Tietääkö joku mistä sairaudesta vois olla kyse?
Ihon alta alkaa kohota patti. Kun se on paisunu tarpeeks nii se muodostaa verisen kuoren. Kun sen verisen kuoren poistaa niin sen alta paljastuu valkoista hyytelömäista smäidää. Kun sen smäidän ottaa pois niin ihoon jää esimerkiks sellane 1cm syvä x 1cm levee x 1c metri syvä kraateri.
ei oo perus finni. Nää on jotain muuta. Lääkäriltä sain vaan hydrocortisonivoidetta.
Kommentit (45)
Tämä on vihonviimeinen paikka saada vastauksia niin paiseisiin kuin muihinkin tauteihin. Kieli poskessa tohtoroidaan
Vaikuttaa lehmärokolta. Pyydä terveyskeskusesta lähete ihotautklinikalle, sellä on erikoislääkäreitä, he kyllä selvittää sen taudin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vihonviimeinen paikka saada vastauksia niin paiseisiin kuin muihinkin tauteihin. Kieli poskessa tohtoroidaan
Tiiän. Mut on tästäkin apua et kiitosta vaan kaikille<3 Nyt oon erittäin varma, et tää on suusta lähteny bakteeritulehdus johon juntti lääkäri ei suostu kirjottaa antibiootteja vaan vain hydrokortisonirasvaa vaikka mulla on ollu tismalleen sama vaiva enneki johon sain sillonki antibiootteja.
Vierailija kirjoitti:
Oot saanu jonkun virustartunnan mallia vyöruusu / ruusu, onko aftoja suussa?
Testasin itse ruusupunotukseen omenaviinietikkaa, pari ruokalusikallista lasilliseen vettä, pari kolme kertaa päivässä, auttaa ruusuun. Noista pateista en tiedä, mutta kokeile.
Nämä kaikki oudot vaivat on täysin selvästi yhteydessä "tutkittuihin ja turvallisiin", siksi lääkäreiltä ei saa mitään apua enää mihinkään. Ne on Pfizerin palkkalistoilla.
Vyöruusu ei tartu. Ruusu on bakteeritulehdus eikä sekään tartu.
Täältä kysyminen on sama kuin kysyisit asiaa raketti-insinöörilääkäriltä. Saat parhaimmassa tapauksessa vain arvauksia. Käy oikealla lääkärillä.
Vierailija kirjoitti:
Testasin itse ruusupunotukseen omenaviinietikkaa, pari ruokalusikallista lasilliseen vettä, pari kolme kertaa päivässä, auttaa ruusuun. Noista pateista en tiedä, mutta kokeile.
Nämä kaikki oudot vaivat on täysin selvästi yhteydessä "tutkittuihin ja turvallisiin", siksi lääkäreiltä ei saa mitään apua enää mihinkään. Ne on Pfizerin palkkalistoilla.
Vyöruusun aiheuttaa oma sairastettu vesirikko. Mistään muualta se ei tule. Ruusun aiheuttaa bakteeri joka tulee ihorikkoon. Nämä sairaudet eivät ole lähelläkään ap: n kertomaa.
Vierailija kirjoitti:
Täältä kysyminen on sama kuin kysyisit asiaa raketti-insinöörilääkäriltä. Saat parhaimmassa tapauksessa vain arvauksia. Käy oikealla lääkärillä.
Mitä mä teen lääkärillä joka kiukuttelee mulle siitä että mä tiedän mikä mua vaivaa ja mikä siihen auttaa, mut lääkärille mun tietämys on sille arvovaltatappio nii se yrittää väkisin keksii jonkin muun syyn oireisiin?
Kystinen akne oli mulla nuorempana, mutta ei ne nyt mitään sentti kertaa sentti kraatereita ollut. Hyvin kipeitä ja huomoiotaherättäväiä kyllä.
Kivun takia usein neulatin niihin reiän j apuristin tyhjäksi, ja sitten oli tylsän näkinen seuraavana päivänä. Onneksi niitä oli eimmmäkseen rinakehässä ja selässä.
Vierailija kirjoitti:
Mää otin töistä vähän klooritrifluoridia ja sivelin sitä ruusuun - johan läks eikä tarvittu mitään kalliitta big pharman tököttejä, jotka rikastavat vain apteekkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen lääkärillä joka kiukuttelee mulle siitä että mä tiedän mikä mua vaivaa ja mikä siihen auttaa, mut lääkärille mun tietämys on sille arvovaltatappio nii se yrittää väkisin keksii jonkin muun syyn oireisiin?
Ethän sinä tiedä jos täältä pitää asiaa kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä tiedä jos täältä pitää asiaa kysellä.
Tiesin, että tiedän ja tämän jälkeen tiedän, että tiesin, että tiedän.
Aterooma. Jos sen vain tyhjentää ja jättää kapselin, niin uusii varmasti. Koko patti pitää poistaa kappelia myöten, ettei uusisi. Nuo voi myös tulehtua akuutisti.
Vierailija kirjoitti:
Ruusu se ei ainakaan voi olla, eikä se tule viruksesta vaan bakteerista. Sen tulemisen huomaa muustakin, se nostaa kuumeen korkealle nopeammin kuin influenssassa. Se vaatii parantuakseen suonensisäisen antibiootin sairaalassa, ei sitä millään omenaviinietikalla saa edes yrittää hoitaa, pässinpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruusu se ei ainakaan voi olla, eikä se tule viruksesta vaan bakteerista. Sen tulemisen huomaa muustakin, se nostaa kuumeen korkealle nopeammin kuin influenssassa. Se vaatii parantuakseen suonensisäisen antibiootin sairaalassa, ei sitä millään omenaviinietikalla saa edes yrittää hoitaa, pässinpää.
Minulla ei ollut kuumetta, mutta sairaalaan kyllä päädyin antibioottia saamaan.
Laita desinfiointiainetta siihen. Sitä voi tulla vaikka mitä outoja esim karvatupentulehdus, mutta se on ongelma vasta jos alkaa toistumaan.