Olen laihtunut 21 kiloa!
Määrä kuulostaa paljolta ja muutos isolta muttei se ole ja itsestä tuntuu että ihan yhtä hirveä vartalo on kuin ennenkin. Vatsassa niin paljon läskiä/löysää nahkaa että ei näytä kivalta. Lääkärikin sanoi että olisi hyvä pudottaa painoa. Joo niin olisi ja niin olen tehnytkin. Eka sanottiin että jo 5% pudotus auttaa. No ei oo auttanut edes 20% pudotus lääkärin mielestä. Vyötärön seutu tekee sen ettei laihtumista huomaa. Varmaan joku vatsalihasten erkaumakin on. Edelleen on samat vaatteet käytössä mitä 20 kiloa lihavampana. Toki istuvat nyt paremmin. En ole omenavartalo luonnostaan eli jalat ei ole tikut ja vyötärö erottuu edelleen mutta vatsa työntyy rumasti eteen ja alamaha roikkuu. Vaikea löytää alushousuja.
Olen 164cm ja paino 77 kiloa eli matkaa on vielä kymmenen kiloa normipainoon. 98kg oli paino puolitoista vuotta sitten. Hidasta ja vaikeaa on painon pudotus eli ei todellakaan tipu kilon viikkovauhtia eikä tasaisesti vaan välillä menee ylöspäin ja sit taas alas jne.
Kyllä, olen iloinen jokaisesta 100 grammastakin mikä lähtee mutta olisi kiva huomata muutos myös konkreettisesti. Pakko purkaa vit#tus nyt jonnekin, pahoittelut siitä.
Kommentit (8)
Orpo - Purra -hallituksen leikkaus- ja laihdutuskuuri puree jo nyt, Väki ruokajonoissa näyttää laihtuvan silmissä.
Parasta kaikessa tässä on se, että vauhti senkus kiihtyy leikkauste ja laihtumisen osalta, siitä pitää huolen sotahullu EU, kaikki toimeentulotuet ja eläkkeet lopetetaan, näille rahoille on parempaa käyttöä sotateollisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Orpo - Purra -hallituksen leikkaus- ja laihdutuskuuri puree jo nyt, Väki ruokajonoissa näyttää laihtuvan silmissä.
Parasta kaikessa tässä on se, että vauhti senkus kiihtyy leikkauste ja laihtumisen osalta, siitä pitää huolen sotahullu EU, kaikki toimeentulotuet ja eläkkeet lopetetaan, näille rahoille on parempaa käyttöä sotateollisuudessa.
Niin vaan Kremlin sätkynukke löysi tännekin länkyttämään.
Ensinnäkin ihan hurjasti onnea! Olet tehnyt ison työn! Ole ylpeä itsestäsi.
Käytä joka päivä kauniita vaatteita ja laita hiukset, huulikiiltoa, hakuvettä tai jotain mikä saa sinut tuntemaan olosi hyväksi. Katso itseäsi rakastavasti. Tee hyviä valintoja ruoan, levon ja liikunnan suhteen. Pidä huolta itsestäsi, koska olet tärkeä.
Vatsanahka palautuu pikku hiljaa. Rasvan palaamisen järjestystä ei voi muuttaa. Se on geeneissä. Voi hyvin olla, että seuraavaksi lähtee vatsasta. Mittaa vyötäröä kapeimmasta kohdasta.
YouTubessa on vatsalihasten erkaumaan jumppia. Hae "diastasis recti". Niitä voi tehdä vaikka ei olisikaan erkaumaa. Lisäksi voit hakea YouTubesta "apple shape workout".
Vierailija kirjoitti:
Jaksa vaan painaa. Hieno suoritus jo tähän mennessä.
Kiitos! Pitäisi olla iloinen ja toki olen mutta laihdutuksen alussa kuvittelin että 20 kilon pudotus näkyisi jotenkin erilailla ja nyt olisin itse asettamassani tavoitteessa. Mulla on tavoitehousut ja paita. Yhtä pahalta näyttää kuin kymmenen kiloa isompana jolloin sain ekan kerran ne ängettyä päälle. Aattelin tuolloin että kymmenen kiloa niin istuu hyvin. Ei istu mahan takia. Ehkä seuraava 10 kiloa muuttaisi jotakin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Pitäisi olla iloinen ja toki olen mutta laihdutuksen alussa kuvittelin että 20 kilon pudotus näkyisi jotenkin erilailla ja nyt olisin itse asettamassani tavoitteessa. Mulla on tavoitehousut ja paita. Yhtä pahalta näyttää kuin kymmenen kiloa isompana jolloin sain ekan kerran ne ängettyä päälle. Aattelin tuolloin että kymmenen kiloa niin istuu hyvin. Ei istu mahan takia. Ehkä seuraava 10 kiloa muuttaisi jotakin?
Ap
Kyllä takuulla näytät paremmalra nyt ja ennenkaikkea terveys on parempi. Aivoilla kestää myös aikaa tottua muutokseen.
-27kg vuodessa ja en näe peilissä muutosta.
Mulla meni tosi kauan että tajusin että xl-xxl koon vaatteet on isoja. Aina siellä isojen tyttöjen puolella katselemassa. Jos mahtuu normipuolen M tai L niin ajattelen että on vaan reilu koko. Vaikka ne normipuolen M ja L vaatteet sopivat aina.