkku, paprika, punasipuli, kikherne, oliivi, Feta, kana ja Jalapeno.
Vierailija kirjoitti:
Me tehdään itse "kotzoneita". Uuniin valmispizzapohjia tai esim. tortillalettuja joihin tomaattikastike ja pieni määrä juustoraastetta. Uunista tullessa sitten jokainen lisää omat täytteet, taittaa ja syö. Täytteinä on salaattia, tomaatti, kurkku, paprika, punasipuli, kikherne, oliivi, Feta, kana ja Jalapeno.
Ainiin soossit unohtu eli voi laittaa esim. Chilimajoneesia tai muuta jääkaapista löytyvää kastiketta päälle
Silakkapihvejä . Niin kauan kun voi ostaa silakkaa. Se on jo punaisella listalla.
Raikas salaatti. Saa päättää itse mitä sinne laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Juha Ullgren on pedofiili
Poista heti että et joudu syytteeseen.
Sekavihannes-tonnikala-sulatejuusto-nuudeli -sötkötys. En tiedä parempaa mättöruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin soossit unohtu eli voi laittaa esim. Chilimajoneesia tai muuta jääkaapista löytyvää kastiketta päälle
Kimchee sauce. Kimshi -aivan parasta. Voi laittaa creme fraichia kaveriksi .
Saa taas nähä mitä marketin roskiksista löytyy.
Rotary-illallinen veljien kanssa klubilla. Toivottavasti ainakin vasikkaa ja herkkusieni.gräddekastike.
Teen pastaa, johon sekaan tomaattia, avokadoa, mozzarellaa ja basilikaa.
osta formaggio valmis pastapussi ja keitä se,lisää abban laatu tonnikalaa siihen . olet hautumisen aikana kuulottanut paistinpannulla hiukan paprikaa esim keltaista, 12 tomaatti,valkosipulia 1 kynsi,voissa tai oliviiöljyssä. kun tonnikalapasta valmis,lisäät tuon siihen, hauduta n 20 min.
sitten,osta valmiiksi grillattua broileria lämpötiskistä,kokonainen, koipia tai rintapalaa. osta pirkka valmispasta juusto.kermapastapussi. perkaa valmista kanaa pataan, 1 v.kynsi ja currymaustetta.
tai
keitä ohrariisiä joka super terveellistä oliiviöljyssä. laita kalapuikot ja tälle ruualle valmiskastike curry, kaadat koko ruuan päälle lautaselle.
nämä kun väsy ja muuten ei jaksa panostaa.
mullakin karjalanpaisti sitten viikonloppunatuntitolkulla haudutusta jotta takuuhyvä tulee.