Mies repii lakanat ja tyynyliinat joka aamu. Hermo menee!
Kommentit (12)
Vie rakastajalleen poppana kuteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vie rakastajalleen poppana kuteiksi.
Tällä saa rakastajan uusille kierroksille.
Kai se itse pesee ja mankeloin/silittää repimässä lakanat ja petaa uuden puhtaan pedin? Näin loppuu repiminen, kun joutuu hoitaan homman loppuun. Todnäk se kuitenkin olet sinä, joka hoitaa repimistä lukuun ottamatta muun shown.
En nyt oikein ymmärrä. Siis miten repii? Repiikö se ne rikki, vai repiikö se ne irti tyynyistä ja peitoista siinä tarkoituksessa, että ne joko laitetaan illalla uudelleen tai viedään joka päivä pesuun?
Ei lakanoita sentään joka päivä tarvitse vaihtaa.
Laita sille kertakäyttölakanat ja tyynyliinat, jos se noin pöpökammoinen on.
Joo, karhun kanssa seurustelu oli kyllä tosi raskasta. Tuo repiminen ei ollut edes pahinta. Ärsytti niin paljon kun jääkaappi tyhjeni kymmenessä sekunnissa aina kun olin käynyt kaupassa. Sen jälkeen kävi yleensä vielä takapihalta nappaamassa peuran jälkiruuaksi ja painui suoraan sohvalle rötväämään niin että sain päivittäin kuurata siitä verijälkiä. Eihän niitä kokonaan pois saanut. Sohvan värikin piti valita niin että tahrat eivät erottuisi kankaasta.
Lakanoiden repiminen lakkasi häiritsemästä siinä vaiheessa kun hommasimme molemmille omat makkarit ja sanoin että hoitaa itse omat vuodevaatteensa haluamallaan tavalla.
Harkitse ap tarkkaan suostutko menemään naimisiin, jos ette ole jo!
Noinhan siinä voi käydä, kun jostain laarinpohjalta itselleen miehen kelpuuttaa.
No nyt on sitten kaikki lakanat kappaleina ja joudutaan käyttämään verhoja
Ok. Minä kävin eilen vessassa.