Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahden naisen loukkuni.

Vierailija
17.09.2008 |

Mentiin naimisiin, saatiin kolme lasta, ostettiin omakotitalo, tein innolla töitä ja sitten vaimo räjäytti pommin kasvoilleni. Hän haluaa eron. Erottiin ja vaimo muutti lapsiemme kanssa uuden miehensä kanssa asumaan. Juuri ostettu talomme myytiin. Hetkeä aikaisemmin olin ollut todella ylpeä perheellinen mies, jolla kaikki vaimon topveet täytettyinä ja elämä onnellista.

Olin yksin kaksi vuotta ja löysin naisystävän. Ex-vaimo alkoi vieroittamaan minua yhteisistä lapsistamme. Tapasin lapsiani aina, kun sain eli joka toinen viikonloppu ja kerrran viikossa arki-iltoina, mutta silti suhteessamme oli häikkää, huomasin eron. Maksan elatukset ajallaan, haen ja tuon lapset autollani ja olen asiallinen kaikissa yhteydenotoissani ex:ään. Ex:llä on rikas uusi mies, että siitä sitten kiikasti, vaikka meilläkin oli se talo...

Menin naimisiin ja vaimoni alkoi odottamaan yhteistä lastamme (hänellä kaksi lasta edellisestä suhteesta, jotka asuvat kanssamme). Nyt tilanne on se, että nykyinen vaimoni ruikuttaa rahanmenoa, joka johtuu minun lapsistani. Hänen lapsensa ja yhteinen lapsemme tarvitsisivat enemmän, vaikka hän saakin elatukset lapsistaan itselleen. Kun hän osaisikin olla onnellinen köyhempänä. Onhan meillä auto ja omakotitalo maksettavana. Iso laina ja teen paljon töitä.

Pelkään eniten, että minulta riistetään nuorimman lapsenikin isyys. Haluaisin elää arkea lapseni kanssa ja jo nyt kylmää ja on vaikeaa, kun en saa parempia suhteita pidettyä vanhempiin lapsiini. Naisilla on vastakkaiset intressit, mutta entäpä lapset?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enempää en töitä jaksaisi, kun onhan elämässä oltava muutakin. Nyt töissä aamusta aikaisin klo 05-06 , kun perhe vielä nukkuu ja töistä suoraan kotiin.

mies

Vierailija
2/36 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna pitäisin tiukasti kiinni oikeudestani olla yhteydessä lapsiini ja käyttää heihin myös rahaa sen verran kuin katson aiheelliseksi, omia lapsia he ovat yhtä kaikki. Jos tämä maksaa uudenkin vaimon, niin ei hän ole sen arvoinen. Lapset sinulla ovat ja pysyvät, etenkin jos näytät heille, että arvostat ja rakastat heitä (eikä siihen siis välttämättä rahaa tarvita). Kuulostaa hyvältä, että olet omalta osaltasi pitänyt sopimuksista kiinni ja hoitanut asiallisesti lasten kuljetuksiin yms. liittyvät asiat - siihenkään ei moni pysty. Hoida asiat edelleen niin kuin tähänkin asti, ja kerro myös nykyiselle vaimollesi, että koet tärkeänä kaikki lapsesi. Rahanmenossa voi sitten tinkiä jostakin muusta kohdasta kuin niistä lapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää jossain yhdessä juttelemassa, että näkökantanne lähentyvät toisiaan!

4/36 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap satuili:

...Menin [b]naimisiin[/b] ja vaimoni alkoi odottamaan yhteistä lastamme (hänellä kaksi lasta edellisestä suhteesta, jotka asuvat kanssamme). Nyt tilanne on se, että nykyinen vaimoni ruikuttaa rahanmenoa, joka johtuu minun lapsistani. Hänen lapsensa ja yhteinen lapsemme tarvitsisivat enemmän, vaikka [b]hän saakin elatukset lapsistaan itselleen[/b]...

Vierailija
5/36 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyinen vaimo saa aikaisemmista lapsistaan elatusmaksut ex-mieheltään..

Vierailija
6/36 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap satuili:

...Menin [b]naimisiin[/b] ja vaimoni alkoi odottamaan yhteistä lastamme (hänellä kaksi lasta edellisestä suhteesta, jotka asuvat kanssamme). Nyt tilanne on se, että nykyinen vaimoni ruikuttaa rahanmenoa, joka johtuu minun lapsistani. Hänen lapsensa ja yhteinen lapsemme tarvitsisivat enemmän, vaikka [b]hän saakin elatukset lapsistaan itselleen[/b]...

