Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko parisuhde toimia, jos käsitys esim. terveellisestä ruuasta on

Vierailija
13.03.2025 |

täysin vastakkaiset?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan aika erilaisia ruoan ja kodin siisteyden suhteen. Minä kokkaan itse tuoreista raaka-aineista, mies tykkää syödä valmisruokaa. Tai ei tykkää kokata, ja siksi syö. Siisteydessä mulle on tärkeää, että on siistiä, miehelle ei. Ollaan opittu elämään toistemme kanssa tästä huolimatta 😁

Sama täällä, paitsi että miehelle kyllä kelpaa minun laittama terveellinen ruoka. Jos on hänen vuoronsa kokata niin tarjolla on varmasti pitsaa tai nugetteja. 

Viestisi kertoo, että mielestäsi sinä olet "tietoinen" terveellisestä ja miehesi ei.

Miksi sen kerroit, siitä ei tässä ketjussa ole kyse.

Kyse oli siitä, että käsitykset terveelliset on erilaiset, ei ole tarkoitus verrata eikä kertoa kuka on mielestään oikeassa.

En tiedä oletko uusi internetissä, mutta keskustelufoorumeilla ja yksittäisissä keskusteluissa kirjoitellaan välillä myös vähän alkuperäisen aiheen ohi. 

Vierailija
22/23 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei. Jos kumppani ei ymmärrä mitä terveellinen ruoka on, se kertoo muutakin hänen älykkyystasostaan.

Riippuuko kumppanin älykkyys muissakin asioissa siitä, onko samaa mieltä kuin sinä?

Olen eri, mutta jos kumppani pistää kaiken maailman heikkilät tutkitun tiedon edelle, niin kyllä se jotain kertoo kriittisen ajattelun puutteesta. Pelottaisi tehdä lapsia tuollaisen tyypin kanssa, tiedä vaikka kieltäisi rokottamasta lapsia ja antaisi heille hopeavettä.

Viestisi kertoo sinun uskovan tieteeseen, vaikka et ole yhtäkään tutkimusta lukenut. Kriittinen ajattelu puuttuu nimenomaan sinulta. Omituisesti sekoitat rokotukset ja hopeavedet samaan syssyyn.

Ehdotan sulle jonkunlaista tiedon hakua. Tosin noi sun harhat saattaa vaatia terveydenhoidon toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ongelma ole niin kauan kun ei lapsia ole.

Lapselle on hyväksi tarjota sopivaa ravintoa, vanhempien eri mielipiteistä huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän