Rakastunut toiseen mieheen
Nyt on todella paha tilanne. Olen seurustellut mieheni kanssa 2 vuotta, mutta olen nyt rakastunut miespuoliseen "ystävään". Olemme jutelleet tämän toisen miehen kanssa paljon ja hän tunnusti rakastavansa minua. Minäkin tunnen olevani rakastunut häneen. Samalla rakastan myös miestäni.
Niin paha tilanne, enkä yhtään tiedä mitä tehdä. Olen kahden tulen välissä.
Mieheni ei tiedä asiasta mitään. Hän ei varmaan hyväksyisi eroa, jos eroaisimme. Hän on sanojensa mukaan edelleen rakastunit minuun.
En saa tätä toista miestä mielestäni, ajattelen häntä joka hetki.
Muilla samanlaisia kokemuksia? Todella kaipaan apua, mitä tehdä :(
Kommentit (13)
Olet puhunut sen toisen miehen kanssa tunteista? Mitä miehesi tähän sanoo?
Ihan vaan suoraa kerrot miehelle mitä olet hänen selän takana värkkäillyt ja että olet rakastunut tähän toiseen ja hän sinuun. Uskoisin ongelmasi ratkeavan sillä.
Älä ole lapanen.
" Hän ei varmaan hyväksyisi eroa, jos eroaisimme. "
Miehesi ei tarvitse hyväksyä eroanne. Jos haluat erota niin eroa.
Mites kolmen kimppa? Eikös se olisi aika ruhtinaallinen homosuhde.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sitä on ikää? 17 ?
Nyt huhtikuussa tulee 16v.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sitä on ikää? 17 ?
36.
Tunnustettu rakkautta vieraan miehen kanssa. Miten meni noin omasta mielestä?
Vaikea tilanne.Itselle kävi samoin ja päätin treffit toisen toisen kanssa eräs päivä.
Mieheni käveli kuin kissa kuuman puuron ympärillä ihan kuin aavistais, koko päivän, en päässyt lähtemään .
Se jäi siihen.
Oli niin paljon rakkautta miestäni kohtaan että en välittänyt sen kummemmin toimia.
Voi rakastua kahteen yhtä aikaa. Tai ainakin ihastua toiseen.
Olisiko polyamorinen kuvio tyystin poissa laskuista. Silloin voisit olla rehellinen. Ja suora molempia osapuolia kohtaan etkä joutuisi luopumaan mistään. Itselle sellainen on toiminut aiempia monogamisia kuviota paremmin...
Ihastuminen toiseen on mahdollista. Sellaista tapahtuu. Ratkaisevaa on, miten toimii vai toimiiko mitenkään, jos niin käy. Osaako olla toimimatta. Ap nyt on sössinyt koko jutun.
Ehdotan polyamorista suhdetta, pidät siis molemmat miehet.
Itselläni on juurikin kaksi miestä. Toisen kanssa olen arjessa ja toisen kanssa mm matkailen.
Testaa molempia hetken aikaa, se kumpi antaa isomman ison O:n pääsee jatkoon