Mies siis meni toisiin naimisiin, tällä kertaa naisen kanssa, jolla on jo lapsia edellisestä liitosta ja saa näiden lasten isältä tietenkin elarit. Näin mä ymmärsin.

Näyttäkää tyhmälle reikä!

AP:lle en voi toivottaa kuin voimia. Onpa sulle saattunut inhottavia naisia kohdalle. Mulla on se tilanne, että odotan lasta aviomiehelleni, joka on elatusvelvollinen. Olen kyllä tietoinen siitä, että eksänsä saa aikamoiset elarit, jotka selvästi vähentävät meidän perheemme rahoja. Mutta toivon sydämestäni, että muistaisin tämän myös äitiyshuumassani, enkä alkaisi miehelleni siitä valittaa. Itse olen ottanut "lapsellisen" miehen.

Älä tee liikaa töitä. Sitten varmasti alkaisi marina siitä, että et ikinä ole kotona. Koettakaa puhumalla selvittää asiat. Helppo sanoa, mutta yrittäkää. Kysy vaimoltasi, että miten hän toivoisi sinun käyttäytyvän, kun nyt teet kuitenkin parhaasi.

Vierailija
7/36 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sille voi mitään että jotkut rahan vuoksi ovat valmiita tuhoamaan liittoja ja lasten elämiä.

Omista kokemuksistakin voin sanoa että kannattaa selvittää tarkkaan ja tehdä molempia osapuolia tyydyttävä sopimus miten raha-asiat hoidetaa. Ja jos toinen ei usko hyvällä niin sitten hankitte ulkopuolista apua. Sitä en kyllä tiedä mikä se taho olisi, martoilla kyllä kai ainakin on vinkkejä antaa.

Ja jos ihminen ruikuttaa, niin sitten se ruikuttaa rahasta tai ihan mistä vain.

Kuulostaa kyllä mälsältä tuo tilanne. Tosin mua kalvaa toi, että mainitset työnteon joka välissä. Ehkä vaimo kokee, että olet poissa kotoa ja hänen perheensä luota paljon ja sekin menee toisen perheen hyväksi. Ehkä kyse ei olekaan rahasta.

Vierailija
8/36 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tullaan siihen pisteeseen että nainen syystä tai toisesta irtautuu suhteesta niin hänestä tulee hirviö. Se vaan menee niin että nainen on aina uhri, sillä ei ole väliä että mitä on tehty tai jätetty tekemättä, mutta aina syy on miehessä ja erotilanteessa näillä tempuilla mies pistetään kärsimään. Naisella on puolellaan lastenvalvoja, lait ja yleinen moraali.

Anna nykyisen ruikuttaa vaan. Se on kuitenkin fakta että ruikutuksen ja nalkutuksen määrä on aina vakio, teit sitten mitä vaan. Voisitko hiukan vielä lyhentää yöuniasi? Teet pitempää päivää tai jotain pimeesti että nyksälle jää osuutensa? Älä vaan ehdota että hänen pitäis laiskaa ahteriaan töihin viedä, vaan anna tilaa ja myötäile.

Mä en ymmärrä yleensäkään että miten voi olla niin laskutaidoton että alkaa uutta perhettä perustamaan kun on ruokkoja maksettavana. Se vaatii ihan tolkuttomat tulot ja teräksiset hermot.

Miehellä ei ole oikeuksia eikä ihmisarvoa. Mies on pankkiautomaatti ja siementäjä. Tsemppiä perhe-helvettiisi.

Mies

Vierailija
9/36 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tullaan siihen pisteeseen että nainen syystä tai toisesta irtautuu suhteesta niin hänestä tulee hirviö. Se vaan menee niin että nainen on aina uhri, sillä ei ole väliä että mitä on tehty tai jätetty tekemättä, mutta aina syy on miehessä ja erotilanteessa näillä tempuilla mies pistetään kärsimään. Naisella on puolellaan lastenvalvoja, lait ja yleinen moraali.

Mä en ymmärrä yleensäkään että miten voi olla niin laskutaidoton että alkaa uutta perhettä perustamaan kun on ruokkoja maksettavana. Se vaatii ihan tolkuttomat tulot ja teräksiset hermot.

