Siivoualan yrittäjyys
Olen vakavasti harkinnut siirtymistä siivousalan yrittäjäksi pk-seudulla. Aiempi kokemukseni on toiselta alata, mutta olen tarvittaessa valmis kouluttautumaan. Ajattelin työllistää ainoastaan itseni.
Onko täällä yhtään siivousalan yrittäjää. Onko kannattavaa, riittääkö asiakkaita? Pärjääkö työllä?
Kiitos etukäteen vastauksista!
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt on varmaan yksi huonoimpia mahdollisia hetkiä alkaa myydä palveluja kun ihmisillä ei tahdo riittää rahat edes pakollisiin menoihin. Unohda koko juttu, katsot sitten nousukaudella uusiksi. Tai voithan kokeilla vaikka oman työn ohella kasvattaa jonkinlaista asiakaskuntaa. Näet ettei asiakkaita ole. Ainakaan sellaisia asiakkaita jotka suostuisi jotain maksamaan.
Oletko itse siivousalan yrittäjä?
Ihan kamalaa työtä, asiakkaat luulee että siivoaja siivoa kaiken ja asiakkaat valittaa ihan kaikesta!
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt on varmaan yksi huonoimpia mahdollisia hetkiä alkaa myydä palveluja kun ihmisillä ei tahdo riittää rahat edes pakollisiin menoihin. Unohda koko juttu, katsot sitten nousukaudella uusiksi. Tai voithan kokeilla vaikka oman työn ohella kasvattaa jonkinlaista asiakaskuntaa. Näet ettei asiakkaita ole. Ainakaan sellaisia asiakkaita jotka suostuisi jotain maksamaan.
Joo! Mä käytin siivoojaa, kolmen viikon välein mutta kun kotitalousvähennys pieneni niin lopetin sen.
Liian kallista.
Niin et voi polkea hintoja!
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan sellaisia asiakkaita jotka suostuisi jotain maksamaan.
Se taas on oma vika jos ilmaiseksi suostuu tekemään.