Kannattaako tapailumiehellä myöntää että hän särki sydämeeni?
Kysymys otsikossa. Pari kuukautta takana erosta, edelleen yhteydessä.
Kommentit (13)
Mitä hyötyä?
Ei hän olisi sydäntäsi rikkonut jos jotain välittäisi.
Anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitää jollekulle, jonka kanssa ei ole mitään sen vakavampaa saatu aikaan, alkaa purkaa sydäntään?
Tämä. Sinun pitää vain kärsiä.
Miksi olette edelleen yhteydessä? Joku panojuttu kyseessä vai?
Tapailua takana n.2 vuotta. Loppuaika oikeastaan juuri sitä panosuhdetta. Tekisi mieli kertoa kuinka sattuu ja särkee, mutta onko mitään järkeä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Tapailua takana n.2 vuotta. Loppuaika oikeastaan juuri sitä panosuhdetta. Tekisi mieli kertoa kuinka sattuu ja särkee, mutta onko mitään järkeä? Ap
Kerro vaan. Mielellään tietysti syyllistämättä. Ei kai hän mitenkään tahallaan särkenyt sydäntäsi. Ei vain tuntenut yhtä syvästi kuin sinä?
Juuri näin. Aluksi hänellä oli voimaakkammat tunteet, mutta myöhemmin minun tunteet muuttui rakkaudeksi. Ap
Voi sanoa, että hauki vei sydämen. Se on sentään pelkoa ja maskuliinista voimaa uhkuva kala.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Aluksi hänellä oli voimaakkammat tunteet, mutta myöhemmin minun tunteet muuttui rakkaudeksi. Ap
Jep. Kyllähän näitä tilanteita ihmiselossa tulee. Joskus sitä löytää itsensä yhdeltä puolelta yhtälöä ja joskus toiselta.
Kannattaa yrittää olla katkeroitumatta ja vihaamatta sitä toista. Eipä täällä kukaan saa päättää keneen rakastuu tai ei rakastu.
Jos pidät miehestä ja jäät panosuhteeseen, se voi lopulta rikkoa sydämen. Liikaa riskejä, kun itse on haavoittuvainen sydän avoimena toiseen nähden. Ei toi johda mihinkään muuhun kun rikkoo lisää itseään ja masentuu. Tsemppiä sinulle jatkoon. Yritä päästä miehestä eroon.
Kiitos parista ystävällisestä viestistä. Järki sanoo, että eteenpäin, sydän sanoo muuta. Vastauksista päätellen ei siis kannata kertoa hänellä että särki sydämmeni? Ap
Miksi ihmeessä pitää jollekulle, jonka kanssa ei ole mitään sen vakavampaa saatu aikaan, alkaa purkaa sydäntään?