Miehellä ei ole oikeuksia eikä ihmisarvoa. Mies on pankkiautomaatti ja siementäjä. Tsemppiä perhe-helvettiisi.

Mies

Niinpä. Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
10/36 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ruikuttavalta ämmältä, joka alistuu, ostaa taloja, vinkuu, miellyttää, antaa kaikkensa ja naiset eivät kunnioita sinua pätkääkään.

Pamauta vaikka pöytää ja sanot, että kuules pikkusielu, minä päätän tässä talossa. Jos joku vinkuisi mun lasten menoista, käskisin sen painua sinne mistä tulikin tai päättäisi vaan kestää.

Olet alistunut ja surkea. Päätä itse omista asioistasi, jos se ei sovi toiselle - voi voi.

Vierailija
11/36 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nykyisen ruikuttaa vaan. Se on kuitenkin fakta että ruikutuksen ja nalkutuksen määrä on aina vakio, teit sitten mitä vaan. Voisitko hiukan vielä lyhentää yöuniasi? Teet pitempää päivää tai jotain pimeesti että nyksälle jää osuutensa? Älä vaan ehdota että hänen pitäis laiskaa ahteriaan töihin viedä, vaan anna tilaa ja myötäile.

Mies

Vierailija
12/36 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti teidän eukot tulee järkiinsä tai löydätte jonkun fiksumman... tosin ite aina neuvon kavereita että ei se mies vaihtamalla parane! kaikki ne on pohjimmiltaan samanlaisia...

Vierailija
13/36 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naisia olet itsellesi valinnut.

Ansaitset parempaa kuin ainaista rahan vonkaamista.

Joku sanoikin että kouraise itseäsi palleista tai hommaa kunnon nainen itsellesi, niitä kyllä löytyy.

Voi miesparkaa.

Vierailija
14/36 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalimasi perhemalli lapsuudestasi? Miksi valitset puolisoksesi tuollaisia naisia, oletko miettinyt? Ei kaikki naiset tosiaan ole tuollaisia mulkeroita, mitä sinä OLET VALINNUT ( en sano, että kohdallesi on sattunut, koska näissä asioissa ihminen valitsee itse, eikä ne valinnat muutu, ennen kuin tarpeeksi syvälle kaivaa).

Mä en osaa tässä asiassa oikeastaan auttaa sen enempää. Ei kuulosta, että puolisosi olisivat tulossa sen enempää sua vastaan näissä asioissa. Jos tämäkin liitto päättyy eroon, niin tutkiskele itseäsi mies. Ehkä vihdoin saat parisuhteen, jossa saat ansaitsemaasi arvostusta, vaikutat nimittäin tosi hyvältä tyypiltä.

Vierailija
15/36 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinulle laissa suotu. Älä pliis alistu enää tai ne imee susta loputkin pihalle. Älä neuvottele terroristin kanssa, terroristi on kyltymätön.

Määrittele pelisäännöt ja pidä niistä kiinni. Älä alistu kaikkeen ja yritä miellyttää. Jokainen nainen tietää, että silloin on helppoa imeä mies kuiviin rahasta, rakkaudesta, palveluksista ja saada se alistumaan. Sen jälkeen sinä et päätä enää mistään.

eroinfo löytyy googlesta.

Vierailija
16/36 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) leikkauta piuhasi- et tarvitse enää enempää lapsia

2) kysy vaimoltasi seuraavaksi kun ruikuttaa, että onko ehdotuksia. usein on tarve ruikuttaa, vaikka itsekin tietäisi, ettei vaihtoehtoja ole.

3) elarit on vaan maksettava, sen tietää vaimosikin.

Vierailija
17/36 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hetkeä aikaisemmin olin ollut todella ylpeä perheellinen mies, jolla kaikki vaimon topveet täytettyinä ja elämä onnellista.

. Kun hän osaisikin olla onnellinen köyhempänä.

Onhan meillä auto ja omakotitalo maksettavana. Iso laina ja teen paljon töitä."

Olet siis ostanut ja lunastanut paikkasi vaimojen kynnysmattoina kohtelemalla heitä kuin diktaattori-prinsessoja. Vaimot eivät tyydy, vaikka antaisit heille rakkautta, lapsia, omaisuutta ja itsesi.

Nyt kuules äijänryjä. Ota oma elämä käsiisi, lopeta tuo perseen nuoleminen, koska todistettavasti se johda mihinkään. Olet antanut kaikkesi, enempää et voi antaa. Akat vaan narisee ja vinkuu siitä huolimatta.

