Talouspaperia kuluu meillä puolta vähemmän kun
Kommentit (45)
Kyllä se talouspaperiarkki puolittuu helposti ihan repäisemälläkin, kunhan repäisysuunta on oikea. Ei siihen mitään leipäveistä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Mikset osta kerralla puoliarkkirullaa. Sama hinta
Ei ole sama hintaista. Tarjouksesta kun ostaa ison paalin talouspaperia se ei takuulla ole puoliarkkipaperia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kangasräteillä ei kuluisi yhtään, jos kokee pihistelyelämäntavan mielekkääksi.
-Tiskirätti on kodin pahin bakteeripesä. Laittaisitko suuhusi?
Kankainen keittiöpyyhe säästää talouspaperia. Itselläni tuo keittiöpyyhe on tarpeellinen ruoanlaitossa. Tiskirättiä ei laiteta suuhun ja se pestään hanan alla huolellisesti ja välillä pesukoneessa. Talouspaperikin meillä on käytössä mutta sitä kuluu aika vähän, lähinnä lohifileen kuivaukseen yms.
Ei puoliarkki aina riitä kaikkeen. Joutuisi kuitenkin ottamaan 2 puoliarkkia.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mt-eläkeläinen niisti aina nenän repimällä kymmenisen arkkia talouspaperia ja pyyhkäisemällä nenää.Ei ollut koskaan tienannut itse rahojaan.
Heitti varmaan sen paperin sitten lattialle tai johonkin?
Vierailija kirjoitti:
Pääkytkimestä sähköt pois ja antaa lumen sulaa vedeksi. Syö vain heinää, muurahaisia ja niiden munia myös voi etsiä. Vessahommat käy tekemässä ulkona
Tuo skenaario voi hyvin toteutua, jos sota tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kangasräteillä ei kuluisi yhtään, jos kokee pihistelyelämäntavan mielekkääksi.
-Tiskirätti on kodin pahin bakteeripesä. Laittaisitko suuhusi?
Missä tilanteessa talouspaperia laitetaan suuhun?
Pöljä ! Käytetty talouspaperi laitetaan roskiin .Aina puhdas otetaan rullasta seuraavalla kerralla
Ei se puolikas paperiarkki kuivaa kuin puolet kokonaisen kuivaamasta määrästä. Vrt. hölmöläisen peiton jatkaminen. Minä osaan repäistä puolikkaan JOS joskus tarvitsen niin pienen palan
Lätt paperi hankkimarra ja osta luutu
Vierailija kirjoitti:
Se on kieltämättä raskas repäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan sukan vain toiseen jalkaan.
minä ostin silmälaseihin uuden linssin vain toiselle puolelle
Ja missasit tarjouksen "toinen linssi samaan hintaan"?
Tunnen ihmisen joka leikkaa sen paperin neljään osaan ja näin säästää paperissa. Itse en edes tarvitse talouspaperia
Vierailija kirjoitti:
Mikset osta kerralla puoliarkkirullaa. Sama hinta
-Onko puoliarkkirulla sama kuin vessapaperi?
Talouspaperia ei tarvita mihinkään jos kotona on lämmin juokseva vesi. Ihan turhaa rahanhukkaa moinen.
Vierailija kirjoitti:
Talouspaperia ei tarvita mihinkään jos kotona on lämmin juokseva vesi. Ihan turhaa rahanhukkaa moinen.
Ehkäpä juuri sinä et tarvitse, mutta me monet muut tarvitsemme, lämpimästä juoksevasta vedestä huolimatta. Maksan mielelläni siitä ilosta, ettei tarvitse olla jatkuvasti pyykkikonetta pyörittämässä, tai lokakaivon tyhjentäjää soittelemassa. Ei sekään kovin halpaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö joku oikeasti tällaista? Sano nyt vielä, että puolitatte tiskiainetabletit myös ja tulee säästöä..
..niin..50 prosenttia. Tuon kun säästää monesta asiasta niin jää rahaa muuhunkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se talouspaperiarkki puolittuu helposti ihan repäisemälläkin, kunhan repäisysuunta on oikea. Ei siihen mitään leipäveistä tarvita.
Jää repäsemättä kun kerran teet tuon repäisemisen auringon paisteessa ja näet miten paljon pölyä jo yhdestä repäsystä leijailee huoneilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on helpompaa kuin se, että puolittaisi arkin silloin, kun tarvitseekin vain puolikkaan. Mä joskus otan jopa 3 puoliarkin pituisen pätkän. Helpompi jopa säätä sitä tarvittavan paperin määrää puoliarkeilla.
Vierailija kirjoitti:
Eiks tää sama ongelma tule myös tuolla ap:n mainitsemalla kikalla?
Yksi mt-eläkeläinen niisti aina nenän repimällä kymmenisen arkkia talouspaperia ja pyyhkäisemällä nenää.Ei ollut koskaan tienannut itse rahojaan.