Mä suosittelen lämpimästi kognitiivista psykoterapiaa, missä opit ottamaan elämän takaisin omiin käsiisi, ja lopetat tuon marttyyrimaisen alistumisen ennen kuin sut imetään kuiviin.

Prinssiä ei ole. Naisen pitää herätä itse. Ja sen jälkeen elää tasa-arvoisessa suhteessa aikuisen ihmisen kumppanina. Ei niin, että akan onni on kiinni sun rahoista ja sun onni on kiinni siitä kuinka paljon rahaa ehdit akalle syytää.

Herätys.

Vierailija
18/36 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä nyt enää ihan turha miettiä, että miksi molemmat naiset ovat tuollaisia. Ja muiden on myös typerää ap:ta siitä syyllistää.

Olen hieman samaa mieltä kuin tuo kirjoittaja, joka kehottaa ap:ta "iskemään nyrkkiä pöytään". tarkoitan vain sitä, että vaikutat hieman liian kiltiltä ja naisia myötäilevältä, ja nyt naiset käyttävät sitä hyväksi.

Se nykyinen vaimo ruikuttaa elatusmaksujen suuruudesta kertoo valitettavan paljon. Vaimosi varmaan oli tietoinen sinun "vanhoista" lapsista, kun sinun kanssa yhteen meni? Hyvä. Sitten vaimo voi pitää turpansa kiinni. "Vanhat" lapset ovat osa sinua ja siihen valitettavasti kuuluu myös rahallisten velvollisuuksien täyttäminen. Näin se vain menee.

Ja muista:

Tärkeintä, ihan ehdottomasti tärkeintä on lastesi hyvinvointi. Tee jatkossakin kaikkesi, että pystyt olemaan mahdollisimman hyvä isä kaikille lapsillesi ja pidä huoli, että saat ne oikeudet myös vanhoihin lapsiisi, jotka sinulle kuuluu. Vaikutat mieheltä, joka tämän ymmärtääkin, mutta hieman päättäväisyyttä tarvitset näiden kahden naisen kanssa.

Äijä

Vierailija
19/36 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi oli tietoinen lapsistasi, kun sinut nai, joten ihan turha hänen on valittaa. Lapsen oikeus isään menee aina vaimon oikeuksien edelle. Etkä sinä nuorinta lastasi menettäisi, vaikka ero tulisikin.

Jos vaimo on todella niin itsekäs, ettei tajua, millaiset velvollisudet sinulla on ja hyväksy niitä, niin parempi heivata eukko menemään. Nyt otatte asian puheeksi ja vakavasti. Yritä saada hänestä irti, mikä tässä asiassa oikeasti eniten kaivelee. Jospa asian voisi vielä ratkaista parhain päin?

Minä olen ottanut miehen, jolla elätettävänään 3 lasta edellisestä liitosta ja sen lisäksi kymmenkunta sukulaista eräässä hyvin köyhässä maassa. Minä tiesin tilanteen etukäteen, joten turha on nyt valittaa, vaikka miehen tuloista noin puolet menee muualle kuin tähän meidän perheeseemme. Ainoa asia, johon olen vetänyt rajan, on nämä kaukaisemmat, aikuiset sukulaiset yms. Vanhaa anoppia autan mielelläni, ja miehen lapset ovat osa perhettämme, mutten todellakaan ala tinkiä lasteni hyvinvoinnista mieheni aikuisten veljien, serkkujen ym. kumminkaimojen vuoksi. Mutta edellisestä liitosta syntyneistä lapsista huolehtiminenhan on ihan itsestäänselvyys!

Nyt laitat sen vaimosi kuriin!

Vierailija
20/36 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään viittauksia suhteen kommunikaatioon, tunteiden syvyyteen tai ihmissuhteen laatuun. .Ainoastaan pitkä lista siitä mitä olet ostanut tai hankkinut.

Oisko näin, että rahaa riittää, mutta kommunikaatiotaitosi ovat tyypillisen suomalaisen miehen? En vaihtaisi ikinä hyvää kommunikaatiota ja rakkautta edes viiteen omakotitaloon ja kolmeen autoon.

Oiskos tässä jotain perää? Et osaa puhua tunteistasi, tunneälysi on hidas ja kompensoit sen materialla?